SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Excuus.quote:Op maandag 30 december 2019 01:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zei band.
Peter Schilling is baas. Zag zijn mini-docu nog bij A gogo
Dat heb ik vanochtend hier besloten, toch een bucketlist dingetje welquote:
Ik wil Laura Pausini altijd.quote:Op maandag 30 december 2019 01:37 schreef jrwl het volgende:
jij wil Strani Amori van Laura Pausini? Ook een goed nummer trouwens
Ik had nog drie bands die ik wilde zien voordat dit jaar begon, allemaal gezien dit jaar.quote:Op maandag 30 december 2019 01:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat heb ik vanochtend hier besloten, toch een bucketlist dingetje wel
Trustequote:
quote:Op maandag 30 december 2019 01:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als je Claudia de Breij NIET meeneemt mag je bij mij.
Prima keusquote:Op maandag 30 december 2019 01:38 schreef houdjemond het volgende:
Deutschland gestemd hier trouwens. Voor de afwisseling.
Colour Hazequote:Op maandag 30 december 2019 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had nog drie bands die ik wilde zien voordat dit jaar begon, allemaal gezien dit jaar.
Tool
Alice in Chains
Colour Haze
Ik vind nogsteeds dat "Pussy" erin moetquote:Op maandag 30 december 2019 01:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Prima keus
Ik wilde eigenlijk Zeig Dich doen, maar die zou nooit genoeg stemmen krijgen, dus Engel gedaan.
Zeig Dick, Auslander, Pulle, Sex, Deutschland, nieuwe album zit vol met instant klassiekers.
Bij dezen.quote:Op maandag 30 december 2019 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ken deze van Acda Munnikje helemaal niet, lol
22 minuten Peace, Brothers & Sistersquote:Op maandag 30 december 2019 01:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Colour Haze![]()
![]()
![]()
Die zouden best in de lijst mogen, maar is veel te obscuur
Tool was gaafquote:Op maandag 30 december 2019 01:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik had nog drie bands die ik wilde zien voordat dit jaar begon, allemaal gezien dit jaar.
Tool
Alice in Chains
Colour Haze
Geniale lyrics datquote:Op maandag 30 december 2019 01:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vind nogsteeds dat "Pussy" erin moet
Bohhhquote:Op maandag 30 december 2019 01:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
22 minuten Peace, Brothers & Sisters
Een keer onbewust keihard meegezongen toen ik de post nog liep.quote:
Da's een probleem voor de AoS van morgenquote:
Carpaccioquote:Op maandag 30 december 2019 01:42 schreef Dagoduck het volgende:
Vanavond een bij de pizzeria carpaccio, brood met kruidenboter, een pizza opgegeten en nog een lap vlees die mijn vader niet meer op kon.
Koekoek
#viesdik
quote:Op maandag 30 december 2019 01:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Een keer onbewust keihard meegezongen toen ik de post nog liep.
Tsja.
Alleen één nummer, wilde hem komende week even luisteren.quote:Op maandag 30 december 2019 01:41 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bohhh![]()
![]()
Zou het al prima vinden als Tempel / Love erin staat ofzo
Moet ze eigenlijk ook weer eens live gaan zien. Nieuwe album al gecheckt?
Sleep well OKquote:
I can't get laid in Germanyquote:Op maandag 30 december 2019 01:43 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Zie het helemaal voor me ....
You've got a pussy
I have a dick
So, what's the problem?
Let's do it quick
pom pom pom
Dat wordt weer ergeren. Doen alsof het een nachtshow zoals altijd is (lol).quote:
De struggles van een waarheidsjournalist.quote:Op maandag 30 december 2019 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil dingen over Rick zeggen maar dan krijg ik weer allemaal boze reacties van zijn volgers.
Moet hem ook nog luisteren, vond overigens In Her Garden een leuke plaat, wel tof dat ze wat meer ongebruikelijke instrumenten zijn gaan toevoegen in de afgelopen 10 jaarquote:Op maandag 30 december 2019 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Alleen één nummer, wilde hem komende week even luisteren.
Daar ben jij toch niet van onder de indruk?quote:Op maandag 30 december 2019 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil dingen over Rick zeggen maar dan krijg ik weer allemaal boze reacties van zijn volgers.
Doe het voor onsquote:Op maandag 30 december 2019 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
Ik haal zo de was uit de machine, hang die op, probeer die walgelijke DJ zoveel mogelijk te negeren en ga dan na Psycho Killer maar eens naar bedquote:Op maandag 30 december 2019 01:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wordt weer ergeren. Doen alsof het een nachtshow zoals altijd is (lol).
Nou nou nouquote:Op maandag 30 december 2019 01:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Good Vibrations weten ze alles van in Groningen.
Het is dan ook enorm ouwe meuk.quote:Op maandag 30 december 2019 01:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik Beach Boys wel echt vaak ouderwets vind klinken
naja, eh, je hebt geen ongelijkquote:Op maandag 30 december 2019 01:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Good Vibrations weten ze alles van in Groningen.
Psycho is absoluut geen kutzooiquote:Op maandag 30 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bliss
Hierdoor werd ik fan van Muse.
Alleen jammer dat ze later ook nog kutzooi als Madness en Psycho hebben gemaakt.
Vergeleken met dit wel.quote:Op maandag 30 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Psycho is absoluut geen kutzooi
Pyscho is geweldigquote:Op maandag 30 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bliss
Hierdoor werd ik fan van Muse.
Alleen jammer dat ze later ook nog kutzooi als Madness en Psycho hebben gemaakt.
Ziggo Dome topshow.quote:Op maandag 30 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Psycho is absoluut geen kutzooi
Als ze erin moeten, doe dan maar Matt dit nummer.quote:
Wellicht ten overvloede; maar zal doenquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
Scherp op dit uur.quote:
Gewoon doen Rens, die dikke Rick verdient hetquote:Op maandag 30 december 2019 01:44 schreef RensAjacied het volgende:
Wellicht dat de 10.5 uur wachttijd inmiddels een afschrikeffect heeft, zeker als mensen morgen moeten werkenquote:Op maandag 30 december 2019 01:47 schreef FlyingEagle het volgende:
Het is rustig in het café, vergeleken met gisteren.
Koert Westerman wordt ook ziedend als je gericht over hem tweet. Geen idee meer wanneer ik hem op mijn dak had.quote:
HA GAYquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 01:50 schreef Gretzl het volgende:
Na Muse ga ik de slaap proberen te vatten. Tot later vandaag luitjes
quote:Every man has a place, in his heart there's a space,
And the world can't erase his fantasies
Take a ride in the sky, on our ship fantasii
All your dreams will come true, right away
Koert is wel een held though met z’n geniale woordgrappen. En altijd al de beste darts presentator geweestquote:Op maandag 30 december 2019 01:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koert Westerman wordt ook ziedend als je gericht over hem tweet. Geen idee meer wanneer ik hem op mijn dak had.
Bij darts inderdaad de beste, maar als commentator bij voetbal echt kut.quote:Op maandag 30 december 2019 01:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Koert is wel een held though met z’n geniale woordgrappen. En altijd al de beste darts presentator geweest
is Yes-R?quote:Op maandag 30 december 2019 01:51 schreef Isorden het volgende:
Bell de zanger van Muse op...
denk je dat ie zegt?
Matt Bellamy
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2019 01:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Koert is wel een held though met z’n geniale woordgrappen. En altijd al de beste darts presentator geweest
Spreekwoordelijke pannen natuurlijk hèquote:Op maandag 30 december 2019 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
Die tent bij North Sea Jazz heeft pannen op het dak?
Had je kritiek?quote:Op maandag 30 december 2019 01:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koert Westerman wordt ook ziedend als je gericht over hem tweet. Geen idee meer wanneer ik hem op mijn dak had.
Een van de leukste dit jaarquote:Op maandag 30 december 2019 01:53 schreef Kyran het volgende:
Ik vind Leo toch wel een aanwinst hoor.
Pantastisch.quote:Op maandag 30 december 2019 01:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke pannen natuurlijk hè
quote:Op maandag 30 december 2019 01:53 schreef Kyran het volgende:
Ik weet niet meer waarom en wanneer. Volgens mij op m'n oude account die gelyncht werd.quote:
Ik vind het prachtig om hem te zien genieten van alle muziek. Ja, hij maakt wat kleine foutjes, maar boeien. Hij is ook geen DJ.quote:
Ik denk dat ik zo eens ga slapen...quote:
Hij heeft een zondagavondprogramma maar daar gaat zelden wat mis.quote:Op maandag 30 december 2019 01:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig om hem te zien genieten van alle muziek. Ja, hij maakt wat kleine foutjes, maar boeien. Hij is ook geen DJ.
Ik kijk een via stream dus liep achter, denk al whats going onquote:
Je bent milder geworden hè sinds je een grote speler in het spel bent geworden.quote:Op maandag 30 december 2019 01:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waarom en wanneer. Volgens mij op m'n oude account die gelyncht werd.
Nee, daarom juist, heel andere vakman, hij kan rustig zijn 2 uur volouwehoeren ipv het nummer daadwerkelijk draaienquote:Op maandag 30 december 2019 01:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig om hem te zien genieten van alle muziek. Ja, hij maakt wat kleine foutjes, maar boeien. Hij is ook geen DJ.
Ik zou het alleen fijn vinden als ie bij de programma's met Mathijs wat minder tunnelvisie richting bepaalde artiesten hadquote:Op maandag 30 december 2019 01:53 schreef Kyran het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef Aurelius. het volgende:
Is Leo er voor het eerst dit jaar bij?
Maar...? Broer van een staatssecretaris?quote:
Had je geen beeld voor nodig tochquote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik kijk een via stream dus liep achter, denk al whats going on
Nee, wel dit jaar voor het eerst.quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef Aurelius. het volgende:
Presentator, journalist.quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar...? Broer van een staatssecretaris?
Ja dat bedoelde ik, het is al laat.quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee, wel dit jaar voor het eerst.
Hij is meer een presentator.quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar...? Broer van een staatssecretaris?
Dat wordt hieronder haarfijn uitgelegd..quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef Aurelius. het volgende:
Genuanceerd ben ik altijd wel geweest, maar ik weet wel dat er een aantal serieuze mensen me volgen.quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent milder geworden hè sinds je een grote speler in het spel bent geworden.
Je grote Belgische vriend liet wederom raar gedrag zien. En ja ik neem ook mee dat hij in een lastige periode zit, dan nog.
Nee toch? Dacht dat hij al een slot had.quote:Op maandag 30 december 2019 01:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, komt doordat Stasse moest afzeggen.
Ik kom klaar als ik je straks bij fcafkicken hoor of bij voetbalpraat zie.quote:Op maandag 30 december 2019 01:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Genuanceerd ben ik altijd wel geweest, maar ik weet wel dat er een aantal serieuze mensen me volgen.
Van den Bergh deed weer wat vreemd, ja. Niet wat ik van hem gewend ben. Ik zie het wel weer als de Euro Tours beginnen in het nieuwe jaar.
Springsteen is ook al gewoon een Nederlandse naam.quote:
Don Leo Godquote:Op maandag 30 december 2019 01:57 schreef hhh38 het volgende:
"Stijgt ie? Daalt ie? Ik zie het nergens maar het maakt niet uit, ik mag 'm draaien"
Hij is ook al wat jaartjes radio-dj hoor.quote:
Maak gewoon in Spotify een playlistje van dit uurtje. Ben je nog eens sneller klaar ookquote:Op maandag 30 december 2019 01:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik haal zo de was uit de machine, hang die op, probeer die walgelijke DJ zoveel mogelijk te negeren en ga dan na Psycho Killer maar eens naar bed
Denk dat jij gelijk hebt hoorquote:Op maandag 30 december 2019 01:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee toch? Dacht dat hij al een slot had.
Slot van Stasse ging naar Annemieke die 6-8 slot had en die is overgenomen door een andere chick (heb ech NUL keer tussen 6 en 8 gekeken ,dus geen idee hoe ze het doet eigenlijk).
Je ziet hem zoeken naar dat broodje gehaktbal. KLIKquote:
Toch niet hetzelfde hèquote:Op maandag 30 december 2019 01:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maak gewoon in Spotify een playlistje van dit uurtje. Ben je nog eens sneller klaar ook
quote:Op maandag 30 december 2019 01:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kom klaar als ik je straks bij fcafkicken hoor of bij voetbalpraat zie.
quote:Op maandag 30 december 2019 01:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je ziet hem zoeken naar dat broodje gehaktbal. KLIK
Mayo bij. KLIK
Bezorging ZO SNEL MOGELIJK. KLIK.
Pakt zo zijn telefoon voor IDEAL betaling.
En tussendoor zichzelf verdedigen op den Twitterquote:Op maandag 30 december 2019 01:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je ziet hem zoeken naar dat broodje gehaktbal. KLIK
Mayo bij. KLIK
Bezorging ZO SNEL MOGELIJK. KLIK.
Pakt zo zijn telefoon voor IDEAL betaling.
Sorry, ik kom niet verder dan Mien Dobbelsteenquote:Op maandag 30 december 2019 01:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Springsteen is ook al gewoon een Nederlandse naam.
quote:
quote:528 Our House Crosby, Stills, Nash & Young 7
527 Circle Of Life Elton John 5
526 Rosanna Toto 7
525 Vivo Per Lei Andrea Bocelli & Giorgia 7
524 Dirty Diana Michael Jackson 5
523 Psycho Killer Talking Heads 3
522 Stayin' Alive Bee Gees 6,5
521 Let Her Go Passenger 2,5
520 Hey You Pink Floyd 7
519 Unfinished Sympathy Massive Attack 7,5
518 La Grange ZZ Top 4
517 Kiss From A Rose Seal 7,5
516 It's My Life Bon Jovi 6
Ik heb verdomme al 6 uur niets gegeten. Hoor je mij klagen.quote:Op maandag 30 december 2019 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
Die mensen reageerden er ook onder met: als je al niet meer tijdens je werk mag eten...
Die man hoeft letterlijk maar twee uurtjes niet te eten. Hij heeft een pratend beroep. Alsof ik tijdens een businessmeeting een broodje kroket ga eten.
Rick kan geen 2 uur zonder vreten in zijn mik
Zie het al voor me, serieuze zakelijke gesprekken en jij klikt even je broodtrommeltje openquote:Op maandag 30 december 2019 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
Die mensen reageerden er ook onder met: als je al niet meer tijdens je werk mag eten...
Die man hoeft letterlijk maar twee uurtjes niet te eten. Hij heeft een pratend beroep. Alsof ik tijdens een businessmeeting een broodje kroket ga eten.
Zeg dat maar tegen Michiel Kramer.quote:Op maandag 30 december 2019 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
Alsof ik tijdens een businessmeeting een broodje kroket ga eten.
Rosana ga ik ook lekker op hoor. Goed uurtjequote:Op maandag 30 december 2019 01:59 schreef El-Stinho het volgende:
528 Our House Crosby, Stills, Nash & Young 1970
527 Circle Of Life Elton John 1994
526 Rosanna Toto 1982
525 Vivo Per Lei Andrea Bocelli & Giorgia 1996
524 Dirty Diana Michael Jackson 1987
523 Psycho Killer Talking Heads 1978
522 Stayin' Alive Bee Gees 1978
521 Let Her Go Passenger 2012
520 Hey You Pink Floyd 1979
519 Unfinished Sympathy Massive Attack 1991
518 La Grange ZZ Top 1973
517 Kiss From A Rose Seal 1995
516 It's My Life Bon Jovi 2000
We werken toe naar Psycho Killer en Unfinished Sympathy.
Klinkt meer als een nummer van Panteraquote:Op maandag 30 december 2019 01:59 schreef El-Stinho het volgende:
We werken toe naar Psycho Killer en Unfinished Sympathy.
Ik heb net nog een handje chips opquote:Op maandag 30 december 2019 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb verdomme al 6 uur niets gegeten. Hoor je mij klagen.
Ach, ik ben in ieder geval wel eens toe aan platforms die niet alleen maar aan een eeuwige goednieuwsshow bezig zijn en gewoon eerlijk zijn over wat ze zien. Klinkt vrij basic, maar wat is het treurig gesteld op dat gebied.quote:Op maandag 30 december 2019 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee die Spaanse podcast moet er komen maat.
Nee, maar wel 17 bier opquote:Op maandag 30 december 2019 02:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb verdomme al 6 uur niets gegeten. Hoor je mij klagen.
Guilty pleasure is datquote:Op maandag 30 december 2019 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rosana ga ik ook lekker op hoor. Goed uurtje
quote:
Je hebt ook gewoon gelijk. Ik ergerde me vorig jaar al gruwelijk aan die vent, dit jaar net zo goed weer. En zijn stem staat me niet aan.quote:Op maandag 30 december 2019 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
Dat wordt nog afkicken volgende week.quote:
'Niet negatiever' klinkt wel als een vrij pessimistische verwoording.quote:Op maandag 30 december 2019 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
De stemming is niet negatiever. Maar wel positiever?
Unfinished Sympathy, stemplaat en standaardtrack als ik in de late avond naar huis fiets. Heerlijk om in op te gaan, zulke nummers.quote:Op maandag 30 december 2019 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Rosana ga ik ook lekker op hoor. Goed uurtje
Niet, gewoon natuurlijk wakker wordenquote:Op maandag 30 december 2019 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe laat zal ik mijn wekker zetten straks?
Vlak voor je gaat slapen.quote:Op maandag 30 december 2019 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 02:01 schreef MTheBassman het volgende:
Nu ga ik voor het eggie slapen, veel luisterplezier met ehh, rick
Doe het voordat je in slaap valt.quote:Op maandag 30 december 2019 02:01 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 02:01 schreef MTheBassman het volgende:
Nice maatquote:Op maandag 30 december 2019 02:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Unfinished Sympathy, stemplaat en standaardtrack als ik in de late avond naar huis fiets. Heerlijk om in op te gaan, zulke nummers.
quote:
Welterusten!quote:Op maandag 30 december 2019 02:01 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 02:03 schreef houdjemond het volgende:
Slapen is voor aanstellers.
Binnen 2 uur moeten vreten ook
Tussen 5 en 6 Talk Talkquote:Op maandag 30 december 2019 02:03 schreef Dagoduck het volgende:
Tussen 6 en 7 uur, God is a dj en Where did you slepe last night
Ach ik overdrijf natuurlijk ook doordat ik iemand al niet mag, dan ga je op alle slakken zout leggen. Ik kan Rick niet uitstaan.quote:Op maandag 30 december 2019 02:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zie het al voor me, serieuze zakelijke gesprekken en jij klikt even je broodtrommeltje open
Boven toch?quote:Op maandag 30 december 2019 02:03 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit
staat
onder
Teach Your Children?!
Niemand.quote:Op maandag 30 december 2019 02:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga écht niet goed op deze man hoor
Blokhuis heeft met zijn enthousiasme de lat wel erg hoog gelegd voor Rick.quote:Op maandag 30 december 2019 02:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
#wakkervoortop2000
Rick, je zuigt. Doe niet zo popie jopie en druk op Play.
Maar maar, 2000 is toch hoger dan 500.quote:
Je ziet niemand eten, ja Leo of Ruud één mini-snackje van een schaal af.quote:Op maandag 30 december 2019 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ach ik overdrijf natuurlijk ook doordat ik iemand al niet mag, dan ga je op alle slakken zout leggen. Ik kan Rick niet uitstaan.
Carolien, ben jij dat?quote:Op maandag 30 december 2019 02:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar maar, 2000 is toch hoger dan 500.
Trustequote:Op maandag 30 december 2019 02:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
En dan douw je die nummerbumper nog even VOL door dat rustige intro'tje. Gods
Ja, ik ben slapen mensen. Goodnight
Zoete Carolienquote:
Dat hadden we nog niet doorquote:Op maandag 30 december 2019 02:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik ga écht niet goed op deze man hoor
quote:Op maandag 30 december 2019 02:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je ziet niemand eten, ja Leo of Ruud één mini-snackje van een schaal af.
Niet als een uitgehongerd obese een hele hamburger wegkanen met frietpatatjes
HET WAS EEN BROODJE BALquote:Op maandag 30 december 2019 02:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
FAKE NEWSquote:Op maandag 30 december 2019 02:03 schreef ArnieAlberts het volgende:
#wakkervoortop2000
Rick, je zuigt. Doe niet zo popie jopie en druk op Play.
Waarschijnlijk komt er ook frituurvet uit zijn ogen wanneer hij huiltquote:Op maandag 30 december 2019 02:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 02:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Onthulling:quote:Op maandag 30 december 2019 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind dit echt ouwe lullen muziek
Nee, ik schrijf meteen "subtiel" op mijn CVquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 02:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt er ook frituurvet uit zijn ogen wanneer hij huilt
quote:Op maandag 30 december 2019 02:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
FAKE NEWS
https://twitter.com/hasht(...)hashtag_click&f=live
(lol)twitter:TiemenJan twitterde op maandag 30-12-2019 om 02:06:41Effe eerlijk ik mis @eveliendebruijn wel met de #Top2000 die meid is een topper en kan geweldig presenteren #wakkervoortop2000 Waarom geen vrouwelijke dj's volgend jaar moet een derde vrouw zijn #Feestje en leuker om naar te kijken
reageer retweet
twitter:Guppie19833 twitterde op maandag 30-12-2019 om 02:03:52Ja nu is t ineens #team #wakkervoortop2000 jeetje wat een lange hashtag 😂 #top2000 #rick reageer retweet
Maar niet alles wat oud is, is ouwe lullen muziek. Dit was het wél.quote:
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Ik wacht even af hoe hij het vanavond doet.quote:
Voor Video Games gewoon wakker zijn. Er is te weinig Lana in de lijst.quote:
Ja, denk dat ik dan weer terug ben, ook stemplaat genot.quote:
Plug in baby ook wel lekker uur ervoor.quote:Op maandag 30 december 2019 02:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik dan weer terug ben, ook stemplaat genot.
100%.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |