nou dan heb je het naar behoren gedaan zonder mijn spamquote:Op maandag 30 december 2019 01:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hey, je hebt wel echt een gekkenhuis gemist toen straks....
topics van 10 minuten of minder
PATRICK HERNANDEZquote:Op maandag 30 december 2019 01:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Born to be alive is NIET van the Village People
Technisch gezien welquote:Op maandag 30 december 2019 01:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ging jij niet ongeveer een uur geleden naar bed?
goffredomme, wor k alweer aangehaude omdat k een afrokapsol hepquote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Waar zat je met je lul toen je zei dat born to be alive van the village people was
Wie zegt dat ze niet al in bed ligt?quote:Op maandag 30 december 2019 01:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ging jij niet ongeveer een uur geleden naar bed?
Met jou er bij was het niet te doen geweest man, 5 minuten per topic ofzo.quote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou dan heb je het naar behoren gedaan zonder mijn spam
Ja maar jij hebt hele glote tietenquote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
goffredomme, wor k alweer aangehaude omdat k een afrokapsol hep
Paar van een minuut of 8.quote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou dan heb je het naar behoren gedaan zonder mijn spam
Dat zou technisch gezien kunnen.quote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet al in bed ligt?
Ik wou inderdaad nog in bed luisteren maar Rickquote:Op maandag 30 december 2019 01:31 schreef El-Stinho het volgende:
Depri-mood: over een halfuur weer Rick
Posi-mood: nog een half uur Leo!
Aan je leuter?quote:
Omdat niemand een fuck om 3 koningen geeft.quote:Op maandag 30 december 2019 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom is die ophaaldag voor kerstbomen altijd voor 3 koningen?
ja joh, al minstens een decenniumquote:Op maandag 30 december 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
Dat deze erin staat is wel genot trouwens. Staat die er al langer in?
Omdat rotjongens en fikquote:Op maandag 30 december 2019 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom is die ophaaldag voor kerstbomen altijd voor 3 koningen?
Neuh, pas.quote:Op maandag 30 december 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
Maar is dit Halo of Flies?quote:Op maandag 30 december 2019 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
Om het af te leren: Volgens mij is Alice Cooper
Echt iedere keer gemist ofzo, wtf.quote:Op maandag 30 december 2019 01:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja joh, al minstens een decennium
Al sinds 99quote:Op maandag 30 december 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
Wanneer Al naar de winkel gaat: Alice Cooper.quote:Op maandag 30 december 2019 01:31 schreef MTheBassman het volgende:
Om het af te leren: Volgens mij is Alice Cooper
Wij gebruikten ze gewoon om hutten van te bouwen.quote:
Ik weet het maar can't doquote:Op maandag 30 december 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
@:houdjemond Of je blijft wakker, Seattle Seahawks spelen zo!
Klinkt niet antrekkelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 01:32 schreef Kyran het volgende:
@:houdjemond Of je blijft wakker, Seattle Seahawks spelen zo!
quote:Op maandag 30 december 2019 01:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rammstein, een mooi moment om te gaan slapen. Geniet er nog van allen. Good Vibrations is prachtig en Fantasy ook een feestje. En geniet van Sometimes It Snows in April
Rammstein, een mooi moment om te gaan slapen. Geniet er nog van allen. Good Vibrations is prachtig en Fantasy ook een feestje. En geniet van Sometimes It Snows in April
Maar dan mis je ZZ Top en de grappen enzo.quote:Op maandag 30 december 2019 01:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jazeker, goede oude tijdquote:Op maandag 30 december 2019 01:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zie dat die zelfs op 19 heeft gestaa, wow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |