Bij darts inderdaad de beste, maar als commentator bij voetbal echt kut.quote:Op maandag 30 december 2019 01:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Koert is wel een held though met z’n geniale woordgrappen. En altijd al de beste darts presentator geweest
is Yes-R?quote:Op maandag 30 december 2019 01:51 schreef Isorden het volgende:
Bell de zanger van Muse op...
denk je dat ie zegt?
Matt Bellamy
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 december 2019 01:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Koert is wel een held though met z’n geniale woordgrappen. En altijd al de beste darts presentator geweest
Spreekwoordelijke pannen natuurlijk hèquote:Op maandag 30 december 2019 01:52 schreef Dagoduck het volgende:
Die tent bij North Sea Jazz heeft pannen op het dak?
Had je kritiek?quote:Op maandag 30 december 2019 01:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Koert Westerman wordt ook ziedend als je gericht over hem tweet. Geen idee meer wanneer ik hem op mijn dak had.
Een van de leukste dit jaarquote:Op maandag 30 december 2019 01:53 schreef Kyran het volgende:
Ik vind Leo toch wel een aanwinst hoor.
Pantastisch.quote:Op maandag 30 december 2019 01:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Spreekwoordelijke pannen natuurlijk hè
quote:Op maandag 30 december 2019 01:53 schreef Kyran het volgende:
Ik vind Leo toch wel een aanwinst hoor.
Ik weet niet meer waarom en wanneer. Volgens mij op m'n oude account die gelyncht werd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |