SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
prachtig inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mooie lyric: Love, love is a verb, love is a doing word
Kan ze eerlijk gezegd niet meer aanhoren sinds het tweede albumquote:Op zondag 29 december 2019 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tame Impala is wel van een heel andere orde dan Kensington hoor.
Tuurlijk wel, op 519quote:Op zondag 29 december 2019 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat Unfinished Sympathy er niet meer in?
een doorhetslotje 302 postquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
519quote:Op zondag 29 december 2019 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoger dan dit.quote:
Echte Zorro's huilen niet!quote:Op zondag 29 december 2019 16:52 schreef Zorro het volgende:
Ik merk het al, eerst Womack and Womack, nu dit.... Nummers met Teardrop in de titel doen het niet voor mij.
Kan ik sinds vandaag ook beamenquote:Op zondag 29 december 2019 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
Tame Impala is wel van een heel andere orde dan Kensington hoor.
wij wel maaruh IH is niet blauw...quote:
Kan me er wel in vinden hoor, vind Blue Lines ook beter dan Mezzaninequote:Op zondag 29 december 2019 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoger dan dit.
Nederland smakeloos.
Misschien. Is Tokio Hill er nog voor de Indie karaoke?quote:
blijkbaar zat je zo goed op dezelfde seconde met 301quote:
Haha moest ik idd ook aan denken. Had gezien dat ze daarop gestemd hadquote:Op zondag 29 december 2019 16:52 schreef Kyran het volgende:
Zo lekker deze, stemplaat van mevrouw Kyran
Hier ook, damn ninja'squote:Op zondag 29 december 2019 16:53 schreef Isorden het volgende:
Verdomme er is weer iemand uien aan het snijden....
![]()
![]()
![]()
![]()
tenzij er iets is dat nog niemand weet natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar zat je zo goed op dezelfde seconde met 301
Ik kan niks met Blue Lines. Mezzanine vind ik wel een aardig album.quote:Op zondag 29 december 2019 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan me er wel in vinden hoor, vind Blue Lines ook beter dan Mezzanine
Ik zie het ja. Precies gelijk...quote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar zat je zo goed op dezelfde seconde met 301
ik keek al achterquote:
Kon dat niet in een spoiler?quote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Gretzl het volgende:
The Spoils (feat. Hope Sandoval) moet er ook in mensen!!
Ik vind Portishead fijner om te horen. Logisch dat ze dus lager staanquote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ergens wel apart dat Portishead niet eens dichtbij komt bij Massive Attack qua hoogte van hun noteringen, zal wel de naamsbekendheid zijn
Dat kan natuurlijk... maar dan is het nog altijd beter dan Kensington.quote:Op zondag 29 december 2019 16:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kan ze eerlijk gezegd niet meer aanhoren sinds het tweede album
Hun eerste was gewoon ontzettend lekkere zomerse psych, daarna klonk het allemaal teveel als van dat holier-than-thou gezeik
Heb het normaal niet eens zo snel met muziek...quote:
Kan, he. Ik had dan weer weinig met Portishead.quote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan niks met Blue Lines. Mezzanine vind ik wel een aardig album.
Heel veel fijnerquote:Op zondag 29 december 2019 16:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind Portishead fijner om te horen. Logisch dat ze dus lager staan
Een van de beste nummers van 2016quote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Gretzl het volgende:
Maar gelukkig zag ik je toenquote:Op zondag 29 december 2019 16:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je halverwege de berg staat is de berg heel hoog en ligt de rivier heel diep.
Hoi deze komt dan wel binnen jaquote:Op zondag 29 december 2019 16:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb het normaal niet eens zo snel met muziek...
Maar als je een nummer voor het eerst van je leven hoort tijdens een uitvaart....
Ik weet het. Moge bekend zijn dat ik dat wel een geinig bandje vind.quote:Op zondag 29 december 2019 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan, he. Ik had dan weer weinig met Portishead.
Vanzelfsprekend, maar goed die lat ligt zo laag dat een natte scheet laten tijdens 4'33" een hogere notering verdient dan wat dan ook van Kensingtonquote:Op zondag 29 december 2019 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk... maar dan is het nog altijd beter dan Kensington.
Dat kent toch niemand? Waarom zou dat dan in een doorsnee lijst moeten staan?quote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Gretzl het volgende:
Als ik me niet vergis was dat eenmalig, waren de meningen ook nogal verdeeld overquote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien. Is Tokio Hill er nog voor de Indie karaoke?
ja dat waren fantastische dagen!quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb het normaal niet eens zo snel met muziek...
Maar als je een nummer voor het eerst van je leven hoort tijdens een uitvaart....
Heb ik wel eens wat van meegekregen jaquote:Op zondag 29 december 2019 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet het. Moge bekend zijn dat ik dat wel een geinig bandje vind.
Hey hey hey. Dit zijn de Panthers nietquote:Op zondag 29 december 2019 16:56 schreef Kyran het volgende:
En dan krijg je meteen aidsebola erachteraan
kalm aan...je hebt de tijdquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 16:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar goed die lat ligt zo laag dat een natte scheet laten tijdens 4'33" een hogere notering verdient dan wat dan ook van Kensington
Limburg en dat Peter R nummer komen zeker nog wel?quote:Op zondag 29 december 2019 16:57 schreef Guanabana het volgende:
Is het nou een keer klaar met die Rowwen Hèze.
quote:Op zondag 29 december 2019 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
waat is de werreld toch groeët
Hehe, toch nog slimme en leuke mensen hierquote:Op zondag 29 december 2019 16:57 schreef essnhills het volgende:
Oh deze ken ik wel
Deze vind ik ook wel mooi eigenlijk
November, De Peel in Brand.quote:Op zondag 29 december 2019 16:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Limburg en dat Peter R nummer komen zeker nog wel?
Ja, liefde heeft gewoon de kracht om dat voor elkaar te krijgenquote:
Reported!quote:Op zondag 29 december 2019 16:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hey hey hey. Dit zijn de Panthers niet
Gut, ook nogquote:Op zondag 29 december 2019 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
November, De Peel in Brand.
Hey there Delilah stond veel lagerquote:Op zondag 29 december 2019 16:57 schreef Gretzl het volgende:
Zijn er dan écht geen betere nummers over auto's en vliegtuigen gemaakt die op meer stemmen kunnen rekenen? Ben teleurgesteld in het volk![]()
Nee, hierna nog 4 keer.quote:Op zondag 29 december 2019 16:57 schreef Guanabana het volgende:
Is het nou een keer klaar met die Rowwen Hèze.
Dit antwoordquote:Op zondag 29 december 2019 16:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat kent toch niemand? Waarom zou dat dan in een doorsnee lijst moeten staan?
Met Rhiannon in de spits hequote:Op zondag 29 december 2019 16:57 schreef Isorden het volgende:
Boooohhh volgend uur scoren de Fleetwood Mac goden gewoon een hattrick
Blof is er jaloers opquote:Op zondag 29 december 2019 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Auto vliegtuug een trein een boot, wat is de wereld toch groot
jaja.. dat is een niveautje hoor
De andere nummers zijn wel om te janken (ok FBG is top)quote:Op zondag 29 december 2019 16:57 schreef Isorden het volgende:
Ja en een Albatross op de vleugelquote:Op zondag 29 december 2019 16:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Met Rhiannon in de spits he
Genotquote:Op zondag 29 december 2019 16:57 schreef Isorden het volgende:
Wist je al dat Bill Wyman mijn vader is?quote:Op zondag 29 december 2019 16:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, liefde heeft gewoon de kracht om dat voor elkaar te krijgen
hangt er vanaf hoe ver hij over zn stuur buigtquote:
Nou, nee.quote:Op zondag 29 december 2019 16:59 schreef Chiappucci het volgende:
Wordt tijd dat Blieve Loepe en Twieje Wurd ook in de lijst komen.
quote:639 Albatross Fleetwood Mac 7
638 Jimmy Boudewijn de Groot 7
637 Private Dancer Tina Turner 7
636 Fat Bottomed Girls Queen 5
635 Always Bon Jovi 7
634 Rhiannon (Will You Ever Win) Fleetwood Mac 8
633 Don't Give Up The Fight Racoon 1
632 Het Is Een Nacht... (Levensecht) Guus Meeuwis & Vagant 3
631 Roll Over Lay Down (Live) Status Quo 8
630 Driving Home For Christmas Chris Rea 4
629 Little Lies Fleetwood Mac 6,5
628 A Different Corner George Michael 7,5
De minst talentvolle, geen verrassingquote:Op zondag 29 december 2019 16:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wist je al dat Bill Wyman mijn vader is?
Dit mag wel in de lijst.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:00 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ah jezus, de ergste Bon Jovi en de saaiste Sjors volgend uur
twitter:earlxsweat twitterde op woensdag 16-10-2019 om 06:26:14wtf is music twitter yall niggas just talk ab music?? lmaoooo niggas b like "this is good" then the other ones like "no its not" and thats yall identity?? reageer retweet
Michael jackson zat 4 in een uur tijd eerder dit jaar. Alleen was dat uur niet inblikt tussen 2 journaalsquote:Op zondag 29 december 2019 17:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
3x dezelfde artiest in een uur, vraag me af wat het record is wat dat betreft
Natuurlijk geen straf, Fleetwood Mac is gewoon prima
Rhiannonquote:
Verdiep je er in eens in, zou ik zeggen. Dat je het niet of nauwelijks verstaat vind ik een matig argument.quote:
Ik ken wel meer BJ's die goed te doen zijnquote:
Dank je voor deze identiteitscrisis.quote:Op zondag 29 december 2019 17:00 schreef MielMonteur het volgende:
twitter:earlxsweat twitterde op woensdag 16-10-2019 om 06:26:14wtf is music twitter yall niggas just talk ab music?? lmaoooo niggas b like "this is good" then the other ones like "no its not" and thats yall identity?? reageer retweet
Eerder deze Top 2000 hadden we 4x MJ binnen een half uur.quote:Op zondag 29 december 2019 17:00 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
3x dezelfde artiest in een uur, vraag me af wat het record is wat dat betreft
Natuurlijk geen straf, Fleetwood Mac is gewoon prima
Dat het kutmuziek is vind ik dan weer een prima argument.quote:Op zondag 29 december 2019 17:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Verdiep je er in eens in, zou ik zeggen. Dat je het niet of nauwelijks verstaat vind ik een matig argument.
Ben benieuwd of essnhills m snaptquote:Op zondag 29 december 2019 17:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De minst talentvolle, geen verrassing
Alleen de lesbische dames denk ik danquote:Op zondag 29 december 2019 17:01 schreef peaceman het volgende:
639 Albatross Fleetwood Mac![]()
638 Jimmy Boudewijn de Groot![]()
637 Private Dancer Tina Turner![]()
636 Fat Bottomed Girls Queen(zouden alleen dames hierop gestemd hebben?)
635 Always Bon Jovi![]()
634 Rhiannon (Will You Ever Win) Fleetwood Mac![]()
633 Don't Give Up The Fight Racoon![]()
632 Het Is Een Nacht... (Levensecht) Guus Meeuwis & Vagant![]()
631 Roll Over Lay Down (Live) Status Quo![]()
630 Driving Home For Christmas Chris Rea![]()
629 Little Lies Fleetwood Mac![]()
628 A Different Corner George Michael
Damnquote:Op zondag 29 december 2019 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerder deze Top 2000 hadden we 4x MJ binnen een half uur.
Anders was het behoorlijk tokkiequote:Op zondag 29 december 2019 17:01 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Rhiannonmaar heb de normale spelling gekregen, thankgod
oke je bent je pindabaasnominatie kwijt.quote:Op zondag 29 december 2019 17:02 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alleen de lesbische dames denk ik dan
Surequote:Op zondag 29 december 2019 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat het kutmuziek is vind ik dan weer een prima argument.
Slechts 508 in de Snob (en ruim 200 plekken gedaald), dus dat houdt nog niet over.quote:Op zondag 29 december 2019 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit mag wel in de lijst.
Sowieso veel dubbelingen met de Snob dit jaar.quote:Op zondag 29 december 2019 17:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Slechts 508 in de Snob (en ruim 200 plekken gedaald), dus dat houdt nog niet over.
Hey There Delilah veegt de vloer aan met alles wat RH heeft gemaaktquote:Op zondag 29 december 2019 16:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hey there Delilah stond veel lager
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Je wel zeggen dat dat echt kwaliteit was? Willekeurige voertuigen opnoemen?quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke je bent je pindabaasnominatie kwijt.
Awwww...quote:Op zondag 29 december 2019 17:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke je bent je pindabaasnominatie kwijt.
quote:Op zondag 29 december 2019 16:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Daaromquote:Op zondag 29 december 2019 17:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hey There Delilah veegt de vloer aan met alles wat RH heeft gemaakt
Dan nog liever deze zeker?quote:Op zondag 29 december 2019 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Auto vliegtuug een trein een boot, wat is de wereld toch groot
jaja.. dat is een niveautje hoor
Boze Limburgers horen praten is dan wel weer heel vermakelijk.quote:
Radiohead?quote:Op zondag 29 december 2019 17:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 17:04 schreef essnhills het volgende:
Is Little lies die van Tell me lies tell me sweet little lies?
636 Fat Bottomed Girls Queen![]()
635 Always Bon Jovi![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Not sure if seriousquote:Op zondag 29 december 2019 17:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
635 Always Bon Jovi![]()
![]()
Rhiannon en Jimmy ken je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
WyKeerl.quote:Op zondag 29 december 2019 16:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
635 Always Bon Jovi![]()
![]()
JAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik heb hemquote:Op zondag 29 december 2019 17:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben benieuwd of essnhills m snapt
Dat valt tegen inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 17:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Slechts 508 in de Snob (en ruim 200 plekken gedaald), dus dat houdt nog niet over.
Ja, sorry mijn langharige blonde beestquote:Op zondag 29 december 2019 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb je al die jaren voor me verborgen gehouden!
Heb je weer een Rapper Sjors bingewatch middagje gehad?quote:Op zondag 29 december 2019 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Boze Limburgers horen praten is dan wel weer heel vermakelijk.
635 Always Bon Jovi![]()
![]()
Die van fleetwood ken je wel denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
broekje uit?quote:Op zondag 29 december 2019 17:06 schreef MTheBassman het volgende:
Bohh straks drie keer fleetwood mac in een uur, nu al zin in
Anders ik wel gapquote:Op zondag 29 december 2019 17:06 schreef MTheBassman het volgende:
Bohh straks drie keer fleetwood mac in een uur, nu al zin in
Raar dat hij niet in de Top 2000 staat.quote:Op zondag 29 december 2019 17:06 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Heb je weer een Rapper Sjors bingewatch middagje gehad?
Does es zingen?quote:
Beide platen vind ik goedquote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoe staat Everywhere van Fleetwood Mac trouwens hoger dan Rhiannon
Dat is echt kansloos jaquote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Hoe staat Everywhere van Fleetwood Mac trouwens hoger dan Rhiannon
Ik ben wel zo sterk als een beest iddquote:Op zondag 29 december 2019 17:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, sorry mijn langharige blonde beest
Alsie maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem misschien half doohohoodquote:
Hij is nog niet dood hè. Maar zelfs dan geef ik hem weinig kans.quote:Op zondag 29 december 2019 17:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Raar dat hij niet in de Top 2000 staat.
Tuskquote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Wat is jullie favoriet van Fleetwood Mac? Ik ga voor Landslide.
psssst, lees de spoiler eensquote:Op zondag 29 december 2019 17:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die van fleetwood ken je wel denk ik
So Afraidquote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
The Chain voor mij, maar shoutout naar Oh Well en The Green Manalishi, die zijn ook genot.quote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
En jimmy is die eenzame fietser, die kromgebogen over zn stuur tegen de wind zichzelf een wegbaantquote:
Ohja thanks..quote:
Rhiannon rings like a bell through the night andquote:
Dreams.quote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Ohjjjaaquote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Alsie maar geen voetballer wordt, ze schoppen hem misschien half doohohood
Ik denk The Chain.quote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Misschien moet je je gewoontes veranderen.quote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben wel zo sterk als een beest idd
Sarah.quote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Lachen manquote:Op zondag 29 december 2019 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog een keer Rico.
Ruud de Wild is zo'n simpele ziel, onvoorstelbaar.
Moet zeggen dat ik buiten de bekendere nummers niet heel bekend met ze ben, maar denk toch Rhiannonquote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Big Love, in de versie that Lindsey het helemaal alleen doetquote:Op zondag 29 december 2019 17:08 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Van mij ook
Ook al mag Never Going Back Again er ook zijn
stemlijstgenot en eenschquote:
Is goed. Wel oordopjes meenemen. Eigen risico en zulks.quote:Op zondag 29 december 2019 17:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Noteert deze voor karaoke meet voor HjM
4'33quote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 17:09 schreef PippenScottie het volgende:
Pippies veilig thuis!
Uitgeput geslapen in de auto. Maar ik krab wat aan mijn kont hebben ze wel gehoord en vonden ze hilarisch
quote:Op zondag 29 december 2019 17:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 17:09 schreef PippenScottie het volgende:
Pippies veilig thuis!
Uitgeput geslapen in de auto. Maar ik krab wat aan mijn kont hebben ze wel gehoord en vonden ze hilarisch
Don't stopquote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi.quote:
Gold Dust Woman, of the Chain, of Save me a place, of Sarah, of Say that you love me, of Tusk, of...quote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Dat vind ik net een nummer van de Quo.quote:
Ja sorry mevrouw Robinson heeft ze me aangeleerd. Die is altijd een beetje wazig.quote:Op zondag 29 december 2019 17:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien moet je je gewoontes veranderen.
Oepsss je hebt me doorquote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bent wel de PR-medewerker van Aafke he
Rhiannon om eerder genoemde redenenquote:Op zondag 29 december 2019 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
Ja precies, het enige wat ik een stuk minder vind is Everywhere, maar goed heb sowieso niet zo heel veel met de zoetsappige 80s synthpopquote:Op zondag 29 december 2019 17:10 schreef tompsv18 het volgende:
Bijna iedereen wel een andere favoriet van Fleetwood Mac wat ik zo lees. Ze hebben ook zoveel goeds gemaakt.
lekker therapeutisch nummerquote:
Gold Dust Woman heb ik dit jaar echt 'ontdekt' als hele goede plaat, ik luister Rumours al jaren met veel plezier maar dit jaar kwam ie pas echt binnen. Van Peter Green ken ik weinig en ga ik toch maar voor Oh Well.quote:Op zondag 29 december 2019 17:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Gold Dust Woman, of the Chain, of Save me a place, of Sarah, of Say that you love me, of Tusk, of...
quote:Op zondag 29 december 2019 17:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Boooooooohquote:Op zondag 29 december 2019 17:12 schreef Isorden het volgende:
Over een albatross gesproken...
Rime of the ancient mariner mag er ook wel in
Nou.... Ik voorzie vreselijke knips en afkaps...quote:Op zondag 29 december 2019 17:12 schreef Isorden het volgende:
Over een albatross gesproken...
Rime of the ancient mariner mag er ook wel in
Ja dat helaas welquote:Op zondag 29 december 2019 17:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou.... Ik voorzie vreselijke knips en afkaps...
Het jaren 80 werk vind ik teveel overgeproduceerd inderdaad. Al bijft Big Love een geweldig goed nummerquote:Op zondag 29 december 2019 17:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja precies, het enige wat ik een stuk minder vind is Everywhere, maar goed heb sowieso niet zo heel veel met de zoetsappige 80s synthpop
Ja, inderdaad. Al die leuke stats houden niet echt rekening met het feit dat het maar één van de 35 nummers betreft waar iemand op gestemd heeft.quote:Op zondag 29 december 2019 17:12 schreef essnhills het volgende:
Of ze vinden dit gewoon een mooi nummer ondanks dat ze niet perse fan van zuiver instrumentale nummers?
quote:
Haha ik doel op Rowwen Heze he, niet op Radioheadquote:
Nederland het land der.....quote:Op zondag 29 december 2019 17:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar 2% die fan is van instrumentale muziek?
Wat is er mis met mensen![]()
![]()
Hij was wel leuk toen ie meedeed met WIDMquote:
doe je ook mee aan een spelletje zeeslag?quote:Op zondag 29 december 2019 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja sorry mevrouw Robinson heeft ze me aangeleerd. Die is altijd een beetje wazig.
Ah ja joh, dan ken je nie lekker meelalle!quote:Op zondag 29 december 2019 17:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Maar 2% die fan is van instrumentale muziek?
Wat is er mis met mensen![]()
![]()
Die kreungeluiden vind ik een beetje too muchquote:Op zondag 29 december 2019 17:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Het jaren 80 werk vind ik teveel overgeproduceerd inderdaad. Al bijft Big Love een geweldig goed nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |