SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
dat komt omdat de hunt ruk is. de koffie ranzig wordt, esf nog ff duurt en widm ook nog niet begonnen isquote:Op zondag 29 december 2019 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Andere jaren WIDM, KSC, ESF-SC en iBoodhunt-SC...
Maar dit jaar was ik heeeel weinig actief (volgens mij heb ik met alleen gister en vandaag mijn postaantal van dit jaar al verdubbeld)
WIDMquote:
Jij hebt toch al een number two?quote:Op zondag 29 december 2019 15:22 schreef peaceman het volgende:
@:essnhills do you wanne be my number two?
heb ik met zoveel nummersquote:Op zondag 29 december 2019 15:24 schreef livelink het volgende:
Er zijn van die nummers waarbij je zo dankbaar bent dat anderen daar wel op gestemd hebben. Dit is zo'n nummer![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 15:24 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom zou iemand Joe Jackson's grote boodschap willen zijn?
quote:Op zondag 29 december 2019 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wil jij mijn versgedraaide dampende drol zijn?
quote:Op zondag 29 december 2019 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb m'n number two net doorgespoeld.
dat is mijn number onequote:Op zondag 29 december 2019 15:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij hebt toch al een number two?
quote:Op zondag 29 december 2019 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb m'n number two net doorgespoeld.
Oh is dat hetquote:Op zondag 29 december 2019 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat komt omdat de hunt ruk is. de koffie ranzig wordt, esf nog ff duurt en widm ook nog niet begonnen is
Knipversie contragenot.quote:Op zondag 29 december 2019 15:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waar was de gitaarsolo net tijdens Blue Öyster Cult genot
De hunts van dit jaar is minder in gepost dan dit topic in 5 minuten geloof ikquote:Op zondag 29 december 2019 15:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat komt omdat de hunt ruk is. de koffie ranzig wordt, esf nog ff duurt en widm ook nog niet begonnen is
Ohquote:
ja gek he?quote:Op zondag 29 december 2019 15:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De hunts van dit jaar is minder in gepost dan dit topic in 5 minuten geloof ik
quote:Op zondag 29 december 2019 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Hmm
Verleidelijk, maar ben toch liever zelf iemands nummer 1
Altijd het zelfde "alleen de zang is belangrijk" gezeik.quote:Op zondag 29 december 2019 15:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Waar was de gitaarsolo net tijdens Blue Öyster Cult genot
Door de hunt ben ik echt komen posten op FOK!quote:Op zondag 29 december 2019 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja gek he?
ik durf de site niet eens meer te openen tijdens een hunt, tranen springen nog sneller in mn ogen dan wanneer ik in mn portemonnee kijk.
Ik ook! :-Dquote:Op zondag 29 december 2019 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Groeten uit Woerden, de Top 2000 kerkdienst begint bijna. Erg benieuwd
Je mag mijn nummer 1 zijn 😎quote:Op zondag 29 december 2019 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh
Hmm
Verleidelijk, maar ben toch liever zelf iemands nummer 1
ik ben door de top2000 echt fanatiek geworden.....quote:Op zondag 29 december 2019 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Door de hunt ben ik echt komen posten op FOK!
Bijna 100.000 posts ook nu
Maar de hunt zelf is nu echt niets meer aan.
HOW DO I GET YOU ALOOONNNNEquote:
Proost keerlquote:Op zondag 29 december 2019 15:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb er maar een lichte IPA bij gepakt om mee te starten
Welke? Ben je ook Untappd gebruiker!?quote:Op zondag 29 december 2019 15:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb er maar een lichte IPA bij gepakt om mee te starten
Ze sluiten waarschijnlijk af met Highway To Hellquote:Op zondag 29 december 2019 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Groeten uit Woerden, de Top 2000 kerkdienst begint bijna. Erg benieuwd
Smoothquote:
stel u eens voorquote:
Volgens mij was mijn TT nog te optimistisch GC / [HUNT SC] iBOOD #301 Op naar de hunt van 2020!quote:Op zondag 29 december 2019 15:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja gek he?
ik durf de site niet eens meer te openen tijdens een hunt, tranen springen nog sneller in mn ogen dan wanneer ik in mn portemonnee kijk.
pas de TT wel aan naar 2021quote:Op zondag 29 december 2019 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn TT nog te optimistisch GC / [HUNT SC] iBOOD #301 Op naar de hunt van 2020!
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 29 december 2019 15:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze sluiten waarschijnlijk af met Highway To Hell
Het was te mooi om niet te doenquote:
Btw, herkende je het nummer echt al van mijn post toen straks?quote:
Kyran, wat was er met jouw gezondheid dan als ik vragen mag? Ik ken je nl alleen van de NFL hahaquote:
Wat? Moet Crazy On You niet nog komen?quote:Op zondag 29 december 2019 15:28 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer van Heart, maar wel onterecht hun hoogst genoteerde.
Deze zat in het kerstpakket van het werk.Van Instock blijkbaarquote:Op zondag 29 december 2019 15:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Welke? Ben je ook Untappd gebruiker!?
ach ga lekker op zoek naar wolken!quote:
Eerst die gitaar in je noten gestoten?quote:Op zondag 29 december 2019 15:28 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb dit een paar jaar geleden met mn bandje gespeeld en, ik weet niet hoe, de tweede zang gezongen in het refrein
lief nummer
Ja hallo, er moet wel een beetje voor gewerkt worden, zo makkelijk ben ik nietquote:
al geweest.quote:Op zondag 29 december 2019 15:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat? Moet Crazy On You niet nog komen?
quote:'TIL NOW I ALWAYS GOT BY ON MY OWN
I NEVER REALLY CARED UNTIL I MET YOU
AND NOW IT CHILLS ME TO THE BONE
HOW DO I GET YOU ALONE
HOW DO I GET YOU ALONE
nouh........quote:Op zondag 29 december 2019 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hallo, er moet wel een beetje voor gewerkt worden, zo makkelijk ben ik niet
Toen rookte ik nog niet en ik was nog 17quote:Op zondag 29 december 2019 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eerst die gitaar in je noten gestoten?
quote:Op zondag 29 december 2019 15:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat? Moet Crazy On You niet nog komen?
650 nummers, succesquote:Op zondag 29 december 2019 15:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach ga lekker op zoek naar wolken!
Jaquote:Op zondag 29 december 2019 15:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Btw, herkende je het nummer echt al van mijn post toen straks?
Schandaligquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik las het en het begon meteen te spelen in mijn hoofd
Goede voornemen voor 2020!quote:Op zondag 29 december 2019 15:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hallo, er moet wel een beetje voor gewerkt worden, zo makkelijk ben ik niet
Ik vind zelf How Deep It Goes erg ondergewaardeerd van ze. Staat er ook niet in geloof ik.quote:
is hef a little fun befor i die?quote:Op zondag 29 december 2019 15:30 schreef Chiappucci het volgende:
Wel jammer dat All I Wanna Do.... er niet meer in staat.
quote:
Niet dit jaarlijkse kattenspel weerquote:Op zondag 29 december 2019 15:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach ga lekker op zoek naar wolken!
Of Dog and Butterflyquote:Op zondag 29 december 2019 15:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik vind zelf How Deep It Goes erg ondergewaardeerd van ze. Staat er ook niet in geloof ik.
quote:
voel je de druk?quote:Op zondag 29 december 2019 15:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet dit jaarlijkse kattenspel weer
Geweldig is dat jaquote:Op zondag 29 december 2019 15:31 schreef Isorden het volgende:
Heart maakte ook een van de weinige goeie covers van Stairway to Heaven:
Zooo, die komt wel binnenquote:Op zondag 29 december 2019 15:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zo. Tijd voor bier. Een superdikke stout van 11,5% 8)
Piano?quote:Op zondag 29 december 2019 15:31 schreef Gretzl het volgende:
Dit pianoriedeltjevan Alone blijft legendarisch
quote:Op zondag 29 december 2019 15:31 schreef MielMonteur het volgende:
Joh wist niet eens dat Cloudbusting erin stond![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 15:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Cicierega godquote:
Oke, dan zeg ik het nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
zo koekoek, meteen al aan het zware geschut, dat mag ik welquote:Op zondag 29 december 2019 15:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zond TMF ooit oude clips uit? Kan ik me niet meer herinnerenquote:Op zondag 29 december 2019 15:31 schreef Bos81 het volgende:
Vroeger
zondagochtend op TMF. Kwam deze clip regelmatig voorbij![]()
Stemlijstgenot <3quote:
Ook niet eens een recente ontwikkeling.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 15:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke, dan zeg ik het niet
doe dan beter je best met je uurlijssiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Met een halve Zeppelin, zo te zienquote:Op zondag 29 december 2019 15:31 schreef Isorden het volgende:
Heart maakte ook een van de weinige goeie covers van Stairway to Heaven:
Drink je die met mes en vork?quote:Op zondag 29 december 2019 15:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gezien de huidige stand van de maatschappij met lange tenen...quote:Op zondag 29 december 2019 15:32 schreef MadMaster het volgende:
Kate trappen, mag dat tegenwoordig nog?
quote:Op zondag 29 december 2019 15:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Neil heeft redelijk wat nummers voor mij compleet verpest
Tja, niemand geeft om ons en dit verder..quote:
Jazeker.quote:Op zondag 29 december 2019 15:32 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Zond TMF ooit oude clips uit? Kan ik me niet meer herinneren
Zondagavond toch?quote:
Nazaat Zeppelinquote:Op zondag 29 december 2019 15:32 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
[..]
Met een halve Zeppelin, zo te zien
Mij gewoon te zwaar. Iets met (veel) medicatiequote:Op zondag 29 december 2019 15:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Maple en vanilla erdoor. Jum.
dat antwoord kan alleen de wind ons gevenquote:Op zondag 29 december 2019 15:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tja, niemand geeft om ons en dit verder..
Altijdquote:Op zondag 29 december 2019 15:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dan beter je best met je uurlijssies
Ik dacht zondagochtend. Maar het is al lang geleden natuurlijk.quote:
Jij luistert te veel naar Bløf...quote:Op zondag 29 december 2019 15:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat antwoord kan alleen de wind ons geven
schaamteloosquote:Op zondag 29 december 2019 15:33 schreef Newone82 het volgende:
Die man op tv net met zijn handjes 😂😂😂
die heeft volgens mij zn medicijnen vergeten te nemen toen die van huis ging.quote:Op zondag 29 december 2019 15:33 schreef Newone82 het volgende:
Die man op tv net met zijn handjes 😂😂😂
quote:Op zondag 29 december 2019 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Altijd![]()
Titels zeggen me vaak gewoon niets, maar een stukje van de lyrics uitgeschreven zoals ze gezongen zijn scheelt al heel veel. Dan speelt het liedje vaak al gewoon af in mijn hoofd
Ik heb in een later stadium daar Street Spirit leren kennen.quote:
Vind het ook vooral mooi om te zien dat Robert Jimmy en John zichtbaar trots op em zijnquote:Op zondag 29 december 2019 15:32 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Met een halve Zeppelin, zo te zien
Praat toch niet in raadsels manquote:Op zondag 29 december 2019 15:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat antwoord kan alleen de wind ons geven
Sow, dan moet uit de kast komen wel een ultiem genot zijn.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sow, dan moet uit de kast komen wel een ultiem genot zijn.
Maar zo gaat dat bij het paradijs!quote:
Dit ja.quote:Op zondag 29 december 2019 15:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die heeft volgens mij zn medicijnen vergeten te nemen toen die van huis ging.
Weet ik dat ook weer voor als ik onverwacht toch nog kinderen krijg en m'n zoon op een dag ineens binnen komt lopen met dit liedje op de speakers.quote:
Heb je daar ook twee kaartjes voor?quote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar zo gaat dat bij het paradijs!
Saai, dat mag wel wat rebelser!quote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar zo gaat dat bij het paradijs!
Bij deze...quote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
kan iemand de tekst voor Conquest alvast voor ess doen?
Mm mm mm, mm mm mm mm mmquote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er zijn slechtere iddquote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sow, dan moet uit de kast komen wel een ultiem genot zijn.
Kom maar opquote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn latijn is niet meer wat het is geweestquote:Op zondag 29 december 2019 15:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
nou ik voel me wel goed hoorquote:
En? Herkenning?quote:
Ohhhhhhhquote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mm mm mm, mm mm mm mm mm
Mm mm mm, mm mm mm
Mm mm mm mm, mm mm mm mm mm
Mm mm mm, mm mm mm mm
In noreni per ipe
In noreni cora
Tira mine per ito
Ne domina
In noreni per ipe
In noreni cora
Tira mine per ito
Ne domina
In noreni per ipe
In noreni cora
Tira mine per ito
Ne domina
In romine tirmeno
Ne romine to fa
Imaginas per meno per imentira
Mm mm mm, mm mm mm mm mm
Mm mm mm, mm mm mmmmm
Mm mm mm, mm mm mmmmm
Mm mm mm, mm mm mmmmm
Hee, de Crash Test Dummies.quote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mm mm mm, mm mm mm mm mm
Mm mm mm, mm mm mm
Mm mm mm, mm mm mm mm
In noreni per ipe
In noreni cora
Tira mine per ito
Ne domina
In noreni per ipe
In noreni cora
Tira mine per ito
Ne domina
In noreni per ipe
In noreni cora
Tira mine per ito
Ne domina
In romine tirmeno
Ne romine to fa
Mm mm mm, mm mm mm mm mm
Mm mm mm, mm mm mmmmm
Mm mm mm, mm mm mmmmm
Mm mm mm, mm mm mmmmm
Jaaaaaquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhhhhh![]()
Ik herkende het bij mm mm mm
quote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhhhhh![]()
Dat klinkt als een pastoor die de kinderen tot zich laat komen...quote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mm mm mm, mm mm mm mm mm
Mm mm mm, mm mm mm
Mm mm mm, mm mm mm mm
In noreni per ipe
In noreni cora
Tira mine per ito
Ne domina
In noreni per ipe
In noreni cora
Tira mine per ito
Ne domina
In noreni per ipe
In noreni cora
Tira mine per ito
Ne domina
In romine tirmeno
Ne romine to fa
Mm mm mm, mm mm mm mm mm
Mm mm mm, mm mm mmmmm
Mm mm mm, mm mm mmmmm
Mm mm mm, mm mm mmmmm
Once, there was this girl who..quote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hee, de Crash Test Dummies.
wrom heet jij eigenlijk niet pindabaas?quote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Als je maar niet in de war bent met de Crash Test Dummies.quote:Op zondag 29 december 2019 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhhhhhh![]()
En dat is toch meerquote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Die schenen niet te kunnen bij een bepaalde begrafenis.quote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Stage SCquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
Waar posten jullie eigenlijk meestal de rest van het jaar? Of gewoon bijna niet?
ESF-SC represent hier.
Elk jaar weer hetzelfde liedje...quote:Op zondag 29 december 2019 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het dit jaar wel het jaar van de kat?
Begrijpelijk, is altijd wel verkwikkend zo'n partijtje nachtzwemmenquote:
You can call him Al.quote:
Dichstbijzijnde is denk ik het jaar van de tijger, en dat is pas in 2022 weerquote:Op zondag 29 december 2019 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het dit jaar wel het jaar van de kat?
ja tenminste zolang je geen last heb van een bloedend hart, geeft zo'n rode kleurquote:Op zondag 29 december 2019 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Begrijpelijk, is altijd wel verkwikkend zo'n partijtje nachtzwemmen
quote:Op zondag 29 december 2019 15:40 schreef MTheBassman het volgende:
zo blij dat andere mensen op dit nummer stemmen![]()
![]()
![]()
Echt?quote:Op zondag 29 december 2019 15:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dichstbijzijnde is denk ik het jaar van de tijger, en dat is pas in 2022 weer
+1quote:
T is een cyclus van 12 jaar schijnbaar, en de laatste was 2010quote:Op zondag 29 december 2019 15:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?![]()
22 is mijn favoriete cijfer en tijgers mijn favoriete dieren
Als het teveel wordt kan ik altijd even een slaapliedje voor je zingenquote:Op zondag 29 december 2019 15:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja tenminste zolang je geen last heb van een bloedend hart, geeft zo'n rode kleur
Awww, dank je voor het compliment 😊quote:Op zondag 29 december 2019 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom heet jij eigenlijk niet pindabaas?
dat maakte onze katten niets uitquote:Op zondag 29 december 2019 15:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Jaar van de kat was het trouwens alweer 8 jaar geleden in 2011
tijgersquote:Op zondag 29 december 2019 15:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
T is een cyclus van 12 jaar schijnbaar, en de laatste was 2010
En tijgers![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 15:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+1
Te weinig nummers over katten in de lijst wel
Je kan me oprapen als All Cats Are Greyhet nog eens haalt
Dat magquote:Op zondag 29 december 2019 15:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kyran, wat was er met jouw gezondheid dan als ik vragen mag? Ik ken je nl alleen van de NFL haha
oh dan word ik wel snel verliefd hoorquote:Op zondag 29 december 2019 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als het teveel wordt kan ik altijd even een slaapliedje voor je zingen![]()
Goede drums wel...quote:Op zondag 29 december 2019 15:41 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Je kan me oprapen als All Cats Are Greyhet nog eens haalt
Oh, ik zal er alles aan doen om dat te voorkomenquote:Op zondag 29 december 2019 15:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh dan word ik wel snel verliefd hoor
Vanilla Ice toch?quote:Op zondag 29 december 2019 15:43 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Origineel van Queen en Bowie.
quote:Op zondag 29 december 2019 15:43 schreef essnhills het volgende:
Ik ken deze niet denk ik
Klinkt wel lekker
Wat doe jij in de teambus van TLJ?quote:Op zondag 29 december 2019 15:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit nummer leren kennen doordat het in een afspeellijst voor in de teambus van Team Lotto-Jumbo stond.
en anders vluchten als een rollende steen vanaf een berg?quote:Op zondag 29 december 2019 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik zal er alles aan doen om dat te voorkomen
Ohw dat is wel klote! Goed om te horen dat het al beter gaat. Soms maar even gas terug dan... Iig fijn dat je weet wat het is, dan kun je eraan werken. Beterschap dan toch!quote:Op zondag 29 december 2019 15:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat magLang verhaal, en gelukkig niks ernstigs, maar niet minder irritant.
Sinds vorig jaar december al belachelijk vermoeid. In die tijd werd ik ook echt belachelijk vaak zien. Om de 2-3 weken lag ik plat in bed en iedere simpele verkoudheid kwam aan als een griep des doods. Uiteindelijk bleek ik zwaar vitaminetekort te hebben en is dat nu opgelost. Sinds dat goed is ben ik ook maar echt één keer in een jaar ziek geweest![]()
Vermoeidheid bleef echter welGedeeltelijk door mijn perfectionisme. Ik leg de lat altijd veels te hoog en kan super streng zijn voor mezelf als ik het dan niet haal en als je daarin blijft steken is het een irritante "downward spiral". Daarnaast heb ik al jaren chronische spanningshoofdpijn, dus dat helpt zeker niet mee. Je legt lat hoog > haalt het niet door wat voor reden dan ook > voelt je kut > krijgt meer hoofdpijn > legt lat hoog > repeat ...
Ruim twaalf weken bij een chronische vermoeidheids- en pijnkliniek gelopen. Dat heeft goed geholpen en paar weken geleden een slaaponderzoek gehad, omdat ik niet uitgerust wakker wordt, dus misschien slaapapnue.
Gaat nu wel iets beter, werk halve dagen en hou steeds meer energie over als ik thuis ben. Moet vooral oppassen dat ik niet voor de 100ste keer weer te snel wil gaan. Blijft een valkuil.
Sorry voor lange, uitgebreide verhaal, maar soms helpt het om het van me af te schrijven, want het is zo fucking frustrerend. Bijna net zo frustrerend als Rick van Vetklephyusen.
Nog teveel te gaanquote:
Die ene is dun dun dun dundundundun, die andere is dun dun dun dundundundun DUN, duidelijk verschilquote:
The War On Drugs is zowiezo top!quote:Op zondag 29 december 2019 15:43 schreef essnhills het volgende:
Ik ken deze niet denk ik
Klinkt wel lekker
Ik was heeeeel tevreden met Let It Happen vanmiddag, maar toen kon ik niet shitposten hierquote:
Jij was chauffeur?quote:Op zondag 29 december 2019 15:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dit nummer leren kennen doordat het in een afspeellijst voor in de teambus van Team Lotto-Jumbo stond.
Radio 2 is een smakeloze zender.quote:
Dat is wel gelijk weer erg extreem vernietigend. Misschien moeten we ons gewoon even verzoenenquote:Op zondag 29 december 2019 15:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
en anders vluchten als een rollende steen vanaf een berg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |