SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wat deed ie?quote:Op maandag 30 december 2019 11:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rick deed er vannacht weer een schepje bovenop.
Jij mag van mij best naar Schier hoor. Maar toch is het onmogelijkquote:
Ik had er niets mee te makenquote:Op maandag 30 december 2019 11:28 schreef Fred_B het volgende:
Dit had eigenlijk topic 99 moeten zijn.
Enige van de vijf Nederlandse Waddeneilanden waar ik nog niet ben geweestquote:Op maandag 30 december 2019 11:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij mag van mij best naar Schier hoor. Maar toch is het onmogelijk
Maar dan had dit nummer veel te laag gestaanquote:Op maandag 30 december 2019 11:28 schreef Fred_B het volgende:
Dan had iedereen wat rustiger aan moeten postenquote:Op maandag 30 december 2019 11:28 schreef Fred_B het volgende:
Gewoon, lachend en met weinig fucks Psycho Killer of een Unfinished Sympathy; of nou ja, letterlijk elk intro vollullen alsof hij met zijn nachtshow bezig is.quote:
Struisvogel?quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Enige van de vijf Nederlandse Waddeneilanden waar ik nog niet ben geweestEn nu blijkt het nog onmogelijk ook.
Hopelijk zijn het er maar 99.quote:Op maandag 30 december 2019 11:29 schreef Evertjan het volgende:
hahahaha nu laten ze allemaal ballonnen los in het top 2000 cafe
Even tellen of het er 99 zijnquote:Op maandag 30 december 2019 11:29 schreef Evertjan het volgende:
hahahaha nu laten ze allemaal ballonnen los in het top 2000 cafe
kan geregeld worden, knikker ik gewoon een paar wegquote:Op maandag 30 december 2019 11:28 schreef Fred_B het volgende:
Benieuwd of ie na dit jaar nog een show krijgtquote:Op maandag 30 december 2019 11:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon, lachend en met weinig fucks Psycho Killer of een Unfinished Sympathy; of nou ja, letterlijk elk intro vollullen alsof hij met zijn nachtshow bezig is.
Ik ben er nog op geen een geweestquote:Op maandag 30 december 2019 11:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Enige van de vijf Nederlandse Waddeneilanden waar ik nog niet ben geweestEn nu blijkt het nog onmogelijk ook.
Vast wel.quote:Op maandag 30 december 2019 11:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Benieuwd of ie na dit jaar nog een show krijgt
Met mijn moeder fietstocht gedaan, Texel met boot naar Vlieland, twee nachten, Terschelling twee nachten en weer terug naar Den Helder gefietst. Aanrader.quote:Op maandag 30 december 2019 11:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog lang niet op alle eilanden geweest
Ik zelfs op geen éénquote:Op maandag 30 december 2019 11:29 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog lang niet op alle eilanden geweest
quote:
Iets na drieën begon-ie te vreten. Hij wachtte daarmee dus zowaar tot het café leeg was.quote:Op maandag 30 december 2019 11:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon, lachend en met weinig fucks Psycho Killer of een Unfinished Sympathy; of nou ja, letterlijk elk intro vollullen alsof hij met zijn nachtshow bezig is.
Dat heb ik gelukkig overgeslagen.quote:Op maandag 30 december 2019 11:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Iets na drieën begon-ie te vreten. Hij wachtte daarmee dus zowaar tot het café leeg was.
Ik ben naar Texel en Terschelling geweest volgens mijquote:Op maandag 30 december 2019 11:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met mijn moeder fietstocht gedaan, Texel met boot naar Vlieland, twee nachten, Terschelling twee nachten en weer terug naar Den Helder gefietst. Aanrader.
Ik ben denk 40x op Texel geweest.quote:
Ik ook niet, ook geen behoefte aan, ben zowat op het strand opgegroeid en woon nu ook redelijk dicht bij strand, daarvoor hoef ik niet op zo’n bootquote:
Gewoon nooit in het noorden komen, ben zelfs nog nooit in Friesland geweestquote:
geboren en half getogenquote:Op maandag 30 december 2019 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ben al weleens in Terneuzen geweest
quote:
Bah, wat ordinair.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 11:30 schreef Isorden het volgende:
How come you're always such a fussy young man
Don't want no Cap'n Crunch, don't want no Raisin Bran
Well don't you know that other kids are starvin' in Japan
So eat it, just eat it
Don't want to argue, I don't want to debate
Don't want to hear about what kinds of foods you hate
You won't get no dessert 'till you clean off you're plate
So eat it
Don't you tell me you're full
Just eat it, eat it
Get yourself an egg and beat it
Have some more chicken
Have some more pie
It doesn't matter
If it's boiled or fried
Just eat it, just eat it
Just eat it, just eat it, Woo!
Your table manners are a crying shame
You're playing with your food, this ain't some kind of game
Now, if you starve to death
You'll just have yourself to blame
So eat it. Just eat it.
You better listen, better do as you're told
You haven't even touched your tuna casserole
You better chow down, or it's gonna get cold
So eat it.
I don't care if you're full
Just eat it, eat it
Open up your mouth and feed it
Have some more yogurt
Have some more Spam
It doesn't matter if it's fresh or canned
Just eat it! Eat it! Eat it! Eat it!
Don't you make me repeat it!
Have a banana, have a whole bunch
It doesn't matter what you had for lunch
Just eat it! Eat it!
Eat it! Eat it!
Eat it! Eat it!
If it's getting cold, reheat it
Have a big dinner.
Have a light snack
If you don't like it, you can't send it back
Just eat it! Eat it!
Get yourself an egg and beat it!
Have some more chicken. Have some more pie
It doesn't matter if it's boiled or fried
Just eat it! Eat it!
Don't you make me repeat it!
quote:Op maandag 30 december 2019 11:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon nooit in het noorden komen, ben zelfs nog nooit in Friesland geweest
In dat geval: geniet van de onwetendheidquote:Op maandag 30 december 2019 11:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon nooit in het noorden komen, ben zelfs nog nooit in Friesland geweest
Dit nummer kwam op de middelbare school nog voor in mijn engelse les boekquote:
Hopelijk was Michael daar niet bij.quote:Op maandag 30 december 2019 11:31 schreef Cee het volgende:
Het nummer dat ik vroeger meezing als “piedepiede”.
Zingt ie toch ook.quote:Op maandag 30 december 2019 11:31 schreef Cee het volgende:
Just piede piedequote:Op maandag 30 december 2019 11:31 schreef Cee het volgende:
wij zijn ooit eens naar Vlieland geweest voor een familieweekendquote:
Weird Alquote:
Zo loop ik ook altijd overal eigenlijk.quote:
Ik heb daar jaren gewerkt. Komt wel dichtbij nu.quote:Op maandag 30 december 2019 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zelfs op geen één![]()
Ja weet niet zo goed wat ik in Friesland te zoeken heb, Groningen ben ik geloof ik ook 1 keer geweest 20+ jaar geleden.quote:Op maandag 30 december 2019 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel in iedere provincie geweest hoor
op texel hebben ze tenminste nog een fontijnsnolquote:Op maandag 30 december 2019 11:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wij zijn ooit eens naar Vlieland geweest voor een familieweekendEcht helemaal niks te beleven daar behalve strandwandelingen en fietstochten
Dagoduck the MJ impersonatorquote:Op maandag 30 december 2019 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo loop ik ook altijd overal eigenlijk.
Wat deed je daar... rondneuzen?quote:Op maandag 30 december 2019 11:30 schreef Fred_B het volgende:
HEE HEEquote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dagoduck the MJ impersonator
Krijg jij je eten ook nooit op?quote:
Naar stadjes zoals Sneek, Franeker, zwemmen in het Snekermeerquote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet zo goed wat ik in Friesland te zoeken heb, Groningen ben ik geloof ik ook 1 keer geweest 20+ jaar geleden.
Noemen ze een squirtende vrouw daar zo ja?quote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
op texel hebben ze tenminste nog een fontijnsnol
quote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noemen ze een squirtende vrouw daar zo ja?
quote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik denk t..... t bestaat in elk gevalquote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Krijg jij je eten ook nooit op?
En vraag je dan een doggy bag?
Mja ik vind Nederland een prima land om te wonen, maar voor vakantie ga ik liever naar een land met meer dan 3 meter hoogteverschilquote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naar stadjes zoals Sneek, Franeker, zwemmen in het Snekermeer
quote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar jaren gewerkt. Komt wel dichtbij nu.
Overkill.quote:Op maandag 30 december 2019 11:35 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Da's niet waar de Brandaris toch?quote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben 1x op Texel geweest. Vond t licht claustrofobisch
dan moet je niet naar schiermonniksoog gaanquote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Idemquote:Op maandag 30 december 2019 11:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik kende hiervan eerst alleen dat dancehitje
Terschelling, Texel, Ameland in volgorde.quote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee, Op Fietse komt vanavond pas.quote:Op maandag 30 december 2019 11:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoger dan Halo of Flies, ga fietsen
metooquote:Op maandag 30 december 2019 11:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik kende hiervan eerst alleen dat dancehitje
Wil wel naar Terschelling keertje, maar dan in de zomer bij festivalquote:Op maandag 30 december 2019 11:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Terschelling, Texel, Ameland in volgorde.
Ok wauw, ik zit mobiel. In het scrollen was mijn eerste reactie: huh wat is dat voor gekke advertentiequote:
Lekker twee uurtjes op de boot mmmmmm.quote:Op maandag 30 december 2019 11:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wil wel naar Terschelling keertje, maar dan in de zomer bij festival
ook met Jan de Hoop toen?quote:Op maandag 30 december 2019 11:36 schreef houdjemond het volgende:
Deze clip was vroeger op rtl4 tijdens ontbijt-tvdaar ergens begon mijn grandioze muzieksmaak
Dat kan heel goed kloppenquote:Op maandag 30 december 2019 11:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Jouw stemlijst gaat volgens mij ook alle kanten op zeg.
quote:Op maandag 30 december 2019 11:37 schreef houdjemond het volgende:
I wanna hurt you just to hear you screaming my name
Zet Rockin in the Free World maar ff op dan.quote:Op maandag 30 december 2019 11:37 schreef LTVDK het volgende:
Straks komt er wel even kutmuziek als Blof enzo toch, kan ik even een paar uurtjes gaan wandelen in het zonnetje.
Telekids is sowiesoquote:Op maandag 30 december 2019 11:37 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jazeker en DbZ en Telekids-genot
En ik maar zoeken op gif gif.quote:
Aaide de vleermuis over de schedel?quote:Op maandag 30 december 2019 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anekdote: er gooide ooit iemand een vleermuis op t podium en Alice Cooper..
Nee laat maar
met zn tanden jaquote:Op maandag 30 december 2019 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Aaide de vleermuis over de schedel?
Hierna word het weer veeeel beterquote:Op maandag 30 december 2019 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ja godver, heb je best een lekker uur, krijg je dit.
Stond er ooit gewoon niet in.quote:Op maandag 30 december 2019 11:39 schreef KBFX2002 het volgende:
76 plaatsen gedaald, laagste ooit
Kan lager
Dan zien we louter de remsporen nog.quote:Op maandag 30 december 2019 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Chef Special. Zo'n natte scheet die we over 10 jaar allemaa vergeten zijn
Als je 11 bentquote:Op maandag 30 december 2019 11:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ah kom op, deze is best mooi.
Ja maar hij had ook gewoon 1500 plekken omlaag gemogenquote:
Dat zeker, staat te hoogquote:Op maandag 30 december 2019 11:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja maar hij had ook gewoon 1500 plekken omlaag gemogen
1600.quote:Op maandag 30 december 2019 11:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja maar hij had ook gewoon 1500 plekken omlaag gemogen
De vliegende ouwe taartquote:Op maandag 30 december 2019 11:41 schreef Poppejans het volgende:
Telekids was episch
Giechel en goochel. Mevrouw zuurtje mevrouw pruimpje.
En Pittige tijden natuurlijk
En de avonturen van C&I de gouden zon oid in Egyptequote:Op maandag 30 december 2019 11:41 schreef Poppejans het volgende:
Telekids was episch
Giechel en goochel. Mevrouw zuurtje mevrouw pruimpje.
En Pittige tijden natuurlijk
Harry is de schrik van elke cowboyquote:
Waylon-genotquote:Op maandag 30 december 2019 11:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Harry is de schrik van elke cowboy
10x niks dit zeikliedjequote:
Alleen gebeurde dit nooit bij Alice Cooperquote:Op maandag 30 december 2019 11:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anekdote: er gooide ooit iemand een vleermuis op t podium en Alice Cooper..
Nee laat maar
Toch alweer 6x, maximale scorequote:
De schrik van elke coiboyquote:Op maandag 30 december 2019 11:41 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Harry is de schrik van elke cowboy
De meiden, de jongens wie zijn hier de baasquote:Op maandag 30 december 2019 11:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En de jongens tegen de meisjes
Daarom anekdote afgebrokenquote:Op maandag 30 december 2019 11:42 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Alleen gebeurde dit nooit bij Alice Cooper
Het zal toch zo zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 11:42 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Toch alweer 6x, maximale score
Krijgen nummers in opeenvolgende edities van de Top2000 een bonus voor eerdere notaties? Kan me haast niet voorstellen dat op zo'n nummer nog veel gestemd wordt.
Maar meisjes kunnen niet vechtenquote:Op maandag 30 december 2019 11:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
De meiden, de jongens wie zijn hier de baas
Wij zijn betuuuur
Never wanna break this anekdote.quote:
Klootzak.quote:Op maandag 30 december 2019 11:39 schreef El-Stinho het volgende:
Chef'Special is de favoriete band van @:rellende_rotscholier haha
Die hoort er gewoon in natuurlijk.quote:
Wacht maar, ik geef je een rechtsequote:Op maandag 30 december 2019 11:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar meisjes kunnen niet vechten
Ze hadden nog wat van hetzelfde beslag over maar ...quote:Op maandag 30 december 2019 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volledig overbodige Guns n Roses-notering. Poging om November Rain te evenaren
Estranged van Guns n Rosesquote:Op maandag 30 december 2019 11:44 schreef essnhills het volgende:
Zo ben ik weer
Waar luisteren we naar?
ESStranged.quote:Op maandag 30 december 2019 11:44 schreef essnhills het volgende:
Zo ben ik weer
Waar luisteren we naar?
Oh, die ene waarvan jij zei dat je het begreep als ik deze niet kendequote:
Ja preciesquote:Op maandag 30 december 2019 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, die ene waarvan jij zei dat je het begreep als ik deze niet kende
Nou ik dat geval
Ik ken deze niet
Kwam er toen niet een in als DAB voor Isaacquote:
SS = strange?quote:
Je doet wel een beetje raar inderdaadquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, die ene waarvan jij zei dat je het begreep als ik deze niet kende
Nou ik dat geval
Ik ken deze niet
Kwam te vroeg, hij had het nu wel gered met al die stemacties.quote:Op maandag 30 december 2019 11:46 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kwam er toen niet een in als DAB voor Isaac
Iets met anale seks?quote:Op maandag 30 december 2019 11:47 schreef Isorden het volgende:
Iemand nog een anekdote over de naam Axl Rose en dat het een anagram is voor iets?
quote:
Ik ben een eitje aan het bakkenquote:
Als je vrij bent, zeker.quote:Op maandag 30 december 2019 11:47 schreef houdjemond het volgende:
Het is slimmer om vandaag boodschapjes te doen dan morgen denk ik he
quote:Op maandag 30 december 2019 11:47 schreef houdjemond het volgende:
Maakt geen bal uit.quote:Op maandag 30 december 2019 11:47 schreef houdjemond het volgende:
oeh nomzzquote:Op maandag 30 december 2019 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben een eitje aan het bakken
Zeker welquote:
Yush, ook niet veel nodig eigenlijk.. gaan we vanmiddag maar even op het fietsje ipv morgen door de chaos..quote:
Oh? Heb met kerst boodschappen gedaan, was tyfusdruk maar nog steeds goed te doen.quote:
Wat is dit nou weerquote:Op maandag 30 december 2019 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
KLB / Te veel Micheal Jackson in top2000
Moet je aan de TS vragen.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 11:48 schreef Kyran het volgende:
[..]Volgend uurtje prima voor zo te zien. 2x Blof, + Acda
Ohja die ik bedoelde had artiestennaam Al Exansquote:
Het gaat niet zozeer om de drukte in de winkel, maar hetgeen je onderweg tegenkomtquote:Op maandag 30 december 2019 11:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh? Heb met kerst boodschappen gedaan, was tyfusdruk maar nog steeds goed te doen.
Teveel moeitequote:
Jij snapt het! In de rij sta ik toch welquote:Op maandag 30 december 2019 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de drukte in de winkel, maar hetgeen je onderweg tegenkomt
Neil Young! America! Blue Monday!quote:Op maandag 30 december 2019 11:48 schreef Kyran het volgende:
[..]Volgend uurtje prima voor zo te zien. 2x Blof, + Acda
Jeetje wat een trollquote:Op maandag 30 december 2019 11:48 schreef Dagoduck het volgende:
KLB / Te veel Micheal Jackson in top2000
Hier geen last van.quote:Op maandag 30 december 2019 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de drukte in de winkel, maar hetgeen je onderweg tegenkomt
Ja daarom!quote:Op maandag 30 december 2019 11:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij snapt het! In de rij sta ik toch wel
Ja nou, er post hier ook iemand die Zorro heet, en Pino. Dat zegt niet zoveelquote:Op maandag 30 december 2019 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een user serieus nemen met als nick Varkenshart
GoffertGenotquote:Op maandag 30 december 2019 11:51 schreef Kyran het volgende:
Deze was ook wel mooi gelukt
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op maandag 30 december 2019 11:51 schreef Kyran het volgende:
Deze was ook wel mooi gelukt
[ afbeelding ]
Ja was superquote:Op maandag 30 december 2019 11:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
GoffertGenot
Was ook echt lekker weer die dag
Nick the Pig was ook een personage uit Scarfacequote:Op maandag 30 december 2019 11:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
een user serieus nemen met als nick Varkenshart
Je neemt toch niemand serieus hier.quote:Op maandag 30 december 2019 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, er post hier ook iemand die Zorro heet, en Pino. Dat zegt niet zoveel
quote:Op maandag 30 december 2019 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, er post hier ook iemand die Zorro heet, en Pino. Dat zegt niet zoveel
Ik vind er ook geen zak aan.quote:
Was wel de 1e en laatste keer dat ik de trein neem naar nijmegen voor een concert als het kanquote:
sowieso beter niemand nemen hierquote:Op maandag 30 december 2019 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je neemt toch niemand serieus hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |