abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191022468
Bedankt allemaal!
Ze proppen me lekker vol met medicatie (4 * 15mg Tranxene per dag, tegen ontwenningsverschijnselen).Dus ik ben wat duf en suf... Afdeling mag ik logischerwijs nog niet af, behalve voor de dagbesteding (lees, ik zit daar met mijn laptop en telefoon :P)
Vandaag ook nog goed nieuws gekregen, dat geeft me nog meer rust :)
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191022906
Fijn Burner, dat goede nieuws! Sterkte daar!
Fake it till you make it...
  dinsdag 14 januari 2020 @ 17:18:47 #128
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_191027377
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 11:34 schreef Burner82 het volgende:
Bedankt allemaal!
Ze proppen me lekker vol met medicatie (4 * 15mg Tranxene per dag, tegen ontwenningsverschijnselen).Dus ik ben wat duf en suf... Afdeling mag ik logischerwijs nog niet af, behalve voor de dagbesteding (lees, ik zit daar met mijn laptop en telefoon :P)
Vandaag ook nog goed nieuws gekregen, dat geeft me nog meer rust :)
Hahaha ik nam ook vaak laptop mee naar bezigheden zoals crea of koffie drinken.

Maar goed om te horen, hopen dat je snel stabieler bent.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_191031438
Kennen jullie elkaar ook echt of lopen jullie zo lang mee in dit topic dat jullie elkaar zijn leren kennen?

Ik heb na mijn bericht gisteren even verder terug gelezen en heb het idee dat ik me in veel gevoel kan herkennen maar niet weet de juiste kanalen te vinden.

Na vandaag de derde keer bij de huisarts te hebben aangegeven dat het niet gaat, veel in mijn hoofd bezig ben met suïcide en de minst pijnlijke manier te onderzoeken had ik vanochtend een opsteker, een doorverwijzing met een wachtlijst.

In een eerder topic link staat een heel verhaal te lezen over mijn persoonlijke situatie en hoe deze verpest is door eigen toedoen en na vandaag heb ik ook nog te horen gekregen dat mijn werkgever gaat verhuizen en mijn reistijd naar 1,5 tot 2 uur enkele reis gaat.

Ik weet het niet meer.

In 3 maand tijd van een stabiele man en vader van twee kinderen naar terug op een slaapkamer wonende jongen die totaal niet meer weet wat hij met zijn leven aan moet. Wat moet ik hier mee? Iemand ervaringen? In mijn hoofd lijkt het (dankzij reacties op het vorige topic) allemaal wel op een rijtje, maar mijn gevoel niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mijn2eAccount op 14-01-2020 21:26:30 (linkje, text) ]
pi_191032043
Ik ken volgens mij niemand hier irl (niet dat ik weet in elk geval).
Maar lees al wel een tijd mee.

Goed dat je bij de huisarts hebt aangegeven dat het niet goed gaat en dat je een verwijzing hebt.
Hopelijk niet een al te lange wachtlijst, anders weer terug naar de huisarts.
Sterkte!
pi_191036413
Ik ken mensen hier niet persoonlijk maar schrijf al af en aan wat jaren mee dus soms voelt het wel bekend.

Sterkte en hopenlijk niet een te lange wachtlijst!

Hier vanmorgen opgestaan met flink wat spanning, geen idéé waarvoor... niet echt iets bijzonders op de planning... vanmorgen kijkochtend op school en vanavond komt O+ eten en dus ws kennis maken met de kinderen... oke dat vind ik wel spannend :@
S. 2014
J. 2016
pi_191037159
Leuk spannend GM :*

Sinds maandag medicatie, beetje wazig nu...
Maar dat is wel ok.
pi_191038503
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 09:09 schreef Nijna het volgende:
Leuk spannend GM :*

Sinds maandag medicatie, beetje wazig nu...
Maar dat is wel ok.
Welke medicijnen heb je?
S. 2014
J. 2016
pi_191038944
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Welke medicijnen heb je?
seroquel
  woensdag 15 januari 2020 @ 14:40:49 #135
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_191042484
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:09 schreef Nijna het volgende:

[..]

seroquel
Ook last van vreetkicks zo'n uurtje na inname?
pi_191045984
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:09 schreef Nijna het volgende:

[..]

seroquel
Hoeveel mg?
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_191055399
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:46 schreef Nijna het volgende:
Goed dat je bij de huisarts hebt aangegeven dat het niet goed gaat en dat je een verwijzing hebt.
Hopelijk niet een al te lange wachtlijst, anders weer terug naar de huisarts.
Sterkte!
Wat zou een huisarts op dit moment nog meer kunnen doen? Ik heb geen klik met mijn huisarts en vaak paniek/angst aanvallen. Huisarts heeft me doorverwezen naar een psycholoog met wachttijd. Dat is hier moeite mee heb, heb ik dit aangegeven en die verwees me door naar een praktijkondersteuner GGZ, iets waar ik weinig tot niets aan heb gehad.

Op dit moment voel ik me eigenlijk alleen "redelijk" zodra ik onder invloed ben, iets wat door mijn baan en de vele kilometers ook niet wenselijk is.

Gebed zonder eind dit. (Gevoel: Between a rope and a bottle.)
pi_191055696
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:48 schreef Mijn2eAccount het volgende:

[..]

Wat zou een huisarts op dit moment nog meer kunnen doen? Ik heb geen klik met mijn huisarts en vaak paniek/angst aanvallen. Huisarts heeft me doorverwezen naar een psycholoog met wachttijd. Dat is hier moeite mee heb, heb ik dit aangegeven en die verwees me door naar een praktijkondersteuner GGZ, iets waar ik weinig tot niets aan heb gehad.

Op dit moment voel ik me eigenlijk alleen "redelijk" zodra ik onder invloed ben, iets wat door mijn baan en de vele kilometers ook niet wenselijk is.

Maar wat wil je dan precies? Je slikt pillen die niemand je voorgeschreven heeft (Misschien helemaal niet geschikt voor jou) en wilt geen therapie. Ik heb je oude topic opgezocht en dit klinkt best kut maar je zit in een zelfveroorzaakte puinhoop, maar nu wil je niets doen om dit op te lossen behalve pillen slikken en zwelgen... sorry dat ik zo hard door de bocht kom.
S. 2014
J. 2016
pi_191058871
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 12:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Maar wat wil je dan precies? Je slikt pillen die niemand je voorgeschreven heeft (Misschien helemaal niet geschikt voor jou) en wilt geen therapie. Ik heb je oude topic opgezocht en dit klinkt best kut maar je zit in een zelfveroorzaakte puinhoop, maar nu wil je niets doen om dit op te lossen behalve pillen slikken en zwelgen... sorry dat ik zo hard door de bocht kom.
Wilt geen therapie? Waar heb je dat gelezen?
pi_191059213
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:40 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ook last van vreetkicks zo'n uurtje na inname?
Nee, ik neem het in voor ik naar bed ga en na een uur lig ik in coma ;).

quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 18:48 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Hoeveel mg?
25, dus lage dosering.

quote:

[..]

Je zal de wachttijd uit moeten zitten, roeien met de riemen die je hebt.
Ik weet niet of het handig is om van alles te gaan gebruiken, wat je jezelf hebt "voorgeschreven". Ik vraag me af of het daar beter van wordt. Voor je het weet zit je nog een stuk verder van huis zeg maar.
Sterkte.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 14:05:16 #141
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_191072362
quote:

[..]

Als ik heel heerlijk ben.. Zolang jij niet actief je problemen fixed blijf je paniekaanvallen krijgen. Die weg slikken en drinken gaat je alleen maar in een dieper gat gooien.

Als ik jouw was zou ik al die problemen op papier zetten, per probleem er oplossingen bij schrijven en incl acties om de oplossingen te bereiken.

Prioriteer ze en gaan aan de slag. Probeer weer grip te krijgen op je leven en problemen.

Note: ik ben geen professional alleen maar ervaringsdeskundige.

Probeer trouwens ook uit de slachtofferrol te kruipen, maar straf jezelf ook weer niet teveel voor fouten die je gemaakt hebt, maar neem de verantwoordelijkheid om ze corrigeren waar dat mogelijk is. Accepteer ook dat je niet alles kan oplossen trouwens.
pi_191074327
Voor een positieve noot:
Ik geef mijzelf een schouderklopje, omdat ik gekozen heb wat ik wilde kiezen zonder daarbij te gaan afwegen of het wel kon en mocht. Wel met een beetje hulp, maar toch.
Dat ik het aangaf is mn overwinning van vandaag *O*
  vrijdag 17 januari 2020 @ 19:39:21 #143
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_191076585
@Nijna keep it up zou ik zeggen!
  vrijdag 17 januari 2020 @ 19:46:57 #144
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_191076696
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 16:44 schreef Nijna het volgende:
Voor een positieve noot:
Ik geef mijzelf een schouderklopje, omdat ik gekozen heb wat ik wilde kiezen zonder daarbij te gaan afwegen of het wel kon en mocht. Wel met een beetje hulp, maar toch.
Top om te horen! *O*
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_191079288
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 16:44 schreef Nijna het volgende:
Voor een positieve noot:
Goed gedaan *O*
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 18 januari 2020 @ 16:05:49 #146
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_191088190
Voel me gewoon al 2 weken flink stabiel *O* w/
pi_191090500
Fijn Matthijs!
pi_191091908
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 16:05 schreef MatthijsDJ het volgende:
Voel me gewoon al 2 weken flink stabiel *O* w/
Lekker!!*O*
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 18 januari 2020 @ 21:05:56 #149
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_191092359
En ik glij de laatste weken alleen maar verder af. _O-
Niet eens te danken aan mentale issues, daar was ik langzaam aan mee aan het werk. Maar loop al weken met een verdomd pijnlijke 'blessure' waar geen pijnstilling tegenop kan. Inmiddels door het slaapgebrek en de pijn heb ik nergens energie voor, nog minder motivatie en loop ik de gehele dag zo chagrijnig rond dat ik bij wijze van spreken bij alleen al een vuile blik iemand een mep zou verkopen. :')
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_191092819
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 21:05 schreef aeque het volgende:
En ik glij de laatste weken alleen maar verder af. _O-
Niet eens te danken aan mentale issues, daar was ik langzaam aan mee aan het werk. Maar loop al weken met een verdomd pijnlijke 'blessure' waar geen pijnstilling tegenop kan. Inmiddels door het slaapgebrek en de pijn heb ik nergens energie voor, nog minder motivatie en loop ik de gehele dag zo chagrijnig rond dat ik bij wijze van spreken bij alleen al een vuile blik iemand een mep zou verkopen. :')
Ai das niet fijn :X
Ik begrijp goed dat het je gemoed aantast, pijn is niet makkelijk om mee te leven.
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')