'Ja maar ik heb een dochter en dit nummer gaat over dochters dus dit is heel herkenbaar en daarom hartstikke mooi en zou eigenlijk op 1 moeten'quote:Op zondag 29 december 2019 11:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En mensen met dochters en zonder muzieksmaak.
De Wilde vooralquote:Op zondag 29 december 2019 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die stemmende boerendochters ook..
"Ik stem lekker voor mijn dochters hoor"quote:Op zondag 29 december 2019 11:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En mensen met dochters en zonder muzieksmaak.
Allemaal Anne Frankjes ook naar het schijntquote:Op zondag 29 december 2019 11:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die stemmende boerendochters ook..
quote:Op zondag 29 december 2019 11:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Allemaal Anne Frankjes ook naar het schijnt
Lekker man ik ben er ook bij.quote:Op zondag 29 december 2019 11:38 schreef Isorden het volgende:
Zo, kaartje voor McCartney in de pocket
Dat zijn de extreemste inderdaadquote:
Private Dancer is een afgekeurde Love over Gold trackquote:Op zondag 29 december 2019 11:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch nog even opgezocht, nummer wat me van Dire straits aan Private Dancer doet denken is Love over gold
"It takes love over gold
and mind over matter
to do what you do that you must
when the things that you hold
can fall and be shattered
or run through your fingers like dust"
Hij zingt het ook een beetje in dezelfde melodie als Private Dancer.
quote:
Geweldig nu heb ik Tina Turner in m'n hoofdquote:Op zondag 29 december 2019 11:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Toch nog even opgezocht, nummer wat me van Dire straits aan Private Dancer doet denken is Love over gold
"It takes love over gold
and mind over matter
to do what you do that you must
when the things that you hold
can fall and be shattered
or run through your fingers like dust"
Hij zingt het ook een beetje in dezelfde melodie als Private Dancer.
nuquote:
Toch een soort van bucketlist dingetje...quote:
Latente bommengooiersquote:Op zondag 29 december 2019 11:40 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat zijn de extreemste inderdaad
En over dat gedrocht van Borsatan nog maar te zwijgen...quote:Op zondag 29 december 2019 11:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Ik stem lekker voor mijn dochters hoor"![]()
quote:
Dat inderdaad en voor mij is het ook nog eens in m’n achtertuin ongeveer. Ideaal.quote:Op zondag 29 december 2019 11:41 schreef Isorden het volgende:
[..]
Toch een soort van bucketlist dingetje...
En zo lang is er niet meer om dit af te strepen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |