Of we delen de pyjama's, dat is wel een aardig compromis. Hoe we dat verder dan in gaan vullen bekijken we later wel.quote:Op zondag 29 december 2019 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen andere oplossing
Heb je het maar in huis enzoquote:Op zondag 29 december 2019 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
idd. En moest echt even toastjes halen. Waarschijnlijk eet ik die vnv toch niet en had het best tot morgen kunnen wachten maar ja
En nooit meer loslaten aub.quote:Op zondag 29 december 2019 15:17 schreef MTheBassman het volgende:
Carolien wordt eindelijk gearresteerd, lekker man.
Ohja, dat is wellicht wel wat minder rigoreus dan mij naar Hollywood slepen of plastische chirurgie en een nieuwe identiteit voor jouquote:Op zondag 29 december 2019 15:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Of we delen de pyjama's, dat is wel een aardig compromis. Hoe we dat verder dan in gaan vullen bekijken we later wel.
Mooi, laten we dit na de Top 2000 allemaal goed regelen!quote:Op zondag 29 december 2019 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, dat is wellicht wel wat minder rigoreus dan mij naar Hollywood slepen of plastische chirurgie en een nieuwe identiteit voor jou
quote:Op zondag 29 december 2019 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eens kijken of we nu eens de volledige Reaper krijgen.
Ik voorspel een TAFKAPje bij deel 2.quote:Op zondag 29 december 2019 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eens kijken of we nu eens de volledige Reaper krijgen.
quote:Op zondag 29 december 2019 15:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi, laten we dit na de Top 2000 allemaal goed regelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |