Heeeeel klein beetje maar.quote:Op maandag 30 december 2019 01:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was beetje druk tijdens Pinkpop 2014 op de 3fm stage
Nooit gezien.quote:
Mag ik je aanrakenquote:Op maandag 30 december 2019 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
K-liber ook wel live gezien trouwens.
Daar stond ie dan ook primaquote:Op maandag 30 december 2019 01:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
In t kader van de dit-stond-ooit-heel-hoog-platen: hoogste notering hiervan was 19
Damn.quote:Op maandag 30 december 2019 01:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
In t kader van de dit-stond-ooit-heel-hoog-platen: hoogste notering hiervan was 19
Je ne croissant pas.quote:
Degelijk analoog handwerkquote:Op maandag 30 december 2019 01:26 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Met ronde borstelkop met waarschuwingslamp?
Alleen tijdens het viben.quote:
Holy shitquote:Op maandag 30 december 2019 01:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zou mooi zijn, kan ik 'm eens vertellen dat ie aandacht moet schenken aan Mark Hollis in de a gogoquote:Op maandag 30 december 2019 01:25 schreef DireStraits7 het volgende:
Nog even en Leo gaat gewoon tijdens zijn shift FOK!ken
Ook nog 32 graden erbij, lekker manquote:
In combinatie met jouw naam heb ik het vermoeden dat het het begin is van een slechte pr0nfilm. Heb ik van een vriend.quote:
quote:
Jij kent je klassiekersquote:Op maandag 30 december 2019 01:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja henk nou hebben we je toch gevonden
Stond ergens achteraf, kon daarna mooi snel door naar Biffy Clyro.quote:Op maandag 30 december 2019 01:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook nog 32 graden erbij, lekker man
Mamaoutai.quote:Op maandag 30 december 2019 01:27 schreef Kyran het volgende:
Zow, ben er weer. Op tijd voor je moeder.
Nou nou nouquote:Op maandag 30 december 2019 01:27 schreef Kyran het volgende:
Ik mis ze ook oprechtquote:Op maandag 30 december 2019 01:28 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met mastermovies
Die slaapt.quote:Op maandag 30 december 2019 01:27 schreef Kyran het volgende:
quote:
Die is net naar bedquote:Op maandag 30 december 2019 01:27 schreef Kyran het volgende:
Meikel! Klootvieul!quote:
Welkom en truste alvastquote:Op maandag 30 december 2019 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
ben terug van het feestje. Ging best goed. Maar een paar biertjes gehad. Ik ga weer proberen in mn eigen huis te slapen. Melatonine pil ingenomen. Dus over 20 minuutjes naar bed, maar nu nog even luisteren
Hey, je hebt wel echt een gekkenhuis gemist toen straks....quote:Op maandag 30 december 2019 01:28 schreef MTheBassman het volgende:
ben terug van het feestje. Ging best goed. Maar een paar biertjes gehad. Ik ga weer proberen in mn eigen huis te slapen. Melatonine pil ingenomen. Dus over 20 minuutjes naar bed, maar nu nog even luisteren
Born to be alive is NIET van the Village Peoplequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |