Ik heb daar jaren gewerkt. Komt wel dichtbij nu.quote:Op maandag 30 december 2019 11:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zelfs op geen één![]()
Ik ben al weleens in Terneuzen geweest
Ja weet niet zo goed wat ik in Friesland te zoeken heb, Groningen ben ik geloof ik ook 1 keer geweest 20+ jaar geleden.quote:Op maandag 30 december 2019 11:31 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel in iedere provincie geweest hoor
op texel hebben ze tenminste nog een fontijnsnolquote:Op maandag 30 december 2019 11:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wij zijn ooit eens naar Vlieland geweest voor een familieweekendEcht helemaal niks te beleven daar behalve strandwandelingen en fietstochten
Dagoduck the MJ impersonatorquote:Op maandag 30 december 2019 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo loop ik ook altijd overal eigenlijk.
Wat deed je daar... rondneuzen?quote:Op maandag 30 december 2019 11:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben al weleens in Terneuzen geweest
HEE HEEquote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dagoduck the MJ impersonator
Krijg jij je eten ook nooit op?quote:
Naar stadjes zoals Sneek, Franeker, zwemmen in het Snekermeerquote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet zo goed wat ik in Friesland te zoeken heb, Groningen ben ik geloof ik ook 1 keer geweest 20+ jaar geleden.
Noemen ze een squirtende vrouw daar zo ja?quote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
op texel hebben ze tenminste nog een fontijnsnol
quote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noemen ze een squirtende vrouw daar zo ja?
quote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik denk t..... t bestaat in elk gevalquote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Krijg jij je eten ook nooit op?
En vraag je dan een doggy bag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |