Ja ik kwam er dus net pas achter dat Mark Knopfler dat heeft geschreven. Dus dit is echt een ahhhhh daarom is dat zo momentquote:Op zondag 29 december 2019 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Private Dancer is een afgekeurde Love over Gold track
quote:
En Mark Knopfler haaaat de gitaarsolo die Jeff Beck erin heeft gestoptquote:Op zondag 29 december 2019 11:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik kwam er dus net pas achter dat Mark Knopfler dat heeft geschreven. Dus dit is echt een ahhhhh daarom is dat zo moment
En dat dankzij dit topic
YES GO FOR ITquote:Op zondag 29 december 2019 11:34 schreef Isorden het volgende:
Fuck it, ik ga NU mn kaartje bestellen
quote:Op zondag 29 december 2019 11:34 schreef Isorden het volgende:
Hahaha, ik zou niet durven, dan kom jij achter me aan, met allemaal muziek waar ik dan volgend jaar verplicht op moet stemmenquote:
voor de Toppers?quote:Op zondag 29 december 2019 11:34 schreef Isorden het volgende:
True truequote:Op zondag 29 december 2019 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou niet durven, dan kom jij achter me aan, met allemaal muziek waar ik dan volgend jaar verplicht op moet stemmen
De toorn van Peacequote:Op zondag 29 december 2019 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou niet durven, dan kom jij achter me aan, met allemaal muziek waar ik dan volgend jaar verplicht op moet stemmen
Dat is raarquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat dit zoveel hoger staat dan Strangers in the night (niet eens meer in de lijst) of It Was A Very Good Year
Vegasquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder ook wel dat je in Vegas Sinatra echt nog op zo'n beetje elke hoek van de straat hoort, geweldige stem die man
EEEEEEEYOOOOquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Isorden het volgende:
Is ooit een betere (mannelijke) stem geweest dan dit?
Waar wil ie heen?quote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Cee het volgende:
Vraagje: gaat Isorden straks geld aan ons terugvragen als het concert tegenvalt?
Ga volgend jaar proberen It Was a Very Good Year te redden, want ik vrees er een beetje voorquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat dit zoveel hoger staat dan Strangers in the night (niet eens meer in de lijst) of It Was A Very Good Year
Ja? Ik vond t echt een en al tegenvallende poppenkast. Enorm milieuonvriendelijk zo'n energieslurpende stad midden in een warme woestijnquote:
Nee, want ik heb zelf besloten dat kaartje te kopen toch?quote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Cee het volgende:
Vraagje: gaat Isorden straks geld aan ons terugvragen als het concert tegenvalt?
Een weldadige maaltijd eindigt vaak met een boer.quote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Hebben we alle hypes al gehad eigenlijk?
Onee de boer uiteraard niet
Onderschat Wolter Kroes nietquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Isorden het volgende:
Is ooit een betere (mannelijke) stem geweest dan dit?
Mekkaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |