en prijs had gezegd dat Wright een set won, het werden er zes lekker voor mquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Price had weer een beetje van zijn maniertjes in de eerste set, zoals totaal overdreven juichen na het winnen van de eerste leg (die hij was begonnen) en continu al bij de oche staan om te werpen als Wright zijn pijlen er nog uit moest halen. Nadat Wright de vijfde leg won tikte hij even Price aan met een lachje, wat Price volledig negeerde. Daarna kwam het niet meer goed.
Bij de BDO wel weer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deel een beetje gemist, maar je hebt niet echt van die amateurs meer toch? Dat was altijd wel genot
Oh ja, dat kan ook nog idd. Niet aan gedacht.quote:
Dikke duitserquote:
Tegen Wright heeft hij het nooit lastig gehad inderdaad, niet op tv, en ook tijdens die 17 nederlagen niet.quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De laatste twee partijen had Van Gerwen het enorm zwaar tegen Price in wedstrijden van een goed niveau.
twitter:livedarts twitterde op maandag 30-12-2019 om 22:10:37Wright: "Before the match me and Gezzy were winding each other up. He said he was going to win the first two sets and I would change darts, I like him but I don't appreciate what he did. He wanted me to concentrate and I did, there you go, you lost." 👀 #WHDarts https://t.co/jcOuzNXiuB reageer retweet
Grapje van Co geleend.quote:Op maandag 30 december 2019 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA GODVERDOMME WAT EEN GOEIE GRAP!
Ik heb genoeg genotspotjes gezien, helaas gaat aan het eind de MVGaids steeds meer de overhand nemen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind dit al met al toch maar een matig WK jongons.
goed.quote:Op maandag 30 december 2019 22:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Of zoals @:haags_kwartiertje zegt
prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |