Ik haal zo de was uit de machine, hang die op, probeer die walgelijke DJ zoveel mogelijk te negeren en ga dan na Psycho Killer maar eens naar bedquote:Op maandag 30 december 2019 01:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wordt weer ergeren. Doen alsof het een nachtshow zoals altijd is (lol).
Nou nou nouquote:Op maandag 30 december 2019 01:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Good Vibrations weten ze alles van in Groningen.
Het is dan ook enorm ouwe meuk.quote:Op maandag 30 december 2019 01:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik Beach Boys wel echt vaak ouderwets vind klinken
naja, eh, je hebt geen ongelijkquote:Op maandag 30 december 2019 01:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Good Vibrations weten ze alles van in Groningen.
Psycho is absoluut geen kutzooiquote:Op maandag 30 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bliss
Hierdoor werd ik fan van Muse.
Alleen jammer dat ze later ook nog kutzooi als Madness en Psycho hebben gemaakt.
Vergeleken met dit wel.quote:Op maandag 30 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Psycho is absoluut geen kutzooi
Pyscho is geweldigquote:Op maandag 30 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bliss
Hierdoor werd ik fan van Muse.
Alleen jammer dat ze later ook nog kutzooi als Madness en Psycho hebben gemaakt.
Ziggo Dome topshow.quote:Op maandag 30 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Psycho is absoluut geen kutzooi
Als ze erin moeten, doe dan maar Matt dit nummer.quote:
Wellicht ten overvloede; maar zal doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |