Mja ik vind Nederland een prima land om te wonen, maar voor vakantie ga ik liever naar een land met meer dan 3 meter hoogteverschilquote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naar stadjes zoals Sneek, Franeker, zwemmen in het Snekermeer
quote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar jaren gewerkt. Komt wel dichtbij nu.
Overkill.quote:Op maandag 30 december 2019 11:35 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Da's niet waar de Brandaris toch?quote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben 1x op Texel geweest. Vond t licht claustrofobisch
dan moet je niet naar schiermonniksoog gaanquote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Idemquote:Op maandag 30 december 2019 11:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik kende hiervan eerst alleen dat dancehitje
Terschelling, Texel, Ameland in volgorde.quote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |