Steen door mijn scherm.quote:
Nou is dat allesquote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wright: "Before the match me and Gezzy were winding each other up. He said he was going to win the first two sets and I would change darts, I like him but I don't appreciate what he did. He wanted me to concentrate and I did, there you go, you lost."
Hint: ik heb het juiste antwoord al gegevenquote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef Tjacka het volgende:
BNW / [Nieuwjaarsspecial:] Wat was jouw favoriete BNW topic uit 2019?
Even niks te doen in de rust? Wat was jullie favoriete topic van bnw in 2019?
quote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef K_uit_h het volgende:
Mensen die hun hond in een tas doen
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Wright: "Before the match me and Gezzy were winding each other up. He said he was going to win the first two sets and I would change darts, I like him but I don't appreciate what he did. He wanted me to concentrate and I did, there you go, you lost."
Ze willen interessant doen, zo van kijk mij eens tegendraads zijnquote:
waarquote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Hint: ik heb het juiste antwoord al gegeven
Valt toch wel meequote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Dolf is al een tijdje niet leuk meer.quote:
Dit wordt wel eikeltje poetsen als het echt zo uitkomtquote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef Platinumgoat het volgende:
Heel erg jammer dat de sympathieke Price verloren heeft van de altijd arrogante en neppe Wright. Hopelijk wint de enorm sympathieke Aspinall zometeen van de verstandelijk gehandicapte sloopkogel, waarna Aspinall voor een sensatie zorgt door het WK te winnen.
Heeft Dapfne een geestelijke beperking?quote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef K_uit_h het volgende:
Mensen die hun hond in een tas doen
[ afbeelding ]
Een zeer sympathieke Engelsman tegen een obese Brabander met downquote:
+1quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
PSV, Brabant en ohja arrogant lompe klootzak
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 30-12-2019 om 22:13:46Ik ben woest dat de erg sympathieke Price onnodig van Wright heeft verloren in de halve finale van dit WK. Ik had Price erg graag dit WK zien winnen en ik baal er dan ook ontzettend van dat hij vandaag niet zijn normale niveau haalde #rtl7darts reageer retweet
Op televisie heeft hij tot nu toe alleen in uitmelktoernooien gewonnen en niet op rankingtoernooien. Dat vind ik interessante cijfers. Jij niet?quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tegen Wright heeft hij het nooit lastig gehad inderdaad, niet op tv, en ook tijdens die 17 nederlagen niet.
Wright arrogant?quote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef Platinumgoat het volgende:
Heel erg jammer dat de sympathieke Price verloren heeft van de altijd arrogante en neppe Wright. Hopelijk wint de enorm sympathieke Aspinall zometeen van de verstandelijk gehandicapte sloopkogel, waarna Aspinall voor een sensatie zorgt door het WK te winnen.
Ja en hij heet Michael.quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft Dapfne een geestelijke beperking?
En Asp is sowieso een hooligan. @Zipportal en @helpmefok en @RensAjacied waarderen dat!quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zijn van die mensen die in 2010 voor spanje juichen omdat ze mooier voetbal speelden dan oranjequote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze willen interessant doen, zo van kijk mij eens tegendraads zijn
nooit geweest.quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dolf is al een tijdje niet leuk meer.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 30-12-2019 om 22:13:46Ik ben woest dat de erg sympathieke Price onnodig van Wright heeft verloren in de halve finale van dit WK. Ik had Price erg graag dit WK zien winnen en ik baal er dan ook ontzettend van dat hij vandaag niet zijn normale niveau haalde #rtl7darts reageer retweet
Doe normaal johquote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef Tjacka het volgende:
BNW / [Nieuwjaarsspecial:] Wat was jouw favoriete BNW topic uit 2019?
Even niks te doen in de rust? Wat was jullie favoriete topic van bnw in 2019?
Nog net geen syndroom van down.quote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
achterlijke arrogante teringPSV'er
D'r zusje wel blijkbaar.quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft Dapfne een geestelijke beperking?
Tiswat. Eerst is je moeder overleden, dan verblunder je een halve finale WK en als klap op de vuurpijl moet je ook nog met de billetjes bloot bij God Yannick. Is de Brienenoord al afgezet?quote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Zipportal het volgende:
Was ook hoe Wright het zei. Hij leek zichtbaar gekwetst te zijn, zelfs een beetje teleurgesteld over de wedstrijd.quote:
De cijfers van Price zijn veel dramatischer, hoe belangrijk je dat potje op de Grand Slam ook wil maken.quote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op televisie heeft hij tot nu toe alleen in uitmelktoernooien gewonnen en niet op rankingtoernooien. Dat vind ik interessante cijfers. Jij niet?
Ajacieden passen beter bij price inderdaadquote:Op maandag 30 december 2019 22:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Schijnt arrogant te zijn.
Raar met al die Ajax fans hier.
Mensen met down belachelijk maken is een beetje flauw.quote:Op maandag 30 december 2019 22:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn allermooiste herinnering was dit jaar op Zondag 24 Februari werd toen de wedstrijd tussen PSV - FEYENOORD gespeeld in de rust werd Michael van Gerwen gehuldigd in het PHILIPS STADION toen hij de World Championship had gewonnen sta ik met Michael op de foto hij is mijn idool met darten dus ik sta met mijn idool op de foto.
Op TV hebben die elkaar pas vier keer ontmoet. Inmiddels weet ik wel heel goed dat vloer en tv compleet verschillende dimensies zijn. Het verschil is dan 1-3 voor Van Gerwen. Poe poe poe poe.quote:Op maandag 30 december 2019 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
De cijfers van Price zijn veel dramatischer, hoe belangrijk je dat potje op de Grand Slam ook wil maken.
Technisch gezien gebruikt MvG een stukje van Shine on you crazy diamond.quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef fetX het volgende:
Hoogste nummer in top2000 van Aspinall (geloof ik)
Waar is het @dagjesvolkquote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Het lijkt hier wel rustiger dan de vorige pot
on-ge-kend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |