Ik kijk een via stream dus liep achter, denk al whats going onquote:
Je bent milder geworden hè sinds je een grote speler in het spel bent geworden.quote:Op maandag 30 december 2019 01:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waarom en wanneer. Volgens mij op m'n oude account die gelyncht werd.
Nee, daarom juist, heel andere vakman, hij kan rustig zijn 2 uur volouwehoeren ipv het nummer daadwerkelijk draaienquote:Op maandag 30 december 2019 01:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig om hem te zien genieten van alle muziek. Ja, hij maakt wat kleine foutjes, maar boeien. Hij is ook geen DJ.
Ik zou het alleen fijn vinden als ie bij de programma's met Mathijs wat minder tunnelvisie richting bepaalde artiesten hadquote:Op maandag 30 december 2019 01:53 schreef Kyran het volgende:
Ik vind Leo toch wel een aanwinst hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef Aurelius. het volgende:
Is Leo er voor het eerst dit jaar bij?
Maar...? Broer van een staatssecretaris?quote:
Had je geen beeld voor nodig tochquote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik kijk een via stream dus liep achter, denk al whats going on
Nee, wel dit jaar voor het eerst.quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef Aurelius. het volgende:
Presentator, journalist.quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar...? Broer van een staatssecretaris?
Ja dat bedoelde ik, het is al laat.quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nee, wel dit jaar voor het eerst.
Hij is meer een presentator.quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Maar...? Broer van een staatssecretaris?
Dat wordt hieronder haarfijn uitgelegd..quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef Aurelius. het volgende:
Genuanceerd ben ik altijd wel geweest, maar ik weet wel dat er een aantal serieuze mensen me volgen.quote:Op maandag 30 december 2019 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent milder geworden hè sinds je een grote speler in het spel bent geworden.
Je grote Belgische vriend liet wederom raar gedrag zien. En ja ik neem ook mee dat hij in een lastige periode zit, dan nog.
Nee toch? Dacht dat hij al een slot had.quote:Op maandag 30 december 2019 01:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ja, komt doordat Stasse moest afzeggen.
Ik kom klaar als ik je straks bij fcafkicken hoor of bij voetbalpraat zie.quote:Op maandag 30 december 2019 01:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Genuanceerd ben ik altijd wel geweest, maar ik weet wel dat er een aantal serieuze mensen me volgen.
Van den Bergh deed weer wat vreemd, ja. Niet wat ik van hem gewend ben. Ik zie het wel weer als de Euro Tours beginnen in het nieuwe jaar.
Springsteen is ook al gewoon een Nederlandse naam.quote:
Don Leo Godquote:Op maandag 30 december 2019 01:57 schreef hhh38 het volgende:
"Stijgt ie? Daalt ie? Ik zie het nergens maar het maakt niet uit, ik mag 'm draaien"
Hij is ook al wat jaartjes radio-dj hoor.quote:
Maak gewoon in Spotify een playlistje van dit uurtje. Ben je nog eens sneller klaar ookquote:Op maandag 30 december 2019 01:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik haal zo de was uit de machine, hang die op, probeer die walgelijke DJ zoveel mogelijk te negeren en ga dan na Psycho Killer maar eens naar bed
Denk dat jij gelijk hebt hoorquote:Op maandag 30 december 2019 01:57 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee toch? Dacht dat hij al een slot had.
Slot van Stasse ging naar Annemieke die 6-8 slot had en die is overgenomen door een andere chick (heb ech NUL keer tussen 6 en 8 gekeken ,dus geen idee hoe ze het doet eigenlijk).
Je ziet hem zoeken naar dat broodje gehaktbal. KLIKquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |