Kan, he. Ik had dan weer weinig met Portishead.quote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan niks met Blue Lines. Mezzanine vind ik wel een aardig album.
Heel veel fijnerquote:Op zondag 29 december 2019 16:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind Portishead fijner om te horen. Logisch dat ze dus lager staan
Een van de beste nummers van 2016quote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Gretzl het volgende:
The Spoils (feat. Hope Sandoval) moet er ook in mensen!!
Maar gelukkig zag ik je toenquote:Op zondag 29 december 2019 16:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als je halverwege de berg staat is de berg heel hoog en ligt de rivier heel diep.
Hoi deze komt dan wel binnen jaquote:Op zondag 29 december 2019 16:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb het normaal niet eens zo snel met muziek...
Maar als je een nummer voor het eerst van je leven hoort tijdens een uitvaart....
Ik weet het. Moge bekend zijn dat ik dat wel een geinig bandje vind.quote:Op zondag 29 december 2019 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan, he. Ik had dan weer weinig met Portishead.
Vanzelfsprekend, maar goed die lat ligt zo laag dat een natte scheet laten tijdens 4'33" een hogere notering verdient dan wat dan ook van Kensingtonquote:Op zondag 29 december 2019 16:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk... maar dan is het nog altijd beter dan Kensington.
Dat kent toch niemand? Waarom zou dat dan in een doorsnee lijst moeten staan?quote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Gretzl het volgende:
The Spoils (feat. Hope Sandoval) moet er ook in mensen!!
Als ik me niet vergis was dat eenmalig, waren de meningen ook nogal verdeeld overquote:Op zondag 29 december 2019 16:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Misschien. Is Tokio Hill er nog voor de Indie karaoke?
ja dat waren fantastische dagen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |