SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Beterschap en doe lekker rustig aan, dat is nu even beterquote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hey mensen, even dat jullie het weten: Ik ga vandaag niet meeposten want ik heb een verschrikkelijke nacht gehad... nauwelijks geslapen en voelde me daarna erg overspannen. Ik luister mee maar het is me te veel om hier ook nog mee te posten. Het komt wel goed met mij, maar ik moet het even heel rustig aan doen momenteel.
Sterkte Bass!quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hey mensen, even dat jullie het weten: Ik ga vandaag niet meeposten want ik heb een verschrikkelijke nacht gehad... nauwelijks geslapen en voelde me daarna erg overspannen. Ik luister mee maar het is me te veel om hier ook nog mee te posten. Het komt wel goed met mij, maar ik moet het even heel rustig aan doen momenteel.
Doe lekker rustig aan, en geniet van de muziekquote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende: Hey mensen, even dat jullie het weten: Ik ga vandaag niet meeposten want ik heb een verschrikkelijke nacht gehad... nauwelijks geslapen en voelde me daarna erg overspannen. Ik luister mee maar het is me te veel om hier ook nog mee te posten. Het komt wel goed met mij, maar ik moet het even heel rustig aan doen momenteel.
Winterbbqquote:
Gaat bij de NPO aan de slag.quote:Op maandag 30 december 2019 16:44 schreef Nizno het volgende:
sorry ik snap dit niet, wat hoort dit tussen de top2000?
Fortuyn-trauma.quote:Op maandag 30 december 2019 16:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom kan Ruud geen zin uitspreken zonder te stamelen?
Des te meer reden om lekker binnen te blijven.quote:
ja dus?quote:
Mijn duim gelukkig ook nietquote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gelukkig zit mn hoofd niet tussen de deur
Ik luister naar de Top 2000 beste platen, dat is er ook niet vanaf te horen.quote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dus?
ik luister naar de top, niet naar een actualiteiten programma. daar hebben we het nieuws voor 1 keer per uur.
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gelukkig zit mn hoofd niet tussen de deur
quote:
Geniet van de muziek.quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hou je haaks M!quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Hey mensen, even dat jullie het weten: Ik ga vandaag niet meeposten want
quote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister naar de Top 2000 beste platen, dat is er ook niet vanaf te horen.
maar dat hoort dan weer bij de charme van de top2000quote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister naar de Top 2000 beste platen, dat is er ook niet vanaf te horen.
Ik meen dat ik 3 of 4 versies er van op heb, en ze waren stuk voor stuk heerlijk, hoop dat ie weer wat moois heeft in 2020quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Caramel Fudge Stout? Daar heb ik alleen de eerste versie van op. Dat was echt genieten!
Vaakst van alle Nederlandse bands/artiesten.quote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef zorro28 het volgende:
Blof, die komt vaker voorbij dan ik hebben kan
Mijn hoofd is bij de deurquote:
Rustig aan pik!quote:Op maandag 30 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
Ook daar draait peaceman genoeg meuk.quote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dat hoort dan weer bij de charme van de top2000
anders moet je maar r49 gaan luisteren
quote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
* Kyran pakt @:houdjemond vast en danst mee
Deze vind ik best ok van Blof.
Ontkennen elke kleurquote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn hoofd is bij de deur
Want je ogen blijven grijs..
Kan je ze wel hebben als het avond is?quote:Op maandag 30 december 2019 16:46 schreef zorro28 het volgende:
Blof, die komt vaker voorbij dan ik hebben kan
tussen de vete van jou en pies ga ik niet zittenquote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook daar draait peaceman genoeg meuk.
Hopelijk zit Ontarm weer diep in de nacht.quote:
Dus ze staan vlakbij de deur te dansen?quote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef essnhills het volgende:
Ik heb m'n handen op je heupen
maar m'n hoofd is bij de deur
Extra zout in de wondenquote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zin om naar bløf in concert te gaan.
Altijd die peacemanquote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook daar draait peaceman genoeg meuk.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ze staan vlakbij de deur te dansen?
zoutelande bijvquote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef essnhills het volgende:
Ik snap dat gehaat op Blof eigenllijk nooit zo![]()
Holiday in Spain is een wtf is dit nou weer tekst, maar ze hebben ook veel mooie nummers?
Helemaal mee eens. Goede zanger ook joh.quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef essnhills het volgende:
Holiday in Spain is een wtf is dit nou weer tekst, maar ze hebben ook veel mooie nummers?
Kom er maar in met de plaatjes.quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef essnhills het volgende:
Wtfquote:
Blof ten tijde van Blauwe Ruis vind ik wel te duwen, daarna hebben ze bijna alleen maar troep gemaakt of irrelevante liedjes.quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef essnhills het volgende:
BLOF is het Nickelback van Nederlandquote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef essnhills het volgende:
18-19u wel genot.quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Gelukkig is er dan pijltjes gooien
Waarom brengen ze die dan niet uit ipv die meuk die ze nu maken?quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef essnhills het volgende:
Teveel gedraaid maar zeker geen slechte plaat?quote:
omarm me?quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom brengen ze die dan niet uit ipv die meuk die ze nu maken?
Ohja, Nickelback haat snap ik ook al nietquote:Op maandag 30 december 2019 16:49 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
BLOF is het Nickelback van Nederland
Het is gewoon cool om te haten
aanzoek zonder ringenquote:Op maandag 30 december 2019 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Teveel gedraaid maar zeker geen slechte plaat?
Die is ook beter in de versie met Ronnie Flex.quote:Op maandag 30 december 2019 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk zit Ontarm weer diep in de nacht.
Ik wil niet te vroeg juichen, maar het lijkt er sterk op dat Ruud op z'n vingers is getikt.quote:
die meuk verkoopt beter in Nederland...quote:Op maandag 30 december 2019 16:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom brengen ze die dan niet uit ipv die meuk die ze nu maken?
Dat wordt zo ontzettend slecht gezongen. Vind ik denk ik hun zwakste.quote:Op maandag 30 december 2019 16:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
omarm me?
lieffffff ga dan weg en omarm me
volgens mij heb ikd ie voorbij horen komen jaquote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die is ook beter in de versie met Ronnie Flex.
Is de Reünie al geweest?
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 30 december 2019 16:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik meen dat ik 3 of 4 versies er van op heb, en ze waren stuk voor stuk heerlijk, hoop dat ie weer wat moois heeft in 2020
moet ik doorgaan met slechte nummers?quote:
Staat op 348.quote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef houdjemond het volgende:
Rip enzo, maar ga eens weg in de 300
Stiekem ergens wel jammerquote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wil niet te vroeg juichen, maar het lijkt er sterk op dat Ruud op z'n vingers is getikt.
Deze man weetquote:Op maandag 30 december 2019 16:50 schreef Djeez het volgende:
Wtf doet deze dj-prutser zo hoog in de lijst?! Dit plaatje is een van de ergste nummers ooit![]()
![]()
Hee, dat was Kensington al...quote:Op maandag 30 december 2019 16:49 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
BLOF is het Nickelback van Nederland
Het is gewoon cool om te haten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |