Mensen met down belachelijk maken is een beetje flauw.quote:Op maandag 30 december 2019 22:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn allermooiste herinnering was dit jaar op Zondag 24 Februari werd toen de wedstrijd tussen PSV - FEYENOORD gespeeld in de rust werd Michael van Gerwen gehuldigd in het PHILIPS STADION toen hij de World Championship had gewonnen sta ik met Michael op de foto hij is mijn idool met darten dus ik sta met mijn idool op de foto.
Op TV hebben die elkaar pas vier keer ontmoet. Inmiddels weet ik wel heel goed dat vloer en tv compleet verschillende dimensies zijn. Het verschil is dan 1-3 voor Van Gerwen. Poe poe poe poe.quote:Op maandag 30 december 2019 22:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
De cijfers van Price zijn veel dramatischer, hoe belangrijk je dat potje op de Grand Slam ook wil maken.
Technisch gezien gebruikt MvG een stukje van Shine on you crazy diamond.quote:Op maandag 30 december 2019 22:17 schreef fetX het volgende:
Hoogste nummer in top2000 van Aspinall (geloof ik)
Waar is het @dagjesvolkquote:Op maandag 30 december 2019 22:18 schreef Tagliano het volgende:
Het lijkt hier wel rustiger dan de vorige pot
on-ge-kend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |