SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Dat is dan ook gewoon wat ie zingt.quote:Op zondag 29 december 2019 11:30 schreef Koen66 het volgende:
Damn vanaf nu zal ik altijd flikkers horen
0900113 hequote:Op zondag 29 december 2019 11:31 schreef LTVDK het volgende:
Damian Rice en deze van LP achter elkaar, zal wel spitsuur zijn bij 113 nu.
Kale Paul?quote:Op zondag 29 december 2019 11:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kaal is deze lang niet zo mooi
Ga ik ook niet doenquote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef Isorden het volgende:
Zit nog steeds in dubio of ik die 100 euro neer ga leggen om Macca te zien eind mei
Heb je hem al eens gezien?quote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef Isorden het volgende:
Zit nog steeds in dubio of ik die 100 euro neer ga leggen om Macca te zien eind mei
Nou, hij kwam anders pas echt binnen toen ik de kale versie zag bij de Anthology seriequote:Op zondag 29 december 2019 11:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Kaal is deze lang niet zo mooi
Mekka?quote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef Isorden het volgende:
as ik de hoofdprijs win koop ik je kaartje voor jequote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef Isorden het volgende:
Het is wel veel geldquote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef Isorden het volgende:
Doe het.quote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef Isorden het volgende:
De uitgeklede naakt ingezongen versiequote:
Hopelijk haalt-ie dat.quote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef Isorden het volgende:
Gewoon gaan.quote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, daarom leun ik nu meer naar wel gaan
doenquote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef Isorden het volgende:
Ik voel een staaltje crowdfunding aankomen.quote:Op zondag 29 december 2019 11:32 schreef Isorden het volgende:
Al lang verteerdquote:Op zondag 29 december 2019 11:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Maar hij was toch al dood?
Abba?quote:Op zondag 29 december 2019 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb gestemd op die andere So Long.
quote:Op zondag 29 december 2019 11:34 schreef Isorden het volgende:
Fuck it, ik ga NU mn kaartje bestellen
Ik zei gister dat ik gestemd had op die andere Marianne.quote:
Zijn slong?quote:
Blink 182 heeft voor hem All the Small Things gezongenquote:
Hoppaquote:Op zondag 29 december 2019 11:38 schreef Isorden het volgende:
Zo, kaartje voor McCartney in de pocket
Netjes pik!quote:Op zondag 29 december 2019 11:38 schreef Isorden het volgende:
En mensen met dochters en zonder muzieksmaak.quote:Op zondag 29 december 2019 11:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
De schuld van Hans Smit dat dit ooit in de lijst kwam. Uit de tijd dat dj's nog nummers adopteerden die ze zo hoog mogelijk in de lijst probeerden te krijgen
quote:Op zondag 29 december 2019 11:38 schreef Isorden het volgende:
Dit noemen sommigen nou een Bazenactie.quote:Op zondag 29 december 2019 11:38 schreef Isorden het volgende:
The legend meemakenquote:Op zondag 29 december 2019 11:38 schreef Isorden het volgende:
'Ja maar ik heb een dochter en dit nummer gaat over dochters dus dit is heel herkenbaar en daarom hartstikke mooi en zou eigenlijk op 1 moeten'quote:Op zondag 29 december 2019 11:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En mensen met dochters en zonder muzieksmaak.
De Wilde vooralquote:Op zondag 29 december 2019 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die stemmende boerendochters ook..
"Ik stem lekker voor mijn dochters hoor"quote:Op zondag 29 december 2019 11:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En mensen met dochters en zonder muzieksmaak.
Allemaal Anne Frankjes ook naar het schijntquote:Op zondag 29 december 2019 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die stemmende boerendochters ook..
quote:Op zondag 29 december 2019 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Allemaal Anne Frankjes ook naar het schijnt
Lekker man ik ben er ook bij.quote:Op zondag 29 december 2019 11:38 schreef Isorden het volgende:
Dat zijn de extreemste inderdaadquote:
Private Dancer is een afgekeurde Love over Gold trackquote:Op zondag 29 december 2019 11:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch nog even opgezocht, nummer wat me van Dire straits aan Private Dancer doet denken is Love over gold
"It takes love over gold
and mind over matter
to do what you do that you must
when the things that you hold
can fall and be shattered
or run through your fingers like dust"
Hij zingt het ook een beetje in dezelfde melodie als Private Dancer.
quote:
Geweldig nu heb ik Tina Turner in m'n hoofdquote:Op zondag 29 december 2019 11:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch nog even opgezocht, nummer wat me van Dire straits aan Private Dancer doet denken is Love over gold
"It takes love over gold
and mind over matter
to do what you do that you must
when the things that you hold
can fall and be shattered
or run through your fingers like dust"
Hij zingt het ook een beetje in dezelfde melodie als Private Dancer.
nuquote:
Toch een soort van bucketlist dingetje...quote:
Latente bommengooiersquote:Op zondag 29 december 2019 11:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat zijn de extreemste inderdaad
En over dat gedrocht van Borsatan nog maar te zwijgen...quote:Op zondag 29 december 2019 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Ik stem lekker voor mijn dochters hoor"![]()
quote:
Dat inderdaad en voor mij is het ook nog eens in m’n achtertuin ongeveer. Ideaal.quote:Op zondag 29 december 2019 11:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Toch een soort van bucketlist dingetje...
En zo lang is er niet meer om dit af te strepen denk ik
Ja ik kwam er dus net pas achter dat Mark Knopfler dat heeft geschreven. Dus dit is echt een ahhhhh daarom is dat zo momentquote:Op zondag 29 december 2019 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Private Dancer is een afgekeurde Love over Gold track
quote:
En Mark Knopfler haaaat de gitaarsolo die Jeff Beck erin heeft gestoptquote:Op zondag 29 december 2019 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik kwam er dus net pas achter dat Mark Knopfler dat heeft geschreven. Dus dit is echt een ahhhhh daarom is dat zo moment
En dat dankzij dit topic
YES GO FOR ITquote:Op zondag 29 december 2019 11:34 schreef Isorden het volgende:
Hahaha, ik zou niet durven, dan kom jij achter me aan, met allemaal muziek waar ik dan volgend jaar verplicht op moet stemmenquote:
voor de Toppers?quote:Op zondag 29 december 2019 11:34 schreef Isorden het volgende:
True truequote:Op zondag 29 december 2019 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou niet durven, dan kom jij achter me aan, met allemaal muziek waar ik dan volgend jaar verplicht op moet stemmen
De toorn van Peacequote:Op zondag 29 december 2019 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou niet durven, dan kom jij achter me aan, met allemaal muziek waar ik dan volgend jaar verplicht op moet stemmen
Dat is raarquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat dit zoveel hoger staat dan Strangers in the night (niet eens meer in de lijst) of It Was A Very Good Year
Vegasquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder ook wel dat je in Vegas Sinatra echt nog op zo'n beetje elke hoek van de straat hoort, geweldige stem die man
EEEEEEEYOOOOquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Isorden het volgende:
Is ooit een betere (mannelijke) stem geweest dan dit?
Waar wil ie heen?quote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Cee het volgende:
Vraagje: gaat Isorden straks geld aan ons terugvragen als het concert tegenvalt?
Ga volgend jaar proberen It Was a Very Good Year te redden, want ik vrees er een beetje voorquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat dit zoveel hoger staat dan Strangers in the night (niet eens meer in de lijst) of It Was A Very Good Year
Ja? Ik vond t echt een en al tegenvallende poppenkast. Enorm milieuonvriendelijk zo'n energieslurpende stad midden in een warme woestijnquote:
Nee, want ik heb zelf besloten dat kaartje te kopen toch?quote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Cee het volgende:
Vraagje: gaat Isorden straks geld aan ons terugvragen als het concert tegenvalt?
Een weldadige maaltijd eindigt vaak met een boer.quote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Hebben we alle hypes al gehad eigenlijk?
Onee de boer uiteraard niet
Onderschat Wolter Kroes nietquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Isorden het volgende:
Mekkaquote:
#imwithhimquote:Op zondag 29 december 2019 11:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ga volgend jaar proberen It Was a Very Good Year te redden, want ik vrees er een beetje voor
rtnie?quote:
Vast wel.quote:Op zondag 29 december 2019 11:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Verkeerde been als laatste, precies zoals het moet
De man is een tekst kunstenaar
*burpquote:
Heel af en toe een poppenkast moet kunnenquote:Op zondag 29 december 2019 11:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja? Ik vond t echt een en al tegenvallende poppenkast. Enorm milieuonvriendelijk zo'n energieslurpende stad midden in een warme woestijn
... Art?quote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Isorden het volgende:
Ja, leuk om een keer rondgelopen te hebben maar man man manquote:Op zondag 29 december 2019 11:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja? Ik vond t echt een en al tegenvallende poppenkast. Enorm milieuonvriendelijk zo'n energieslurpende stad midden in een warme woestijn
Bij It was a very good year moet ik altijd hieraan denken:quote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Boek is beter dan de film.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 11:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Bij It was a very good year moet ik altijd hieraan denken:
Ben er een paar keer geweest (vorige maand nog zelfs) en blijf het echt een kutstad vindenquote:Op zondag 29 december 2019 11:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
al die knijnen hadden myxomatosequote:
Johan kent zijn klassiekersquote:Op zondag 29 december 2019 11:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Goffer....quote:Op zondag 29 december 2019 11:48 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De opvolger was Black Hawk Down als ik het me goed herinner.
quote:Op zondag 29 december 2019 11:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Vond ik als kind echt een nare enge film, daarna nooit meer gezien.quote:
Mooi hoorquote:Op zondag 29 december 2019 11:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
This is the first day of my life...
Hele avond rondjes.quote:
Ja, maar boek is beterquote:Op zondag 29 december 2019 11:51 schreef het_fokschaap het volgende:
is het eigenlijke een leuke film ?
geweldig! Maar t boek is beterquote:Op zondag 29 december 2019 11:51 schreef het_fokschaap het volgende:
is het eigenlijke een leuke film ?
Een stukie van een bloemkool is ook weer een bloemkooltie op zich.quote:
tssss niet eens weten hoe je NCIS moet spellenquote:
Al een aantal jaren zoquote:Op zondag 29 december 2019 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Our House is de hoogste CSNY?dat verbaast me wel
Lekker bezigquote:
CSI:NYquote:Op zondag 29 december 2019 11:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
tssss niet eens weten hoe je NCIS moet spellen
Oh, serieus, ik dacht altijd deze of Almost Cut My Hairquote:
Bazenserie welquote:Op zondag 29 december 2019 11:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
tssss niet eens weten hoe je NCIS moet spellen
ja die zag ik...quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 11:53 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij is deze plaat een stuk leuker als die instrumentaal zou zijn.
Ok, ik kijk dat soort meukseries niet.quote:Op zondag 29 december 2019 11:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die zag ik...
maar in NCIS hebben ze steeds de grap dat als ze met hun petje op lopen er gezegd wordt dat ze niet weten hoe ze CSI spellen.
Ik denk dat hij alleen maar saaier zou worden eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2019 11:53 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij is deze plaat een stuk leuker als die instrumentaal zou zijn.
quote:
Zat alweer te wachten op dezequote:Op zondag 29 december 2019 11:54 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
And i shall call it....
The Alan Parsons Project
Goedemorgenquote:
Ik stel nooit teleur met dit soort grappen, dat weet je toch inmiddels welquote:Op zondag 29 december 2019 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zat alweer te wachten op deze
NEEE SPINVIS!!??quote:Op zondag 29 december 2019 11:55 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig kan Stavermannetje Kom Terug niet verpesten.
Zeker. Niet alleen een mooi nummer, ook een origineel thema. Weer eens wat anders dan het zoveelste liefdesliedjequote:
Mogguh Bassman!quote:
quote:696 Kom Terug Spinvis ?
695 I Feel Love Donna Summer 8
694 Million Years Ago Adele ?
693 Sign O'The Times Prince 6
692 Zwart Wit Frank Boeijen Groep 6
691 Sorry Nothing But Thieves ?
690 You're My Best Friend Queen 7,5
689 Lea The Cats 6
688 Firth Of Fifth Genesis 6,5
687 Everything Now Arcade Fire ?
686 New Kid In Town Eagles 8,5
Denk dat Gijs ook niet zo'n pokerking isquote:Op zondag 29 december 2019 11:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jammer dat Pokerface niet hierna komt (en Gijs Staverman wel).
Everything now is dan ook een heel matig liedje.quote:Op zondag 29 december 2019 11:57 schreef El-Stinho het volgende:
696 Kom Terug Spinvis 2012
695 I Feel Love Donna Summer 1977
694 Million Years Ago Adele 2016
693 Sign O'The Times Prince 1987
692 Zwart Wit Frank Boeijen Groep 1984
691 Sorry Nothing But Thieves 2017
690 You're My Best Friend Queen 1976
689 Lea The Cats 1968
688 Firth Of Fifth Genesis 1973
687 Everything Now Arcade Fire 2017
686 New Kid In Town Eagles 1977
Met het jaar ook minder fan geworden van Everything Now. Het is een schande dat Reflektor // Afterlife // [kiesjetopplaat] er niet instaat.
Shit. Krijgen we die nu al? Had gehoopt dat ie veel hoger had gestaan als moderne Nederlandse klassiekerquote:
Niet deze neem ik aan.quote:Op zondag 29 december 2019 11:57 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Turn of a Friendly Card... stemplaatje weer
Later in de avond begon ik me weer een beetje ongemakkelijk te voelen. Ben toen naar mn ouders gegaan en wat biertjes gedaan. Niks gebeurd. Wel heel veel geslapen, dat dan weer wel.quote:Op zondag 29 december 2019 11:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mogguh Bassman!
Alles goed, geen aanvallen meer gehad?
Hoop niet dat dat nummer zo lang duurt.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |