True truequote:Op zondag 29 december 2019 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou niet durven, dan kom jij achter me aan, met allemaal muziek waar ik dan volgend jaar verplicht op moet stemmen
De toorn van Peacequote:Op zondag 29 december 2019 11:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou niet durven, dan kom jij achter me aan, met allemaal muziek waar ik dan volgend jaar verplicht op moet stemmen
Dat is raarquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat dit zoveel hoger staat dan Strangers in the night (niet eens meer in de lijst) of It Was A Very Good Year
Vegasquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder ook wel dat je in Vegas Sinatra echt nog op zo'n beetje elke hoek van de straat hoort, geweldige stem die man
EEEEEEEYOOOOquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Isorden het volgende:
Is ooit een betere (mannelijke) stem geweest dan dit?
Waar wil ie heen?quote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Cee het volgende:
Vraagje: gaat Isorden straks geld aan ons terugvragen als het concert tegenvalt?
Ga volgend jaar proberen It Was a Very Good Year te redden, want ik vrees er een beetje voorquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat dit zoveel hoger staat dan Strangers in the night (niet eens meer in de lijst) of It Was A Very Good Year
Ja? Ik vond t echt een en al tegenvallende poppenkast. Enorm milieuonvriendelijk zo'n energieslurpende stad midden in een warme woestijnquote:
Nee, want ik heb zelf besloten dat kaartje te kopen toch?quote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Cee het volgende:
Vraagje: gaat Isorden straks geld aan ons terugvragen als het concert tegenvalt?
Een weldadige maaltijd eindigt vaak met een boer.quote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Hebben we alle hypes al gehad eigenlijk?
Onee de boer uiteraard niet
Onderschat Wolter Kroes nietquote:Op zondag 29 december 2019 11:44 schreef Isorden het volgende:
Is ooit een betere (mannelijke) stem geweest dan dit?
Mekkaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |