SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
HEB JIJ ME GEVANGENquote:Op maandag 30 december 2019 01:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
ZO VANGEN COWBOYS INDIANEN
RIJDEND OP DE PRAIRIE
STEEDS OP ZOEK NAAR AVONTUUR
Kappen met deze shit!quote:Op maandag 30 december 2019 01:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
HEB JIJ ME GEVANGEN
DAN GEEF IK ME OVER
STERF AAN EEN TOTEM PAAL
KOM PAK JE LASSO MAAR EN VANG ME HELEMAAAAL
Ja maar de komende 2 dagen nu gaan vast niet zo druk worden als toenquote:Op maandag 30 december 2019 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen een uur voor op 2017. Ik wil graag mijn moeder bedankt etc. etc.
Zien we dan wel weer.quote:Op maandag 30 december 2019 01:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja maar de komende 2 dagen nu gaan vast niet zo druk worden als toen
WANT AFSCHEID NEMEN DAT DOET PIJNquote:Op maandag 30 december 2019 01:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
IK HEB GEEN AFSCHEID DURVEN NEMEN
Omdat velen dat vreselijk vinden, denk ik.quote:Op maandag 30 december 2019 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat O Superman niet in de lijst trouwens.
Ach, we hebben superhard gewerkt deze avond, dat we er in de buurt bij zijn gekomen is een prestatie op zich.quote:Op maandag 30 december 2019 01:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja maar de komende 2 dagen nu gaan vast niet zo druk worden als toen
Eindigend met wat tonen van het Wilhelmus toch?quote:Op maandag 30 december 2019 01:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bohh bohhh.. de liveversie hiervan ook
Dat is Een Eigen Huis al. Oh wacht.quote:Op maandag 30 december 2019 01:15 schreef Kopiko het volgende:
En dan meteen de mooiste van Het Goede Doel.
Wat een genot mensen
quote:Op maandag 30 december 2019 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit goddelijke nummer ís de inspiratie.
Ik had alleen behoeftequote:Op maandag 30 december 2019 01:15 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit goddelijke nummer ís de inspiratie.
Vind ik geen reden.quote:Op maandag 30 december 2019 01:16 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Omdat velen dat vreselijk vinden, denk ik.
12 is maximaal?quote:Op maandag 30 december 2019 01:17 schreef ArnieAlberts het volgende:
Deze zet ik toch even het volume op 11.
Ja of ode aan die freude?quote:Op maandag 30 december 2019 01:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eindigend met wat tonen van het Wilhelmus toch?
MN SCHOENEN ZIJN GEJATquote:
Niet of nooit geweest?quote:Op maandag 30 december 2019 01:17 schreef DireStraits7 het volgende:
En dan straks ook nog eens de mooiste Acda & De Munnik.
Dag Bill!quote:Op maandag 30 december 2019 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga toch maar naar bed, helaas mis ik dan wel veel mooie muziek, maar slaap is ook heel fijn. Fijne nacht nog verder!
Slaapzequote:Op maandag 30 december 2019 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga toch maar naar bed, helaas mis ik dan wel veel mooie muziek, maar slaap is ook heel fijn. Fijne nacht nog verder!
Lenny? Niet de mooistequote:Op maandag 30 december 2019 01:17 schreef DireStraits7 het volgende:
En dan straks ook nog eens de mooiste Acda & De Munnik.
Trusten Billquote:Op maandag 30 december 2019 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
Dat is niet of nooit de beste geweest.quote:
Trustequote:Op maandag 30 december 2019 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
Simpel, maar zooooo goed.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 01:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat is niet of nooit de beste geweest.
Wacht even, ben zo terug.quote:Op maandag 30 december 2019 01:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En nog nooit verkloot door dj's die dit deuntje upbeat mixen. Haleluja.
Lemmy?quote:
Sleep well Billquote:Op maandag 30 december 2019 01:17 schreef BillDauterive het volgende:
Was ook geen mooie man nee, wel een eindbaas der eindbazenquote:
Die gitaar erdoorquote:Op maandag 30 december 2019 01:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Outro wordt ook alleen maar mooier naar het eind![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 01:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
MN SCHOENEN ZIJN GEJAT
MAAR IK HOEF NIET MEER NAAR BUITEN
WANT ER IS NOG WEL WAT
Denk dat ik het bij water hou de rest van de nacht.quote:
Franse Autoquote:Op maandag 30 december 2019 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
Slotnummer van (naar mijn mening) ook hun allerbeste album. 'Mooi En Onversliktbaar' was in '86 hun eerste plaat bij Polydor en ik heb er gewoon GEEN mindere nummers op kunnen vinden.
Het is de laatste cd die ik tot nu toe nieuw heb gekocht. Bij Bol, dat wel.![]()
Kadanzquote:Op maandag 30 december 2019 01:20 schreef jrwl het volgende:
ik wil alle Guus Borsato bagger vervangen voor Clouseau, Ramses Shaffy, Kadanz en Frank Boeijen![]()
![]()
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot!quote:
Wie?quote:Op maandag 30 december 2019 01:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik zeg het maar alvast zodat jullie je kunnen voorbereiden. Straks al Halo of Flies.
Dat wordt brullen to the maxquote:Op maandag 30 december 2019 01:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik zeg het maar alvast zodat jullie je kunnen voorbereiden. Straks al Halo of Flies.
Tegen Leo?quote:Op maandag 30 december 2019 01:21 schreef houdjemond het volgende:
En dit vind ik ook weer prachtig.
Heb ooit "hoi Paul" tegen hem gezegd, vond ie niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Zo heet(te) een club in Schagen.quote:
Heeft een track opgenomen met Coldplay dit jaar!quote:Op maandag 30 december 2019 01:21 schreef RensAjacied het volgende:
Hij maakt al jaren geen muziek meer hè? Wat is er van hem geworden?
C'est monsieur Paul pour toi, mademoiselle!quote:Op maandag 30 december 2019 01:21 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 01:22 schreef DireStraits7 het volgende:
Voor de meezingers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik luister uit principe geen Coldplay vandaar dat ik het gemist heb ik, gok ik.quote:Op maandag 30 december 2019 01:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heeft een track opgenomen met Coldplay dit jaar!
Ditquote:Op maandag 30 december 2019 01:22 schreef jrwl het volgende:
Alice of Cooper - Halo of flies
supergenots eindbazen plaat![]()
![]()
![]()
Het was ook helemaal niet wat ik dacht. Ik dacht aan K-liberquote:Op maandag 30 december 2019 01:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo heet(te) een club in Schagen.
Hij Parlez gewoon Nederlands hoorquote:Op maandag 30 december 2019 01:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
C'est monsieur Paul pour toi, mademoiselle!
Wilde zeker liever Menéér Rabbering horen.quote:Op maandag 30 december 2019 01:21 schreef houdjemond het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 01:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, het was leuk, fijne avond en tot morgen nog wel
Nieuwe album is goed hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik luister uit principe geen Coldplay vandaar dat ik het gemist heb ik, gok ik.
quote:Op maandag 30 december 2019 01:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik luister uit principe geen Coldplay vandaar dat ik het gemist heb ik, gok ik.
Maar hij was een aantal jaren van de radar toch?
Ongetwijfeld, en had diep moetem buigenquote:Op maandag 30 december 2019 01:23 schreef Kopiko het volgende:
[..]
WIlde zeker liever Menéér Rabbering horen.
Ahja, die hebben hier nog een kapsalon gehad. Maar dat had ik al verteld.quote:Op maandag 30 december 2019 01:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was ook helemaal niet wat ik dacht. Ik dacht aan K-liber
De Evil Activities remix wel tochquote:Op maandag 30 december 2019 01:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry Coldplay is niet mijn kopje thee. Nooit geweest ook.
Qu'est ce que zeg tu?quote:Op maandag 30 december 2019 01:23 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hij Parlez gewoon Nederlands hoor
Verstandige opmerking. Trouble In Town ook de favo?quote:
Kan ik beamenquote:
100% yesquote:Op maandag 30 december 2019 01:24 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
De Evil Activities remix wel toch
Sleep well Arniequote:Op maandag 30 december 2019 01:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Mensen, het was leuk, fijne avond en tot morgen nog wel
Thanks voor de tipquote:Op maandag 30 december 2019 01:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is geen typisch Coldplay-nummer; zelfs Leo kan het hebben.
Was beetje druk tijdens Pinkpop 2014 op de 3fm stagequote:
Heeeeel klein beetje maar.quote:Op maandag 30 december 2019 01:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was beetje druk tijdens Pinkpop 2014 op de 3fm stage
Nooit gezien.quote:
Mag ik je aanrakenquote:Op maandag 30 december 2019 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
K-liber ook wel live gezien trouwens.
Daar stond ie dan ook primaquote:Op maandag 30 december 2019 01:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
In t kader van de dit-stond-ooit-heel-hoog-platen: hoogste notering hiervan was 19
Damn.quote:Op maandag 30 december 2019 01:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
In t kader van de dit-stond-ooit-heel-hoog-platen: hoogste notering hiervan was 19
Je ne croissant pas.quote:
Degelijk analoog handwerkquote:Op maandag 30 december 2019 01:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met ronde borstelkop met waarschuwingslamp?
Alleen tijdens het viben.quote:
Holy shitquote:Op maandag 30 december 2019 01:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou mooi zijn, kan ik 'm eens vertellen dat ie aandacht moet schenken aan Mark Hollis in de a gogoquote:Op maandag 30 december 2019 01:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Nog even en Leo gaat gewoon tijdens zijn shift FOK!ken
Ook nog 32 graden erbij, lekker manquote:
In combinatie met jouw naam heb ik het vermoeden dat het het begin is van een slechte pr0nfilm. Heb ik van een vriend.quote:
quote:
Jij kent je klassiekersquote:Op maandag 30 december 2019 01:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja henk nou hebben we je toch gevonden
Stond ergens achteraf, kon daarna mooi snel door naar Biffy Clyro.quote:Op maandag 30 december 2019 01:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook nog 32 graden erbij, lekker man
Mamaoutai.quote:Op maandag 30 december 2019 01:27 schreef Kyran het volgende:
Zow, ben er weer. Op tijd voor je moeder.
Nou nou nouquote:Op maandag 30 december 2019 01:27 schreef Kyran het volgende:
Ik mis ze ook oprechtquote:Op maandag 30 december 2019 01:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met mastermovies
Die slaapt.quote:Op maandag 30 december 2019 01:27 schreef Kyran het volgende:
quote:
Die is net naar bedquote:Op maandag 30 december 2019 01:27 schreef Kyran het volgende:
Meikel! Klootvieul!quote:
Welkom en truste alvastquote:Op maandag 30 december 2019 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
ben terug van het feestje. Ging best goed. Maar een paar biertjes gehad. Ik ga weer proberen in mn eigen huis te slapen. Melatonine pil ingenomen. Dus over 20 minuutjes naar bed, maar nu nog even luisteren
Hey, je hebt wel echt een gekkenhuis gemist toen straks....quote:Op maandag 30 december 2019 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
ben terug van het feestje. Ging best goed. Maar een paar biertjes gehad. Ik ga weer proberen in mn eigen huis te slapen. Melatonine pil ingenomen. Dus over 20 minuutjes naar bed, maar nu nog even luisteren
Born to be alive is NIET van the Village Peoplequote:
Waar zat je met je lul toen je zei dat born to be alive van the village people wasquote:
nou dan heb je het naar behoren gedaan zonder mijn spamquote:Op maandag 30 december 2019 01:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hey, je hebt wel echt een gekkenhuis gemist toen straks....
topics van 10 minuten of minder
PATRICK HERNANDEZquote:Op maandag 30 december 2019 01:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Born to be alive is NIET van the Village People
Technisch gezien welquote:Op maandag 30 december 2019 01:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ging jij niet ongeveer een uur geleden naar bed?
goffredomme, wor k alweer aangehaude omdat k een afrokapsol hepquote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Waar zat je met je lul toen je zei dat born to be alive van the village people was
Wie zegt dat ze niet al in bed ligt?quote:Op maandag 30 december 2019 01:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ging jij niet ongeveer een uur geleden naar bed?
Met jou er bij was het niet te doen geweest man, 5 minuten per topic ofzo.quote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou dan heb je het naar behoren gedaan zonder mijn spam
Ja maar jij hebt hele glote tietenquote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
goffredomme, wor k alweer aangehaude omdat k een afrokapsol hep
Paar van een minuut of 8.quote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou dan heb je het naar behoren gedaan zonder mijn spam
Dat zou technisch gezien kunnen.quote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet al in bed ligt?
Ik wou inderdaad nog in bed luisteren maar Rickquote:Op maandag 30 december 2019 01:31 schreef El-Stinho het volgende:
Depri-mood: over een halfuur weer Rick
Posi-mood: nog een half uur Leo!
Aan je leuter?quote:
Omdat niemand een fuck om 3 koningen geeft.quote:Op maandag 30 december 2019 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom is die ophaaldag voor kerstbomen altijd voor 3 koningen?
ja joh, al minstens een decenniumquote:Op maandag 30 december 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
Dat deze erin staat is wel genot trouwens. Staat die er al langer in?
Omdat rotjongens en fikquote:Op maandag 30 december 2019 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom is die ophaaldag voor kerstbomen altijd voor 3 koningen?
Neuh, pas.quote:Op maandag 30 december 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
Maar is dit Halo of Flies?quote:Op maandag 30 december 2019 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
Om het af te leren: Volgens mij is Alice Cooper
Echt iedere keer gemist ofzo, wtf.quote:Op maandag 30 december 2019 01:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja joh, al minstens een decennium
Al sinds 99quote:Op maandag 30 december 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
Wanneer Al naar de winkel gaat: Alice Cooper.quote:Op maandag 30 december 2019 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
Om het af te leren: Volgens mij is Alice Cooper
Wij gebruikten ze gewoon om hutten van te bouwen.quote:
Ik weet het maar can't doquote:Op maandag 30 december 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
@:houdjemond Of je blijft wakker, Seattle Seahawks spelen zo!
Klinkt niet antrekkelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
@:houdjemond Of je blijft wakker, Seattle Seahawks spelen zo!
quote:Op maandag 30 december 2019 01:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rammstein, een mooi moment om te gaan slapen. Geniet er nog van allen. Good Vibrations is prachtig en Fantasy ook een feestje. En geniet van Sometimes It Snows in April
Rammstein, een mooi moment om te gaan slapen. Geniet er nog van allen. Good Vibrations is prachtig en Fantasy ook een feestje. En geniet van Sometimes It Snows in April
Maar dan mis je ZZ Top en de grappen enzo.quote:Op maandag 30 december 2019 01:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jazeker, goede oude tijdquote:Op maandag 30 december 2019 01:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zie dat die zelfs op 19 heeft gestaa, wow.
ZZ Top is ruk, vind ikquote:Op maandag 30 december 2019 01:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dan mis je ZZ Top en de grappen enzo.
Darude - Sandstorm.quote:Op maandag 30 december 2019 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
wie is deze knakker ookalweer als DJ?
DON LEO BLOKHUIS GODquote:Op maandag 30 december 2019 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
Leo Blokhuisquote:Op maandag 30 december 2019 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
Hoho, beetje respect hè.quote:Op maandag 30 december 2019 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
Don Leoquote:Op maandag 30 december 2019 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
Don Leo Blokhuisquote:Op maandag 30 december 2019 01:33 schreef MTheBassman het volgende:
Het is laatquote:Op maandag 30 december 2019 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoho, beetje respect hè. [ afbeelding ]
Zal allemaal wel, maar dan mis je wel de legendarische grappen.quote:
In het land der blinden...quote:Op maandag 30 december 2019 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel echt een van de minst boeiende nummers van Rammstein.
Dit.quote:Op maandag 30 december 2019 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind Sonne wel leukquote:Op maandag 30 december 2019 01:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toevallig iets over de drummer die Beard heet maar als enige geen baard heeft ofzo?quote:Op maandag 30 december 2019 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zal allemaal wel, maar dan mis je wel de legendarische grappen.
Kan het me niet voorstellen, dat is toch niet grappig.quote:Op maandag 30 december 2019 01:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Toevallig iets over de drummer die Beard heet maar als enige geen baard heeft ofzo?
Zo is dat.quote:Op maandag 30 december 2019 01:35 schreef Kyran het volgende:
Zo mooi om Leo te zien genieten. Die gast is een en al muziek, inclusief foutjes.
Dat gaat je verbazenquote:Op maandag 30 december 2019 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Rammstein jajajajaja
Ik ben benieuwd hoe die BOOMERS dit gaan vinden in die kroeg.
Die komt nog.quote:
Nee, had Peter Schilling voordat het uitkwam al gedaanquote:Op maandag 30 december 2019 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
Du Hast gaat nooit overtroffen worden door een band in Duitsland.
Ik hang er ook ongeïnteresseerd bij.quote:Op maandag 30 december 2019 01:36 schreef Strani het volgende:
Ook hier word ik niet vrolijk van. Het is weer niet veel allemaal!
Daar las ik nog een verhaal over, maar dat ben ik vergeten door de drank.quote:Op maandag 30 december 2019 01:36 schreef MTheBassman het volgende:
heb trouwens op Sonne genot gestemd
Man manquote:Op maandag 30 december 2019 01:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
"Moet" er 29 mei ook al zijn voor MacCartney
Ik ook al een kleine week.quote:Op maandag 30 december 2019 01:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik hang er ook ongeïnteresseerd bij.
DagoDrunkquote:Op maandag 30 december 2019 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar las ik nog een verhaal over, maar dat ben ik vergeten door de drank.
quote:Op maandag 30 december 2019 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, had Peter Schilling voordat het uitkwam al gedaan
VOOLLLLLIIIG LOSGELOOSSTT
quote:Rendez-vous auf den Champs Elysees
Verlass Paris am Morgen mit dem TEE
In Wien sitzen wir I'm Nachtcafe
Direkt Verbindung TEE
Wir laufen 'rein in Düsseldorf City
Und treffen Iggy Pop und David Bowie
Trans Europa Express
Ik zei band.quote:Op maandag 30 december 2019 01:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, had Peter Schilling voordat het uitkwam al gedaan
VOOLLLLLIIIG LOSGELOOSSTT
Dan kom ik even bij jou hangen.quote:Op maandag 30 december 2019 01:36 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik hang er ook ongeïnteresseerd bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |