Kan ik sinds vandaag ook beamenquote:Op zondag 29 december 2019 16:50 schreef Diaan73 het volgende:
Tame Impala is wel van een heel andere orde dan Kensington hoor.
wij wel maaruh IH is niet blauw...quote:
Kan me er wel in vinden hoor, vind Blue Lines ook beter dan Mezzaninequote:Op zondag 29 december 2019 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoger dan dit.
Nederland smakeloos.
Misschien. Is Tokio Hill er nog voor de Indie karaoke?quote:
blijkbaar zat je zo goed op dezelfde seconde met 301quote:
Haha moest ik idd ook aan denken. Had gezien dat ze daarop gestemd hadquote:Op zondag 29 december 2019 16:52 schreef Kyran het volgende:
Zo lekker deze, stemplaat van mevrouw Kyran
Hier ook, damn ninja'squote:Op zondag 29 december 2019 16:53 schreef Isorden het volgende:
Verdomme er is weer iemand uien aan het snijden....
![]()
![]()
![]()
![]()
tenzij er iets is dat nog niemand weet natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar zat je zo goed op dezelfde seconde met 301
Ik kan niks met Blue Lines. Mezzanine vind ik wel een aardig album.quote:Op zondag 29 december 2019 16:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan me er wel in vinden hoor, vind Blue Lines ook beter dan Mezzanine
Ik zie het ja. Precies gelijk...quote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar zat je zo goed op dezelfde seconde met 301
ik keek al achterquote:
Kon dat niet in een spoiler?quote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Gretzl het volgende:
The Spoils (feat. Hope Sandoval) moet er ook in mensen!!
Ik vind Portishead fijner om te horen. Logisch dat ze dus lager staanquote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ergens wel apart dat Portishead niet eens dichtbij komt bij Massive Attack qua hoogte van hun noteringen, zal wel de naamsbekendheid zijn
Dat kan natuurlijk... maar dan is het nog altijd beter dan Kensington.quote:Op zondag 29 december 2019 16:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Kan ze eerlijk gezegd niet meer aanhoren sinds het tweede album
Hun eerste was gewoon ontzettend lekkere zomerse psych, daarna klonk het allemaal teveel als van dat holier-than-thou gezeik
Heb het normaal niet eens zo snel met muziek...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |