Toe maarquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Om te compenseren heb ik mijn bijkeuken deels geverfd 😂
Haha vooral om mezelf uit mn hoofd te krijgenquote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:39 schreef Nijna het volgende:
[..]
Toe maar. Jij liever dan ik.
Matthijs, succes met meer sporten, minder snoepen, zet hem op
Present.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die zo vreselijk moe zijn? Moet mezelf de laatste dagen echt vooruit slepen en alles kost moeite... beetje winterdip denk ik...
Weet je hoe het komt dat je dichtklapte?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hier gaat het niet echt goed. Eigenlijk nergens zin in, wil vooral veel slapen en niet voelen. Vorige week bij m'n therapeut kon ik er niet over praten, klapte volledig dicht. Voel me gewoon heel erg down en verdrietig en veel last van nare herinneringen en voel me eenzaam. De vrienden die ik heb wonen op een afstand dat je niet even langs gaat voor een kop koffie en weer gaat.
Ik wil het wel omdraaien, dus proberen volgende week toch te bespreken met de therapeut hoe ik me voel. Eind januari is m'n "deadline" om te beslissen of ik EMDR ga volgen voor nog wat trauma's uit het verleden.
Nee niet echt een idee, vond het gewoon moeilijk om te vertellen dat het helemaal niet goed gaat dus heb het luchtig gehouden en gedaan of alles wel oké ging (al heb ik daar alleen mezelf mee).quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:31 schreef kuolema het volgende:
[..]
Present.
[..]
Weet je hoe het komt dat je dichtklapte?
Waarom twijfel je over EMDR?
Die dip duurt hier al 1,5 jaar. De keren dat ik mij 'goed'/energiek voel zijn over de afgelopen 6 maanden op 1 hand te tellen. Gelukkig hoef ik niks buiten te doen en komt er niemand over de vloer zodat mijn kluizenaarsleven compleet is.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 08:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die zo vreselijk moe zijn? Moet mezelf de laatste dagen echt vooruit slepen en alles kost moeite... beetje winterdip denk ik...
Dan is het niet echt meer een winterdipquote:Op zondag 12 januari 2020 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Die dip duurt hier al 1,5 jaar. De keren dat ik mij 'goed'/energiek voel zijn over de afgelopen 6 maanden op 1 hand te tellen. Gelukkig hoef ik niks buiten te doen en komt er niemand over de vloer zodat mijn kluizenaarsleven compleet is.
Knuffel voor jou!quote:Op zondag 12 januari 2020 18:24 schreef Nijna het volgende:
Ergens behoefte om van me af te schrijven/tekenen/... maar er komt niks op papier of ik kras het weer door na 2 woorden.
Ik zit vast.
Wat goed, vooruit koken. Mag ik vragen wat je gemaakt heb? (misschien krijg ik nog inspiratie). Wij eten vanavond rijst met vissticks en worteltjes.quote:Op maandag 13 januari 2020 11:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben even heel trots op mezelf... ik ben de laatste tijd zo moe dat gezond koken er vaak bij inschiet, waardoor ik dus niet meer energie krijg... nu heb ik vanmorgen boodschappwn gedaan en vast voor 3 dagen gekookt!
Ennnn vandaag komt mn nieuwe bed♡
Vanavond eet ik preischotelquote:Op maandag 13 januari 2020 11:44 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wat goed, vooruit koken. Mag ik vragen wat je gemaakt heb? (misschien krijg ik nog inspiratie). Wij eten vanavond rijst met vissticks en worteltjes.
Heerlijk een nieuw bed! Slaap lekker alvast.
Sterkte!quote:Op maandag 13 januari 2020 15:36 schreef Burner82 het volgende:
Vanmorgen belde de crisisdienst, dat ik een half uur later kon langskomen, uur daar zitten praten, na een half uur overleg, kreeg ik te horen dat ik vandaag nog opgenomen werd op de PAAZ. Dus daar zit ik nu.
Waarom zou je hemelsnaam via via een doos benzo's regelen?!quote:Op maandag 13 januari 2020 15:51 schreef Mijn2eAccount het volgende:
Wellicht kennen een paar mensen hier mij van een ander topic. Ik heb mezelf in een behoorlijke penibele situatie gebracht en zit nu met behoorlijk wat gevoelens waar ik geen uitweg in zie. Nu via via een doos diazepam kunnen kopen om de randjes er af te halen. Maar alsnog geen mindering in het gevoel.
The game of life is hard to play
I'm gonna lose it anyway
Precies dit.quote:Op maandag 13 januari 2020 16:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Waarom zou je hemelsnaam via via een doos benzo's regelen?!
Ga praten met een professioneel iemand
Enorm vervelend.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:51 schreef Mijn2eAccount het volgende:
Wellicht kennen een paar mensen hier mij van een ander topic. Ik heb mezelf in een behoorlijke penibele situatie gebracht en zit nu met behoorlijk wat gevoelens waar ik geen uitweg in zie. Nu via via een doos diazepam kunnen kopen om de randjes er af te halen. Maar alsnog geen mindering in het gevoel.
I'm gonna lose it anyway
Serieus ga geen pammetjes nemen zonder begeleiding van een huisarts of nog beter psychiater. Voor je het weet neemt de werking af en heb je meer nodig en heb je een verslaving erbij.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:51 schreef Mijn2eAccount het volgende:
I'm gonna lose it anyway
Sterkte, en vooral rust gewenst.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:36 schreef Burner82 het volgende:
Vanmorgen belde de crisisdienst, dat ik een half uur later kon langskomen, uur daar zitten praten, na een half uur overleg, kreeg ik te horen dat ik vandaag nog opgenomen werd op de PAAZ. Dus daar zit ik nu.
Eet ze, in overleg met puber besloten dat we best 2 dagen achter elkaar pasta kunnen eten. Morgen met tomatensaus en de dag erna een of ander recept van de jumbo met pasta.quote:Op maandag 13 januari 2020 12:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Vanavond eet ik preischotel
Morgen snijbonen met hollandse aard. Schotel van aviko
En woensdag sperciebonen met satè gehakt
Hahaha ik nam ook vaak laptop mee naar bezigheden zoals crea of koffie drinken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 11:34 schreef Burner82 het volgende:
Bedankt allemaal!
Ze proppen me lekker vol met medicatie (4 * 15mg Tranxene per dag, tegen ontwenningsverschijnselen).Dus ik ben wat duf en suf... Afdeling mag ik logischerwijs nog niet af, behalve voor de dagbesteding (lees, ik zit daar met mijn laptop en telefoon)
Vandaag ook nog goed nieuws gekregen, dat geeft me nog meer rust
Welke medicijnen heb je?quote:Op woensdag 15 januari 2020 09:09 schreef Nijna het volgende:
Leuk spannend GM
Sinds maandag medicatie, beetje wazig nu...
Maar dat is wel ok.
Hoeveel mg?quote:
Wat zou een huisarts op dit moment nog meer kunnen doen? Ik heb geen klik met mijn huisarts en vaak paniek/angst aanvallen. Huisarts heeft me doorverwezen naar een psycholoog met wachttijd. Dat is hier moeite mee heb, heb ik dit aangegeven en die verwees me door naar een praktijkondersteuner GGZ, iets waar ik weinig tot niets aan heb gehad.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 21:46 schreef Nijna het volgende:
Goed dat je bij de huisarts hebt aangegeven dat het niet goed gaat en dat je een verwijzing hebt.
Hopelijk niet een al te lange wachtlijst, anders weer terug naar de huisarts.
Sterkte!
Maar wat wil je dan precies? Je slikt pillen die niemand je voorgeschreven heeft (Misschien helemaal niet geschikt voor jou) en wilt geen therapie. Ik heb je oude topic opgezocht en dit klinkt best kut maar je zit in een zelfveroorzaakte puinhoop, maar nu wil je niets doen om dit op te lossen behalve pillen slikken en zwelgen... sorry dat ik zo hard door de bocht kom.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:48 schreef Mijn2eAccount het volgende:
[..]
Wat zou een huisarts op dit moment nog meer kunnen doen? Ik heb geen klik met mijn huisarts en vaak paniek/angst aanvallen. Huisarts heeft me doorverwezen naar een psycholoog met wachttijd. Dat is hier moeite mee heb, heb ik dit aangegeven en die verwees me door naar een praktijkondersteuner GGZ, iets waar ik weinig tot niets aan heb gehad.
Op dit moment voel ik me eigenlijk alleen "redelijk" zodra ik onder invloed ben, iets wat door mijn baan en de vele kilometers ook niet wenselijk is.
Gebed zonder eind dit. (Gevoel: Between a rope and a bottle.)
Wilt geen therapie? Waar heb je dat gelezen?quote:Op donderdag 16 januari 2020 12:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan precies? Je slikt pillen die niemand je voorgeschreven heeft (Misschien helemaal niet geschikt voor jou) en wilt geen therapie. Ik heb je oude topic opgezocht en dit klinkt best kut maar je zit in een zelfveroorzaakte puinhoop, maar nu wil je niets doen om dit op te lossen behalve pillen slikken en zwelgen... sorry dat ik zo hard door de bocht kom.
Nee, ik neem het in voor ik naar bed ga en na een uur lig ik in comaquote:Op woensdag 15 januari 2020 14:40 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ook last van vreetkicks zo'n uurtje na inname?
25, dus lage dosering.quote:
Je zal de wachttijd uit moeten zitten, roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:48 schreef Mijn2eAccount het volgende:
[..]
Wat zou een huisarts op dit moment nog meer kunnen doen? Ik heb geen klik met mijn huisarts en vaak paniek/angst aanvallen. Huisarts heeft me doorverwezen naar een psycholoog met wachttijd. Dat is hier moeite mee heb, heb ik dit aangegeven en die verwees me door naar een praktijkondersteuner GGZ, iets waar ik weinig tot niets aan heb gehad.
Op dit moment voel ik me eigenlijk alleen "redelijk" zodra ik onder invloed ben, iets wat door mijn baan en de vele kilometers ook niet wenselijk is.
Als ik heel heerlijk ben.. Zolang jij niet actief je problemen fixed blijf je paniekaanvallen krijgen. Die weg slikken en drinken gaat je alleen maar in een dieper gat gooien.quote:Op donderdag 16 januari 2020 11:48 schreef Mijn2eAccount het volgende:
[..]
Top om te horen!quote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:44 schreef Nijna het volgende:
Voor een positieve noot:
Ik geef mijzelf een schouderklopje, omdat ik gekozen heb wat ik wilde kiezen zonder daarbij te gaan afwegen of het wel kon en mocht. Wel met een beetje hulp, maar toch.
Dat ik het aangaf is mn overwinning van vandaag
Goed gedaanquote:Op vrijdag 17 januari 2020 16:44 schreef Nijna het volgende:
Voor een positieve noot:
Ik geef mijzelf een schouderklopje, omdat ik gekozen heb wat ik wilde kiezen zonder daarbij te gaan afwegen of het wel kon en mocht. Wel met een beetje hulp, maar toch.
Dat ik het aangaf is mn overwinning van vandaag
Lekker!!*O*quote:Op zaterdag 18 januari 2020 16:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
Voel me gewoon al 2 weken flink stabiel![]()
Ai das niet fijnquote:Op zaterdag 18 januari 2020 21:05 schreef aeque het volgende:
En ik glij de laatste weken alleen maar verder af.
Niet eens te danken aan mentale issues, daar was ik langzaam aan mee aan het werk. Maar loop al weken met een verdomd pijnlijke 'blessure' waar geen pijnstilling tegenop kan. Inmiddels door het slaapgebrek en de pijn heb ik nergens energie voor, nog minder motivatie en loop ik de gehele dag zo chagrijnig rond dat ik bij wijze van spreken bij alleen al een vuile blik iemand een mep zou verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |