quote:
wauw mooi synchroon ditquote:
Niemand? Ik kan hem nergens vinden. Was volgens mij niet op de site van Radio 2...quote:Op zondag 29 december 2019 15:07 schreef satecl het volgende:
Vraagje: Een paar dagen terug had iemand een link doorgestuurd met alle afkomsten van alle liedjes. Met een wereldkaart. Heeft iemand deze link voor mij?
Zegt me nietsquote:Op zondag 29 december 2019 15:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Niemand? Ik kan hem nergens vinden. Was volgens mij niet op de site van Radio 2...
dan was t die van pino en die weet ik niequote:Op zondag 29 december 2019 15:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Niemand? Ik kan hem nergens vinden. Was volgens mij niet op de site van Radio 2...
En toen was je er zeker van dat hij wel in de lijst zou komen en stopte je met erop stemmen?quote:Op zondag 29 december 2019 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stemde hier tot 2011 ofzo trouw op.
das zij van die ene seriequote:
Inclusief Jimmy Fallonquote:
MUZ - radio 49 topicquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
Waar posten jullie eigenlijk meestal de rest van het jaar? Of gewoon bijna niet?
ESF-SC represent hier.
weinig tot nietquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
Waar posten jullie eigenlijk meestal de rest van het jaar? Of gewoon bijna niet?
ESF-SC represent hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |