Blijkbaarquote:Op zondag 29 december 2019 15:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja daar ook al? je bent ook nergens meer veilig
Ik snap je, ach mag best met de feestweekquote:Op zondag 29 december 2019 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
is hier op loopafstand.
Maar best een dure winkel dus ga alleen als ik echt te lui ben om naar de winkel te fietsen
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 15:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
NPO had geen geld, dus maar een paar stagiaires zo gek gekregen om te "dansen"
Er is inderdaad geen andere oplossingquote:Op zondag 29 december 2019 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga ik maar een andere naam aannemen en aan de plastische chirurgie
Ach, is toch best leuk?quote:Op zondag 29 december 2019 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
Die danseressen steeds mogen ze wel mee stoppen
Zekerquote:
Ik puzzel wel graag :x Dat combineer ik ook vaak met Netflix of voetbal kijken iddquote:Op zondag 29 december 2019 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een bepaalde techniek allemaal kleine stukjes stof in een patroon aan elkaar naaien![]()
En dekens haken kost wel wat tijd idd, maar dat kan prima tijdens het serie kijken ofzo
idd. En moest echt even toastjes halen. Waarschijnlijk eet ik die vnv toch niet en had het best tot morgen kunnen wachten maar jaquote:Op zondag 29 december 2019 15:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik snap je, ach mag best met de feestweek
Heerlijk zulke dingenquote:Op zondag 29 december 2019 15:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik puzzel wel graag :x Dat combineer ik ook vaak met Netflix of voetbal kijken idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |