Blijkbaarquote:Op zondag 29 december 2019 15:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja daar ook al? je bent ook nergens meer veilig
Ik snap je, ach mag best met de feestweekquote:Op zondag 29 december 2019 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
is hier op loopafstand.
Maar best een dure winkel dus ga alleen als ik echt te lui ben om naar de winkel te fietsen
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 15:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
NPO had geen geld, dus maar een paar stagiaires zo gek gekregen om te "dansen"
Er is inderdaad geen andere oplossingquote:Op zondag 29 december 2019 15:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga ik maar een andere naam aannemen en aan de plastische chirurgie
Ach, is toch best leuk?quote:Op zondag 29 december 2019 15:16 schreef tompsv18 het volgende:
Die danseressen steeds mogen ze wel mee stoppen
Zekerquote:
Ik puzzel wel graag :x Dat combineer ik ook vaak met Netflix of voetbal kijken iddquote:Op zondag 29 december 2019 15:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een bepaalde techniek allemaal kleine stukjes stof in een patroon aan elkaar naaien![]()
En dekens haken kost wel wat tijd idd, maar dat kan prima tijdens het serie kijken ofzo
idd. En moest echt even toastjes halen. Waarschijnlijk eet ik die vnv toch niet en had het best tot morgen kunnen wachten maar jaquote:Op zondag 29 december 2019 15:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik snap je, ach mag best met de feestweek
Heerlijk zulke dingenquote:Op zondag 29 december 2019 15:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik puzzel wel graag :x Dat combineer ik ook vaak met Netflix of voetbal kijken idd
Of we delen de pyjama's, dat is wel een aardig compromis. Hoe we dat verder dan in gaan vullen bekijken we later wel.quote:Op zondag 29 december 2019 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen andere oplossing
Heb je het maar in huis enzoquote:Op zondag 29 december 2019 15:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
idd. En moest echt even toastjes halen. Waarschijnlijk eet ik die vnv toch niet en had het best tot morgen kunnen wachten maar ja
En nooit meer loslaten aub.quote:Op zondag 29 december 2019 15:17 schreef MTheBassman het volgende:
Carolien wordt eindelijk gearresteerd, lekker man.
Ohja, dat is wellicht wel wat minder rigoreus dan mij naar Hollywood slepen of plastische chirurgie en een nieuwe identiteit voor jouquote:Op zondag 29 december 2019 15:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Of we delen de pyjama's, dat is wel een aardig compromis. Hoe we dat verder dan in gaan vullen bekijken we later wel.
Mooi, laten we dit na de Top 2000 allemaal goed regelen!quote:Op zondag 29 december 2019 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, dat is wellicht wel wat minder rigoreus dan mij naar Hollywood slepen of plastische chirurgie en een nieuwe identiteit voor jou
quote:Op zondag 29 december 2019 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eens kijken of we nu eens de volledige Reaper krijgen.
Ik voorspel een TAFKAPje bij deel 2.quote:Op zondag 29 december 2019 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Eens kijken of we nu eens de volledige Reaper krijgen.
quote:Op zondag 29 december 2019 15:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi, laten we dit na de Top 2000 allemaal goed regelen!
quote:
wauw mooi synchroon ditquote:
Niemand? Ik kan hem nergens vinden. Was volgens mij niet op de site van Radio 2...quote:Op zondag 29 december 2019 15:07 schreef satecl het volgende:
Vraagje: Een paar dagen terug had iemand een link doorgestuurd met alle afkomsten van alle liedjes. Met een wereldkaart. Heeft iemand deze link voor mij?
Zegt me nietsquote:Op zondag 29 december 2019 15:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Niemand? Ik kan hem nergens vinden. Was volgens mij niet op de site van Radio 2...
dan was t die van pino en die weet ik niequote:Op zondag 29 december 2019 15:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Niemand? Ik kan hem nergens vinden. Was volgens mij niet op de site van Radio 2...
En toen was je er zeker van dat hij wel in de lijst zou komen en stopte je met erop stemmen?quote:Op zondag 29 december 2019 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stemde hier tot 2011 ofzo trouw op.
das zij van die ene seriequote:
Inclusief Jimmy Fallonquote:
MUZ - radio 49 topicquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
Waar posten jullie eigenlijk meestal de rest van het jaar? Of gewoon bijna niet?
ESF-SC represent hier.
weinig tot nietquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
Waar posten jullie eigenlijk meestal de rest van het jaar? Of gewoon bijna niet?
ESF-SC represent hier.
overalquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
ah, dit jaarlijkse gesprekquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
Erg jammer, da's het leukste stuk.quote:
eigenlijk niet. Wil wel weer een beetje actief worden op radio 49.quote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
MUZ Radio49 maar verder niet (meer). In het verleden heel veel in OUD.quote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
Darten ben je niet te vinden dusquote:Op zondag 29 december 2019 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, dit jaarlijkse gesprek
MUZ en alles wat met sport te maken heeft.
Ben dit jaar niet super actief geweest ivm gezondheid, maar ESF F1 BTCquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
Andere jaren WIDM, KSC, ESF-SC en iBoodhunt-SC...quote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
Sport, vooralquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
Madmaster draait er wel eens en ik ook. Symphonic ook.quote:
Wist niet dat het een jaarlijks gesprek is maar dan voel ik me vereerd dat ik deze mooie traditie in stand help houdenquote:Op zondag 29 december 2019 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, dit jaarlijkse gesprek
MUZ en alles wat met sport te maken heeft.
WLR, het enige rullevante subforum.quote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
Heeft wel meerwaarde, zo zou ik er niet op stemmenquote:Op zondag 29 december 2019 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, da's het leukste stuk.
Overal en nergensquote:Op zondag 29 december 2019 15:20 schreef Strani het volgende:
ESF-SC represent hier.
Zo is dat!quote:Op zondag 29 december 2019 15:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Wist niet dat het een jaarlijks gesprek is maar dan voel ik me vereerd dat ik deze mooie traditie in stand help houden
Heb ik wel heel lang gedaanquote:Op zondag 29 december 2019 15:21 schreef Isorden het volgende:
Neem me elk jaar voor me hier vaker te laten zien.....
Maar elke keer komt het er weer niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |