Dit wordt wel eikeltje poetsen als het echt zo uitkomtquote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef Platinumgoat het volgende:
Heel erg jammer dat de sympathieke Price verloren heeft van de altijd arrogante en neppe Wright. Hopelijk wint de enorm sympathieke Aspinall zometeen van de verstandelijk gehandicapte sloopkogel, waarna Aspinall voor een sensatie zorgt door het WK te winnen.
Heeft Dapfne een geestelijke beperking?quote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef K_uit_h het volgende:
Mensen die hun hond in een tas doen
[ afbeelding ]
Een zeer sympathieke Engelsman tegen een obese Brabander met downquote:
+1quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
PSV, Brabant en ohja arrogant lompe klootzak
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 30-12-2019 om 22:13:46Ik ben woest dat de erg sympathieke Price onnodig van Wright heeft verloren in de halve finale van dit WK. Ik had Price erg graag dit WK zien winnen en ik baal er dan ook ontzettend van dat hij vandaag niet zijn normale niveau haalde #rtl7darts reageer retweet
Op televisie heeft hij tot nu toe alleen in uitmelktoernooien gewonnen en niet op rankingtoernooien. Dat vind ik interessante cijfers. Jij niet?quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tegen Wright heeft hij het nooit lastig gehad inderdaad, niet op tv, en ook tijdens die 17 nederlagen niet.
Wright arrogant?quote:Op maandag 30 december 2019 22:12 schreef Platinumgoat het volgende:
Heel erg jammer dat de sympathieke Price verloren heeft van de altijd arrogante en neppe Wright. Hopelijk wint de enorm sympathieke Aspinall zometeen van de verstandelijk gehandicapte sloopkogel, waarna Aspinall voor een sensatie zorgt door het WK te winnen.
Ja en hij heet Michael.quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft Dapfne een geestelijke beperking?
En Asp is sowieso een hooligan. @Zipportal en @helpmefok en @RensAjacied waarderen dat!quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Zijn van die mensen die in 2010 voor spanje juichen omdat ze mooier voetbal speelden dan oranjequote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze willen interessant doen, zo van kijk mij eens tegendraads zijn
nooit geweest.quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dolf is al een tijdje niet leuk meer.
quote:Op maandag 30 december 2019 22:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |