abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 januari 2020 @ 18:19:10 #101
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_190981931
Gisteren de uitslagen van m'n bloedtest gehad. Medicatie spiegel lijkt eindelijk stabiel te blijven. Moet wel op m'n cholesterol denken.. Is verhoogd, naja maar wat meer sporten en minder snoepen.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_190982217
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 18:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Om te compenseren heb ik mijn bijkeuken deels geverfd 😂
Toe maar ;). Jij liever dan ik.

Matthijs, succes met meer sporten, minder snoepen, zet hem op ^O^
Fake it till you make it...
pi_190982231
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 18:39 schreef Nijna het volgende:

[..]

Toe maar ;). Jij liever dan ik.

Matthijs, succes met meer sporten, minder snoepen, zet hem op ^O^
Haha vooral om mezelf uit mn hoofd te krijgen :') wat heel goed lukte... tot ik klaar was. :')

Succes matthijs met minder snoepen.
S. 2014
J. 2016
pi_190983481
Hier gaat het niet echt goed. Eigenlijk nergens zin in, wil vooral veel slapen en niet voelen. Vorige week bij m'n therapeut kon ik er niet over praten, klapte volledig dicht. Voel me gewoon heel erg down en verdrietig en veel last van nare herinneringen en voel me eenzaam. De vrienden die ik heb wonen op een afstand dat je niet even langs gaat voor een kop koffie en weer gaat.

Ik wil het wel omdraaien, dus proberen volgende week toch te bespreken met de therapeut hoe ik me voel. Eind januari is m'n "deadline" om te beslissen of ik EMDR ga volgen voor nog wat trauma's uit het verleden.
  zaterdag 11 januari 2020 @ 20:31:26 #105
399061 kuolema
vermaledijd
pi_190983752
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 08:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die zo vreselijk moe zijn? Moet mezelf de laatste dagen echt vooruit slepen en alles kost moeite... beetje winterdip denk ik...
Present.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 20:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hier gaat het niet echt goed. Eigenlijk nergens zin in, wil vooral veel slapen en niet voelen. Vorige week bij m'n therapeut kon ik er niet over praten, klapte volledig dicht. Voel me gewoon heel erg down en verdrietig en veel last van nare herinneringen en voel me eenzaam. De vrienden die ik heb wonen op een afstand dat je niet even langs gaat voor een kop koffie en weer gaat.

Ik wil het wel omdraaien, dus proberen volgende week toch te bespreken met de therapeut hoe ik me voel. Eind januari is m'n "deadline" om te beslissen of ik EMDR ga volgen voor nog wat trauma's uit het verleden.
Weet je hoe het komt dat je dichtklapte?
Waarom twijfel je over EMDR?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_190984077
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 20:31 schreef kuolema het volgende:

[..]

Present.
[..]

Weet je hoe het komt dat je dichtklapte?
Waarom twijfel je over EMDR?
Nee niet echt een idee, vond het gewoon moeilijk om te vertellen dat het helemaal niet goed gaat dus heb het luchtig gehouden en gedaan of alles wel oké ging (al heb ik daar alleen mezelf mee).

Ik heb al eens EMDR gehad, voor een aanranding, dat was dus "makkelijk" om één bepaald beeld voor me te krijgen. De EMDR die ik nu zou gaan doen gaat voor m'n periode op de gesloten (en open) afdeling op de psychiatrische instelling, dat is heel traumatisch geweest. Heb daar 1 sessie voor gehad maar ik kon er niet bij komen. Ook omdat het niet 1 speciaal beeld is zeg maar, maar meer een gevoel omtrent die hele periode. Dus EMDR voor dit trauma is voor mij lastiger te doen dan voor de aanranding.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2020 20:46:58 ]
  zondag 12 januari 2020 @ 16:22:58 #107
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_190996325
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 08:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Zijn er hier meer mensen die zo vreselijk moe zijn? Moet mezelf de laatste dagen echt vooruit slepen en alles kost moeite... beetje winterdip denk ik...
Die dip duurt hier al 1,5 jaar. De keren dat ik mij 'goed'/energiek voel zijn over de afgelopen 6 maanden op 1 hand te tellen. Gelukkig hoef ik niks buiten te doen en komt er niemand over de vloer zodat mijn kluizenaarsleven compleet is.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_190996388
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 16:22 schreef aeque het volgende:

[..]

Die dip duurt hier al 1,5 jaar. De keren dat ik mij 'goed'/energiek voel zijn over de afgelopen 6 maanden op 1 hand te tellen. Gelukkig hoef ik niks buiten te doen en komt er niemand over de vloer zodat mijn kluizenaarsleven compleet is.
Dan is het niet echt meer een winterdip ;)
S. 2014
J. 2016
pi_190997873
Ergens behoefte om van me af te schrijven/tekenen/... maar er komt niks op papier of ik kras het weer door na 2 woorden.
Ik zit vast.
pi_191005036
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 18:24 schreef Nijna het volgende:
Ergens behoefte om van me af te schrijven/tekenen/... maar er komt niks op papier of ik kras het weer door na 2 woorden.
Ik zit vast.
Knuffel voor jou! :*
S. 2014
J. 2016
pi_191007077
Ik ben even heel trots op mezelf... ik ben de laatste tijd zo moe dat gezond koken er vaak bij inschiet, waardoor ik dus niet meer energie krijg... nu heb ik vanmorgen boodschappwn gedaan en vast voor 3 dagen gekookt!

Ennnn vandaag komt mn nieuwe bed♡
S. 2014
J. 2016
pi_191007411
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 11:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ben even heel trots op mezelf... ik ben de laatste tijd zo moe dat gezond koken er vaak bij inschiet, waardoor ik dus niet meer energie krijg... nu heb ik vanmorgen boodschappwn gedaan en vast voor 3 dagen gekookt!

Ennnn vandaag komt mn nieuwe bed♡
Wat goed, vooruit koken. Mag ik vragen wat je gemaakt heb? (misschien krijg ik nog inspiratie). Wij eten vanavond rijst met vissticks en worteltjes.

Heerlijk een nieuw bed! Slaap lekker alvast ;).
pi_191007913
Vreselijk moe, check. En ik wil zo graag. Gewoon normaal, goede dingen, maar zo weinig energie. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_191008008
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 11:44 schreef Nijna het volgende:

[..]

Wat goed, vooruit koken. Mag ik vragen wat je gemaakt heb? (misschien krijg ik nog inspiratie). Wij eten vanavond rijst met vissticks en worteltjes.

Heerlijk een nieuw bed! Slaap lekker alvast ;).
Vanavond eet ik preischotel
Morgen snijbonen met hollandse aard. Schotel van aviko
En woensdag sperciebonen met satè gehakt
S. 2014
J. 2016
pi_191010474
Vanmorgen belde de crisisdienst, dat ik een half uur later kon langskomen, uur daar zitten praten, na een half uur overleg, kreeg ik te horen dat ik vandaag nog opgenomen werd op de PAAZ. Dus daar zit ik nu.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191010506
Sterkte burner! :*
  maandag 13 januari 2020 @ 15:41:49 #117
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_191010550
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:38 schreef Pizzapuntje het volgende:
Sterkte burner! :*
Dit +1
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_191010654
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:36 schreef Burner82 het volgende:
Vanmorgen belde de crisisdienst, dat ik een half uur later kon langskomen, uur daar zitten praten, na een half uur overleg, kreeg ik te horen dat ik vandaag nog opgenomen werd op de PAAZ. Dus daar zit ik nu.
Sterkte!
S. 2014
J. 2016
pi_191010681
Wellicht kennen een paar mensen hier mij van een ander topic. Ik heb mezelf in een behoorlijke penibele situatie gebracht en zit nu met behoorlijk wat gevoelens waar ik geen uitweg in zie. Nu via via een doos diazepam kunnen kopen om de randjes er af te halen. Maar alsnog geen mindering in het gevoel.

The game of life is hard to play
I'm gonna lose it anyway
pi_191011008
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:51 schreef Mijn2eAccount het volgende:
Wellicht kennen een paar mensen hier mij van een ander topic. Ik heb mezelf in een behoorlijke penibele situatie gebracht en zit nu met behoorlijk wat gevoelens waar ik geen uitweg in zie. Nu via via een doos diazepam kunnen kopen om de randjes er af te halen. Maar alsnog geen mindering in het gevoel.

I'm gonna lose it anyway
Waarom zou je hemelsnaam via via een doos benzo's regelen?!

Ga praten met een professioneel iemand
S. 2014
J. 2016
pi_191011130
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 16:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Waarom zou je hemelsnaam via via een doos benzo's regelen?!

Ga praten met een professioneel iemand
Precies dit.
pi_191011403
quote:

I'm gonna lose it anyway
Enorm vervelend. ;( Zoek een professioneel iemand alsjeblieft. Op deze manier ga je niet meer licht van krijgen. Erg gevaarlijk om benzo’s die je niet voorgeschreven hebt te gebruiken. Doe dat jezelf niet aan. Sterkte verder..

Mini-modbreakje: Benzodiapine illegaal verkrijgen bespreken we verder niet alsjeblieft. Ook andere receptmedicijnen die via-via zijn gehaald. Alleen medicatie die je voorgeschreven hebt gekregen door een arts. Bedankt.
  maandag 13 januari 2020 @ 17:35:07 #123
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_191011929
quote:

I'm gonna lose it anyway
Serieus ga geen pammetjes nemen zonder begeleiding van een huisarts of nog beter psychiater. Voor je het weet neemt de werking af en heb je meer nodig en heb je een verslaving erbij.

En ja het leven is soms fucking hard, eenzaam en donker. Maar echt 99% wint dat gevecht (met of zonder medicatie).

Gisteren een papa blunder begaan.. Zoonlief viel van de stoel, heel veel pijn aan één voet. Redelijk rustig kunnen blijven; al kostte het wel 15 minuten voordat ik hem stil had.

Ik had zoiets van kijk het ff een uurtje aan, blijft de pijn bel ik de huisartsen post. Uiteindelijk met vrouwlief gesproken (was werken) zodat zij even via videobellen kon kijken naar de voet (zit in de zorg).

Besloten om toch maar de huisartsen post te bellen, zat al een tijd in de wacht; zie ik ineens m'n zoon leunen op z'n voet.. Voor mij een goed teken dus ik hang maar op..

Wat ik niet wist, en nu wel is dat ie zich had omgedraaid en dus leunde op z'n andere (goede) voet...

Anyway vandaag vrouw naar de huisarts en ehbo; heeft meneer een breukje in z'n voet.. Voelde me eerst echt ff kut maar kon het snel relatieveren.

quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 15:36 schreef Burner82 het volgende:
Sterkte, en vooral rust gewenst.

[ Bericht 21% gewijzigd door The-BFG op 13-01-2020 17:44:40 ]
pi_191012115
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Vanavond eet ik preischotel
Morgen snijbonen met hollandse aard. Schotel van aviko
En woensdag sperciebonen met satè gehakt
Eet ze, in overleg met puber besloten dat we best 2 dagen achter elkaar pasta kunnen eten. Morgen met tomatensaus en de dag erna een of ander recept van de jumbo met pasta.

Burner sterkte!

Mijn2eaccount, sterkte. Ik zou niet te lichtvoetig met die pammetjes omspringen. Wellicht beter hulp zoeken, voordat je ook nog afhankelijk wordt van die pammen.

MatthijsDJ, beterschap voor je zoontje. Kan gebeuren, goed dat je het snel kon relativeren!

Ik heb medicatie gekregen, kijken of dat wat gaat helpen om iets meer rust terug te krijgen en van daaruit verder te kunnen...
pi_191012383
Even app contact gehad met de therapeut om mn afspraak deze week af te zeggen want kan het ff niet opbrengen. Ze heeft me nog even gebeld net, en toch maar verteld dat het niet lekker gaat, en dat het dat vorige week ook niet ging. Nu morgen weer contact om te kijken of ik deze week de afspraak toch laat staan.

Net gegeten, wil nu eigenlijk naar bed om te slapen.. Maar het is wel heel vroeg, hoewel dat voor mij niet echt een probleem is, ik slaap toch wel, en vanacht ook wel.

Twijfel of ik toch nog even iets kan gaan doen en het naar bed gaan nog even kan rekken.
pi_191022468
Bedankt allemaal!
Ze proppen me lekker vol met medicatie (4 * 15mg Tranxene per dag, tegen ontwenningsverschijnselen).Dus ik ben wat duf en suf... Afdeling mag ik logischerwijs nog niet af, behalve voor de dagbesteding (lees, ik zit daar met mijn laptop en telefoon :P)
Vandaag ook nog goed nieuws gekregen, dat geeft me nog meer rust :)
pi_191022906
Fijn Burner, dat goede nieuws! Sterkte daar!
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:18:47 #128
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_191027377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 11:34 schreef Burner82 het volgende:
Bedankt allemaal!
Ze proppen me lekker vol met medicatie (4 * 15mg Tranxene per dag, tegen ontwenningsverschijnselen).Dus ik ben wat duf en suf... Afdeling mag ik logischerwijs nog niet af, behalve voor de dagbesteding (lees, ik zit daar met mijn laptop en telefoon :P)
Vandaag ook nog goed nieuws gekregen, dat geeft me nog meer rust :)
Hahaha ik nam ook vaak laptop mee naar bezigheden zoals crea of koffie drinken.

Maar goed om te horen, hopen dat je snel stabieler bent.
pi_191031438
Kennen jullie elkaar ook echt of lopen jullie zo lang mee in dit topic dat jullie elkaar zijn leren kennen?

Ik heb na mijn bericht gisteren even verder terug gelezen en heb het idee dat ik me in veel gevoel kan herkennen maar niet weet de juiste kanalen te vinden.

Na vandaag de derde keer bij de huisarts te hebben aangegeven dat het niet gaat, veel in mijn hoofd bezig ben met suïcide en de minst pijnlijke manier te onderzoeken had ik vanochtend een opsteker, een doorverwijzing met een wachtlijst.

In een eerder topic link staat een heel verhaal te lezen over mijn persoonlijke situatie en hoe deze verpest is door eigen toedoen en na vandaag heb ik ook nog te horen gekregen dat mijn werkgever gaat verhuizen en mijn reistijd naar 1,5 tot 2 uur enkele reis gaat.

Ik weet het niet meer.

In 3 maand tijd van een stabiele man en vader van twee kinderen naar terug op een slaapkamer wonende jongen die totaal niet meer weet wat hij met zijn leven aan moet. Wat moet ik hier mee? Iemand ervaringen? In mijn hoofd lijkt het (dankzij reacties op het vorige topic) allemaal wel op een rijtje, maar mijn gevoel niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mijn2eAccount op 14-01-2020 21:26:30 (linkje, text) ]
pi_191032043
Ik ken volgens mij niemand hier irl (niet dat ik weet in elk geval).
Maar lees al wel een tijd mee.

Goed dat je bij de huisarts hebt aangegeven dat het niet goed gaat en dat je een verwijzing hebt.
Hopelijk niet een al te lange wachtlijst, anders weer terug naar de huisarts.
Sterkte!
pi_191036413
Ik ken mensen hier niet persoonlijk maar schrijf al af en aan wat jaren mee dus soms voelt het wel bekend.

Sterkte en hopenlijk niet een te lange wachtlijst!

Hier vanmorgen opgestaan met flink wat spanning, geen idéé waarvoor... niet echt iets bijzonders op de planning... vanmorgen kijkochtend op school en vanavond komt O+ eten en dus ws kennis maken met de kinderen... oke dat vind ik wel spannend :@
S. 2014
J. 2016
pi_191037159
Leuk spannend GM :*

Sinds maandag medicatie, beetje wazig nu...
Maar dat is wel ok.
pi_191038503
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 09:09 schreef Nijna het volgende:
Leuk spannend GM :*

Sinds maandag medicatie, beetje wazig nu...
Maar dat is wel ok.
Welke medicijnen heb je?
S. 2014
J. 2016
pi_191038944
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Welke medicijnen heb je?
seroquel
  woensdag 15 januari 2020 @ 14:40:49 #135
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_191042484
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:09 schreef Nijna het volgende:

[..]

seroquel
Ook last van vreetkicks zo'n uurtje na inname?
pi_191045984
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:09 schreef Nijna het volgende:

[..]

seroquel
Hoeveel mg?
pi_191055399
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:46 schreef Nijna het volgende:
Goed dat je bij de huisarts hebt aangegeven dat het niet goed gaat en dat je een verwijzing hebt.
Hopelijk niet een al te lange wachtlijst, anders weer terug naar de huisarts.
Sterkte!
Wat zou een huisarts op dit moment nog meer kunnen doen? Ik heb geen klik met mijn huisarts en vaak paniek/angst aanvallen. Huisarts heeft me doorverwezen naar een psycholoog met wachttijd. Dat is hier moeite mee heb, heb ik dit aangegeven en die verwees me door naar een praktijkondersteuner GGZ, iets waar ik weinig tot niets aan heb gehad.

Op dit moment voel ik me eigenlijk alleen "redelijk" zodra ik onder invloed ben, iets wat door mijn baan en de vele kilometers ook niet wenselijk is.

Gebed zonder eind dit. (Gevoel: Between a rope and a bottle.)
pi_191055696
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:48 schreef Mijn2eAccount het volgende:

[..]

Wat zou een huisarts op dit moment nog meer kunnen doen? Ik heb geen klik met mijn huisarts en vaak paniek/angst aanvallen. Huisarts heeft me doorverwezen naar een psycholoog met wachttijd. Dat is hier moeite mee heb, heb ik dit aangegeven en die verwees me door naar een praktijkondersteuner GGZ, iets waar ik weinig tot niets aan heb gehad.

Op dit moment voel ik me eigenlijk alleen "redelijk" zodra ik onder invloed ben, iets wat door mijn baan en de vele kilometers ook niet wenselijk is.

Maar wat wil je dan precies? Je slikt pillen die niemand je voorgeschreven heeft (Misschien helemaal niet geschikt voor jou) en wilt geen therapie. Ik heb je oude topic opgezocht en dit klinkt best kut maar je zit in een zelfveroorzaakte puinhoop, maar nu wil je niets doen om dit op te lossen behalve pillen slikken en zwelgen... sorry dat ik zo hard door de bocht kom.
S. 2014
J. 2016
pi_191058871
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 12:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Maar wat wil je dan precies? Je slikt pillen die niemand je voorgeschreven heeft (Misschien helemaal niet geschikt voor jou) en wilt geen therapie. Ik heb je oude topic opgezocht en dit klinkt best kut maar je zit in een zelfveroorzaakte puinhoop, maar nu wil je niets doen om dit op te lossen behalve pillen slikken en zwelgen... sorry dat ik zo hard door de bocht kom.
Wilt geen therapie? Waar heb je dat gelezen?
pi_191059213
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:40 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ook last van vreetkicks zo'n uurtje na inname?
Nee, ik neem het in voor ik naar bed ga en na een uur lig ik in coma ;).

quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 18:48 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Hoeveel mg?
25, dus lage dosering.

quote:

[..]

Je zal de wachttijd uit moeten zitten, roeien met de riemen die je hebt.
Ik weet niet of het handig is om van alles te gaan gebruiken, wat je jezelf hebt "voorgeschreven". Ik vraag me af of het daar beter van wordt. Voor je het weet zit je nog een stuk verder van huis zeg maar.
Sterkte.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 14:05:16 #141
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_191072362
quote:

[..]

Als ik heel heerlijk ben.. Zolang jij niet actief je problemen fixed blijf je paniekaanvallen krijgen. Die weg slikken en drinken gaat je alleen maar in een dieper gat gooien.

Als ik jouw was zou ik al die problemen op papier zetten, per probleem er oplossingen bij schrijven en incl acties om de oplossingen te bereiken.

Prioriteer ze en gaan aan de slag. Probeer weer grip te krijgen op je leven en problemen.

Note: ik ben geen professional alleen maar ervaringsdeskundige.

Probeer trouwens ook uit de slachtofferrol te kruipen, maar straf jezelf ook weer niet teveel voor fouten die je gemaakt hebt, maar neem de verantwoordelijkheid om ze corrigeren waar dat mogelijk is. Accepteer ook dat je niet alles kan oplossen trouwens.
pi_191074327
Voor een positieve noot:
Ik geef mijzelf een schouderklopje, omdat ik gekozen heb wat ik wilde kiezen zonder daarbij te gaan afwegen of het wel kon en mocht. Wel met een beetje hulp, maar toch.
Dat ik het aangaf is mn overwinning van vandaag *O*
  vrijdag 17 januari 2020 @ 19:39:21 #143
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_191076585
@Nijna keep it up zou ik zeggen!
  vrijdag 17 januari 2020 @ 19:46:57 #144
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_191076696
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 16:44 schreef Nijna het volgende:
Voor een positieve noot:
Ik geef mijzelf een schouderklopje, omdat ik gekozen heb wat ik wilde kiezen zonder daarbij te gaan afwegen of het wel kon en mocht. Wel met een beetje hulp, maar toch.
Top om te horen! *O*
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_191079288
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 16:44 schreef Nijna het volgende:
Voor een positieve noot:
Goed gedaan *O*
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 18 januari 2020 @ 16:05:49 #146
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_191088190
Voel me gewoon al 2 weken flink stabiel *O* w/
pi_191090500
Fijn Matthijs!
pi_191091908
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 16:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
Voel me gewoon al 2 weken flink stabiel *O* w/
Lekker!!*O*
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 18 januari 2020 @ 21:05:56 #149
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_191092359
En ik glij de laatste weken alleen maar verder af. _O-
Niet eens te danken aan mentale issues, daar was ik langzaam aan mee aan het werk. Maar loop al weken met een verdomd pijnlijke 'blessure' waar geen pijnstilling tegenop kan. Inmiddels door het slaapgebrek en de pijn heb ik nergens energie voor, nog minder motivatie en loop ik de gehele dag zo chagrijnig rond dat ik bij wijze van spreken bij alleen al een vuile blik iemand een mep zou verkopen. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_191092819
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 21:05 schreef aeque het volgende:
En ik glij de laatste weken alleen maar verder af. _O-
Niet eens te danken aan mentale issues, daar was ik langzaam aan mee aan het werk. Maar loop al weken met een verdomd pijnlijke 'blessure' waar geen pijnstilling tegenop kan. Inmiddels door het slaapgebrek en de pijn heb ik nergens energie voor, nog minder motivatie en loop ik de gehele dag zo chagrijnig rond dat ik bij wijze van spreken bij alleen al een vuile blik iemand een mep zou verkopen. :')
Ai das niet fijn :X
Ik begrijp goed dat het je gemoed aantast, pijn is niet makkelijk om mee te leven.
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')