overalquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
Waar posten jullie eigenlijk meestal de rest van het jaar? Of gewoon bijna niet?
ESF-SC represent hier.
ah, dit jaarlijkse gesprekquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
Waar posten jullie eigenlijk meestal de rest van het jaar? Of gewoon bijna niet?
ESF-SC represent hier.
Erg jammer, da's het leukste stuk.quote:
eigenlijk niet. Wil wel weer een beetje actief worden op radio 49.quote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
MUZ Radio49 maar verder niet (meer). In het verleden heel veel in OUD.quote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
Darten ben je niet te vinden dusquote:Op zondag 29 december 2019 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, dit jaarlijkse gesprek
MUZ en alles wat met sport te maken heeft.
Ben dit jaar niet super actief geweest ivm gezondheid, maar ESF F1 BTCquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
Andere jaren WIDM, KSC, ESF-SC en iBoodhunt-SC...quote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
Sport, vooralquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
Madmaster draait er wel eens en ik ook. Symphonic ook.quote:
Wist niet dat het een jaarlijks gesprek is maar dan voel ik me vereerd dat ik deze mooie traditie in stand help houdenquote:Op zondag 29 december 2019 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, dit jaarlijkse gesprek
MUZ en alles wat met sport te maken heeft.
WLR, het enige rullevante subforum.quote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
Heeft wel meerwaarde, zo zou ik er niet op stemmenquote:Op zondag 29 december 2019 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, da's het leukste stuk.
Overal en nergensquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
Zo is dat!quote:Op zondag 29 december 2019 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Wist niet dat het een jaarlijks gesprek is maar dan voel ik me vereerd dat ik deze mooie traditie in stand help houden
Heb ik wel heel lang gedaanquote:Op zondag 29 december 2019 15:21 schreef Isorden het volgende:
Neem me elk jaar voor me hier vaker te laten zien.....
Maar elke keer komt het er weer niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |