Die shake staat in de OP.quote:Op zondag 29 december 2019 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga voor een shake, en een broodje kipfilet
Een wit bolletje
quote:
Lekker BDS en een goede morguhquote:
Maar dit is echt een geweldige sitequote:Op zondag 29 december 2019 08:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was aan het scrollen en ineens verscheen het volgende:
DON’T BE A TOURIST HERE ANYMORE
Zo'n hekel aan.
Goedemorgen BoonDockSaint!quote:
Er staan prachtige tekeningen op ja. Die diepte!quote:Op zondag 29 december 2019 09:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dit is echt een geweldige siteAllemaal leuke artikelen en dingen.
De tourist slaat op het feit dat het in het begin vooral ook een reisblog/ Parijs was.
quote:Op zondag 29 december 2019 09:07 schreef FANN het volgende:
wat een bagger staat er allemaal op Fok eigenlijk
effe rondgezapt
En de kleuren en de verbeelding.quote:Op zondag 29 december 2019 09:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er staan prachtige tekeningen op ja. Die diepte!
Dit is de enige baggerloze SC. En mijn eigen topic reeks natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 09:07 schreef FANN het volgende:
effe rondgezapt
Ja, daar wordt je over het algemeen niet vrolijk vanquote:Op zondag 29 december 2019 09:07 schreef FANN het volgende:
effe rondgezapt
Schuiten is ook altijd mooi.quote:Op zondag 29 december 2019 09:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dit is echt een geweldige siteAllemaal leuke artikelen en dingen.
De tourist slaat op het feit dat het in het begin vooral ook een reisblog/ Parijs was.
Kwaliteit staat hier hoog in het vaandelquote:Op zondag 29 december 2019 09:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is de enige baggerloze SC. En mijn eigen topic reeks natuurlijk.
quote:Op zondag 29 december 2019 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Kwaliteit staat hier hoog in het vaandel
Niet zo, denk ik, al speel ik al wel een tijdje met de gedachte art deco stijl achtige elementen te verwerken in een schilderij. Omdat het zo heerlijk voor het oog is.quote:Op zondag 29 december 2019 09:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou jij dat kunnen maken in die stijl?
Ik kende hem niet en nu gelukkig welquote:Op zondag 29 december 2019 09:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Schuiten is ook altijd mooi.
Die gaat echt al meer dan 40 jaar mee volgens mij
De combinatie van jouw werk en die stijl kon wel eens hele verrassende resultaten opleveren.quote:Op zondag 29 december 2019 09:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet zo, denk ik, al speel ik al wel een tijdje met de gedachte art deco stijl achtige elementen te verwerken in een schilderij. Omdat het zo heerlijk voor het oog is.
Ik krijg al weer een boel foto's door op de app van klagende roeiers met bevroren water.quote:
Zo dik dat je er niet doorheen kunt roeien?quote:Op zondag 29 december 2019 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg al weer een boel foto's door op de app van klagende roeiers met bevroren water.
Ga zo even kijken hoe het hier is
De stijl is eigenlijk heel vlak ondanks de diepte. In combinatie met mijn stijl, zou het meer het klassiek realisme zijn, maar in omgevingen met art deco elementen. Ik denk er nog even over na. Wel een uitdaging.. portretten waarin lijnvoering.. hm over na denken.quote:Op zondag 29 december 2019 09:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De combinatie van jouw werk en die stijl kon wel eens hele verrassende resultaten opleveren.
Ijs is meestal te hard en scherp voor de huid van die boten, ook als het nog relatief dun is.quote:Op zondag 29 december 2019 09:22 schreef D. het volgende:
[..]
Zo dik dat je er niet doorheen kunt roeien?
Ja, het zijn geen Titanics natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 09:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ijs is meestal te hard en scherp voor de huid van die boten, ook als het nog relatief dun is.
Dit vind ik ook erg fraai:quote:Op zondag 29 december 2019 09:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
De stijl is eigenlijk heel vlak ondanks de diepte. In combinatie met mijn stijl, zou het meer het klassiek realisme zijn, maar in omgevingen met art deco elementen. Ik denk er nog even over na. Wel een uitdaging.. portretten waarin lijnvoering.. hm over na denken.
Laagje ijs van 3 mm is al teveelquote:
Heel mooi! Is dit werk ook van de kunstenares van de website? Ik vermoed van niet.. Ik keek even naar haar werk: heel mooi!quote:Op zondag 29 december 2019 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit vind ik ook erg fraai:
[ afbeelding ]
Maar hoezo klagen ze dan? Het was te verwachten met dit weer dat er een laagje ijs vormt. Of willen ze een brander van je?quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel mooi! Is dit werk ook van de kunstenares van de website? Ik vermoed van niet.. Ik keek even naar haar werk: heel mooi!
Heb je in 1 seconde meestal wel gezienquote:Op zondag 29 december 2019 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nu ga jij ijsmeester spelen en de knoop doorhakken?
Hier is te lezen hoe het tot stand kwam.quote:Op zondag 29 december 2019 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel mooi! Is dit werk ook van de kunstenares van de website? Ik vermoed van niet.. Ik keek even naar haar werk: heel mooi!
Nee ze komen allemaal om te roeien en dan kan het niet en dan stuur ik ze op het indoor apparaat en dat is saai en zwaar.quote:Op zondag 29 december 2019 09:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar hoezo klagen ze dan? Het was te verwachten met dit weer dat er een laagje ijs vormt. Of willen ze een brander van je?
quote:
Plup gaat straks met een ijsbijl op stap.quote:Op zondag 29 december 2019 09:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar hoezo klagen ze dan? Het was te verwachten met dit weer dat er een laagje ijs vormt. Of willen ze een brander van je?
Verwende sikken zijn het. Laten roeien tot ze een ons wegen.quote:Op zondag 29 december 2019 09:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ze komen allemaal om te roeien en dan kan het niet en dan stuur ik ze op het indoor apparaat en dat is saai en zwaar.
quote:Op zondag 29 december 2019 09:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Plup gaat straks met een ijsbijl op stap.
Goede morgen Mario , ben je nog wel naar je bed geweestquote:Op zondag 29 december 2019 09:17 schreef mario390 het volgende:
730 Tunnel Of Love Dire Straits
729 Magic Coldplay
728 Hald Mich 's Vas Neet Oét Lottum
727 Amsterdam Nothing But Thieves
Dan hoop ik hierbij toch op ijs.quote:Op zondag 29 december 2019 09:37 schreef pullup het volgende:
Ik ga checken![]()
Als er ijs is komt er wel een foto. Dan heb ik tijd zat
724 Ben van MJquote:Op zondag 29 december 2019 09:17 schreef mario390 het volgende:
730 Tunnel Of Love Dire Straits
729 Magic Coldplay
728 Hald Mich 's Vas Neet Oét Lottum
727 Amsterdam Nothing But Thieves
Het is heerlijk buitenquote:
quote:
Dank!quote:Op zondag 29 december 2019 09:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier is te lezen hoe het tot stand kwam.
op de stoel eingeschlafen ,bij de spel DTS om half 4quote:Op zondag 29 december 2019 09:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
Goede morgen Mario , ben je nog wel naar je bed geweest![]()
Heb je een sportschool ?quote:Op zondag 29 december 2019 09:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ze komen allemaal om te roeien en dan kan het niet en dan stuur ik ze op het indoor apparaat en dat is saai en zwaar.
Ah, zij willen varen, en jij moet de verstandigste zijn en aan het materiaal denkenquote:Op zondag 29 december 2019 09:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je in 1 seconde meestal wel gezienMaar inderdaad is er wel eens ruzie omdat die roeiers ergens een open stuk hebben gezien en beloven daar dan op te blijven
Ik heb in coma gelegenquote:Op zondag 29 december 2019 09:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, puzziepie! Lekker geslapen?
Dan knal je straks plat neer van vermoeidheidquote:Op zondag 29 december 2019 09:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
op de stoel eingeschlafen ,bij de spel DTS om half 4
quote:Op zondag 29 december 2019 09:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dan knal je straks plat neer van vermoeidheid
Nou beter dan ik ...........de halve nacht de WC gezienquote:
Ga nou toch eens gewoon in je bed slapenquote:Op zondag 29 december 2019 09:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
op de stoel eingeschlafen ,bij de spel DTS om half 4
waarom? misselijk?quote:Op zondag 29 december 2019 09:45 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nou beter dan ik ...........de halve nacht de WC gezien
Goedemorgen meneer Lucky.quote:Op zondag 29 december 2019 09:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, nottederedinges!
Strooien we hartjes vandaag?quote:
Nou alleen Thee en beschuit lijkt mij vandaag de oplossing in ieder gevalquote:Op zondag 29 december 2019 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu zo brak als een Engelsman op vakantie in Spanje, of valt het mee?
Hmm, succes en sterkte, PTLe.quote:Op zondag 29 december 2019 09:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nou alleen Thee en beschuit lijkt mij vandaag de oplossing in ieder geval
oh beterschap!quote:Op zondag 29 december 2019 09:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nou alleen Thee en beschuit lijkt mij vandaag de oplossing in ieder geval
quote:Op zondag 29 december 2019 09:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, succes en sterkte, PTLe.
Nog even opknappen voor je er een oliebol in kan stoppenquote:
Die zou ze tijdelijk ergens anders in kunnen stoppen, zodat er gewoon gegeten kan worden.quote:Op zondag 29 december 2019 09:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog even opknappen voor je er een oliebol in kan stoppen
In je mond dan toch he?quote:Op zondag 29 december 2019 09:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nog even opknappen voor je er een oliebol in kan stoppen
quote:Op zondag 29 december 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zou ze tijdelijk ergens anders in kunnen stoppen, zodat er gewoon gegeten kan worden.
Mario alleen heel zwaar vuurwerk , maar er is veel proest .quote:Op zondag 29 december 2019 10:02 schreef mario390 het volgende:
ze zeggen nu in radio dat in half nederland feuerwerk verbod is
hier in bleiburg werd het nur de brandweer maken andere moeten anmelden en erder vragen en elke kregen zusagequote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
Mario alleen heel zwaar vuurwerk , maar er is veel proest .
Veel proest?quote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
Mario alleen heel zwaar vuurwerk , maar er is veel proest .
quote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef PTLe het volgende:
[..]
Mario alleen heel zwaar vuurwerk , maar er is veel protest .
Ow mijn god ik zal blij zijn als me bril met Prisma klaar zal zijn , ik typ nog al eens wat foutenquote:Op zondag 29 december 2019 10:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Veel proest?
Wat is dat precies voor een vuurwerk?
Proostquote:Op zondag 29 december 2019 10:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Veel proest?
quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow mijn god ik zal blij zijn als me bril met Prisma klaar zijn , ik typ nog al eens wat fouten![]()
Ja, zoals "me bril"quote:Op zondag 29 december 2019 10:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow mijn god ik zal blij zijn als me bril met Prisma klaar zal zijn , ik typ nog al eens wat fouten![]()
Echt heel vervelend dubbel zien , , ik wacht al een maand op de brilquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 10:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Veel proest?
Getverquote:Op zondag 29 december 2019 10:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht al dat het om broekproest ging in dit geval.
Ik zit ook nog aan de koffie hoorquote:Op zondag 29 december 2019 10:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Proost![]()
Hoewel ik net aan de koffie ben begonnen
Natte schetenquote:Op zondag 29 december 2019 10:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dacht al dat het om broekproest ging in dit geval.
Scheut koffielikeur in de koffie met een dot slagroom er bovenop.quote:Op zondag 29 december 2019 10:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Drank gaat me nu nog iets te ver
Dat klinkt lekker maar nu ff nietquote:Op zondag 29 december 2019 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Scheut koffielikeur in de koffie met een dot slagroom er bovenop.
de ontwikkeling van een extended maggi kruisjequote:
quote:Op zondag 29 december 2019 10:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
de ontwikkeling van een extended maggi kruisje
quote:Op zondag 29 december 2019 10:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee, hier ook niet. Dat dronken we iedere kerst, maar daar is alcohol inmiddels ook van de baan.quote:Op zondag 29 december 2019 10:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker maar nu ff niet
Sjarm!quote:Op zondag 29 december 2019 10:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2019 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, hier ook niet. Dat dronken we iedere kerst, maar daar is alcohol inmiddels ook van de baan.
Goedemorgen, ieni. Lekker geslapen?quote:Op zondag 29 december 2019 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Wie gaat er nou zondagochtend boren en hameren? Juistem een van mijn buren
O Saar dat is minderquote:Op zondag 29 december 2019 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die zou ze tijdelijk ergens anders in kunnen stoppen, zodat er gewoon gegeten kan worden.
Herenquote:
Irritant is datquote:Op zondag 29 december 2019 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Even met een bijl aankloppen en vriendelijk vragen of ze willen stoppenquote:Op zondag 29 december 2019 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Pas maar op, straks denken ze dat ze komt helpen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Even met een bijl aankloppen en vriendelijk vragen of ze willen stoppen
Jemandquote:Op zondag 29 december 2019 10:20 schreef mario390 het volgende:
kennt jemand dit lied van Bruce Springsteen? ik heb dat niet gekannt
quote:Op zondag 29 december 2019 10:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Pas maar op, straks denken ze dat ze komt helpen.
Weer wat geleerd!quote:Op zondag 29 december 2019 10:20 schreef mario390 het volgende:
Ja, is van zijn eerste (tevens beste) album ( dacht ik) Niet zijn eerste albumquote:Op zondag 29 december 2019 10:20 schreef mario390 het volgende:
duurt bijna 10 minuttquote:Op zondag 29 december 2019 10:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Weer wat geleerd!
Jungleland is prachtig, was ik ook een beetje vergeten
Echt wel!quote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef puzziepie het volgende:
Wat zal ik blij zijn als het weer maart is
Is van Born to Run. Wel één van zijn beste albumsquote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, is van zijn eerste (tevens beste) album ( dacht ik) Niet zijn eerste album
Van het album The Wild, The Innocent and The E Street Shufflequote:
Nee eerder dacht ik.quote:Op zondag 29 december 2019 10:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Is van Born to Run. Wel één van zijn beste albums
Morguh knettersquote:
Eensch. Voor mij hoeft dit ook niet.quote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef puzziepie het volgende:
Beste is subjectief natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, is van zijn eerste (tevens beste) album ( dacht ik) Niet zijn eerste album
quote:Op zondag 29 december 2019 10:29 schreef Voxs het volgende:
De oliebol is lekker. Niet te vet, luchtig, smaakvol.
Die scoutingclub bakt er vandaag 18.000
*in shock*quote:Op zondag 29 december 2019 10:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb helemaal niets met die man. Klote stem, gejengel en 13 in een dozijn getetter.
Er schijnt een hele set up te zijn van lange tafels. top2000 aan en gaan.quote:Op zondag 29 december 2019 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar zullen een paar mensen aan te pas komen dan.
Booooooooooooooooorn in ze USAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIII x 564.quote:
Dat vergt wel het één en ander aan voorbereiding ja. Bijna een fabriek.quote:Op zondag 29 december 2019 10:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er schijnt een hele set up te zijn van lange tafels. top2000 aan en gaan.
De albums voor Born in the USA. Ik geef je gelijk dat die niet zo interessant zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 10:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Booooooooooooooooorn in ze USAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIII x 564.
Zó, klaar, hit.
Gelukkig heeft hij wel meer op zijn repertoire.quote:Op zondag 29 december 2019 10:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Booooooooooooooooorn in ze USAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIII x 564.
Zó, klaar, hit.
Als je nog aan de pijnstillers had gezeten, had je gezegd dat dat inderdaad kutmuziek was.quote:Op zondag 29 december 2019 10:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
De albums voor Born in the USA. Ik geef je gelijk dat die niet zo interessant zijn.
Nee, want toen ik 11 was mega crush en ik kan heel veel liedjes nog steeds meezingen ondanks dat ik ze bijna nooit meer luisterquote:Op zondag 29 december 2019 10:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je nog aan de pijnstillers had gezeten, had je gezegd dat dat inderdaad kutmuziek was.
Mja. Zijn stem vind ik vergelijkbaar met de irritatie die Mariah Carey teweegbrengt.quote:Op zondag 29 december 2019 10:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij wel meer op zijn repertoire.
Een van mijn favoriete albums van hem is the Seeger sessions.
Over smaak valt dan ook gelukkig niet te twisten.quote:Op zondag 29 december 2019 10:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja. Zijn stem vind ik vergelijkbaar met de irritatie die Mariah Carey teweegbrengt.
*gooit hard weer terugquote:Op zondag 29 december 2019 10:36 schreef Voxs het volgende:
*gooit voorzichtig Ben Howard in de groep.
Had het over Born in the U.S.A. alleen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, want toen ik 11 was mega crush en ik kan heel veel liedjes nog steeds meezingen ondanks dat ik ze bijna nooit meer luister
Al had je het allemaalquote:Op zondag 29 december 2019 10:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had het over Born in the U.S.A. alleen.
Ken een stem die ik iets liever hoor.quote:
Alleen?quote:Op zondag 29 december 2019 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 500 op een dag gebakken, dat vond ik al veel.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken een stem die ik iets liever hoor.
Ze hebben 1800 zakken verkocht, dus 18.000 moeten er gebakken wordenquote:Op zondag 29 december 2019 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 500 op een dag gebakken, dat vond ik al veel.
Dat geloof ik bestquote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze hebben 1800 zakken verkocht, dus 18.000 moeten er gebakken worden![]()
Ik hoorde dat het een grote club is en het er gezellig bakken is vandaag.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken een stem die ik iets liever hoor.
Goedemorgen Deisyygirlquote:
Veel ‘bakpannen’ nodig dan ook, lijkt mequote:Op zondag 29 december 2019 10:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze hebben 1800 zakken verkocht, dus 18.000 moeten er gebakken worden![]()
Ik hoorde dat het een grote club is en het er gezellig bakken is vandaag.
vergeet niet skien te kijken , slalom dames en combinatie mannenquote:Op zondag 29 december 2019 10:45 schreef mario390 het volgende:
1de en 2de kannte ik niet
712 I Want You Elvis Costello
711 Just A Little Bit Of Peace In My Heart Golden Earrings
710 Father And Son Cat Stevens
Bedenk mij net wat voor een lucht daar moet hangen nu. Kleine hel.quote:Op zondag 29 december 2019 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Veel ‘bakpannen’ nodig dan ook, lijkt me
ja slalom dames zijn we in moment niet goedquote:Op zondag 29 december 2019 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
vergeet niet skien te kijken , slalom dames en combinatie mannen
Ik bak meestal buiten, als het kanquote:Op zondag 29 december 2019 10:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bedenk mij net wat voor een lucht daar moet hangen nu. Kleine hel.
Ietwat kort! Om 6.30 wakker al. JIj lekker geslapen?quote:
ik las shalom damesquote:Op zondag 29 december 2019 10:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja slalom dames zijn we in moment niet goed
Hij heeft vast nog wel wat tijd overquote:Op zondag 29 december 2019 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
vergeet niet skien te kijken , slalom dames en combinatie mannen
Misschien staan zij ook wel buiten iddquote:
Dat is vroeg, vooral voor een zondag, soms kan de slaap ineens op zijn hè. Ik heb geslapen tot half 9, vannacht wel een tijdje wakker gelegen, maar prima uitgerust.quote:Op zondag 29 december 2019 10:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ietwat kort! Om 6.30 wakker al. JIj lekker geslapen?
nee ik zie het ... Weer die Shifrinquote:Op zondag 29 december 2019 10:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja slalom dames zijn we in moment niet goed
Als je erin staat valt het meestal wel meequote:Op zondag 29 december 2019 10:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Bedenk mij net wat voor een lucht daar moet hangen nu. Kleine hel.
In het zonnetjequote:Op zondag 29 december 2019 10:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien staan zij ook wel buiten idd
Mijn vader bakte ook altijd in de tuin of als het regende op het balkon, hij was dan echt een hele dag bezig met beslag en vet enzo, oliebollen zonder, oliebollen met krenten, appelflappen. Emmers beslag bij de kachel om te rijzen.quote:
Ja. Dat is wel heel lekker, ondanks het wakker liggen.quote:Op zondag 29 december 2019 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is vroeg, vooral voor een zondag, soms kan de slaap ineens op zijn hè. Ik heb geslapen tot half 9, vannacht wel een tijdje wakker gelegen, maar prima uitgerust.
Mooie herinnering.quote:Op zondag 29 december 2019 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader bakte ook altijd in de tuin of als het regende op het balkon, hij was dan echt een hele dag bezig met beslag en vet enzo, oliebollen zonder, oliebollen met krenten, appelflappen. Emmers beslag bij de kachel om te rijzen.
Ik ga nog ff op de bank tv kijken denk ikquote:Op zondag 29 december 2019 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je er niet nog even in kruipen dan?
tofquote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben met meerdere kippenboeren aan het onderhandelen voor twee kippen
Leuk 2 kipjes!quote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader bakte ook altijd in de tuin of als het regende op het balkon, hij was dan echt een hele dag bezig met beslag en vet enzo, oliebollen zonder, oliebollen met krenten, appelflappen. Emmers beslag bij de kachel om te rijzen.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
hannes reichelt,saison vorbij ,wat en pech![]()
Handjeklap?quote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je hebt er minimaal drie nodig, anders heb je dikke kans dat het mis gaat. Alleen is helemaal geen aanrader.quote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ok dank voor de tip zal er over nadenkenquote:Op zondag 29 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt er minimaal drie nodig, anders heb je dikke kans dat het mis gaat. Alleen is helemaal geen aanrader.
Mijn pa midden in de zomer, samen met MaryMouse. Want ze vond het stom dat het alleen met oudjaar gebakken werd. En een lol die 2.quote:Op zondag 29 december 2019 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja en contant afrekenenquote:Op zondag 29 december 2019 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
Handjeklap?
Zo heet dat toch, bij vee-onderhandelingen?
Nee kippie heeft het niet lang volgehouden alleenquote:Op zondag 29 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt er minimaal drie nodig, anders heb je dikke kans dat het mis gaat. Alleen is helemaal geen aanrader.
Ze kunnen niet goed alleen zijn, maar pip wás al ziek toen je haar kreeg. Die heeft nog een prachtige tijd bij je gehad.quote:Op zondag 29 december 2019 11:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee kippie heeft het niet lang volgehouden alleen
Kloptquote:Op zondag 29 december 2019 11:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze kunnen niet goed alleen zijn, maar pip wás al ziek toen je haar kreeg. Die heeft nog een prachtige tijd bij je gehad.
Daar had ze ook eigenlijk wel gelijk inquote:Op zondag 29 december 2019 10:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn pa midden in de zomer, samen met MaryMouse. Want ze vond het stom dat het alleen met oudjaar gebakken werd. En een lol die 2.
Was traditie met haar vader om die reden en dat hebben ze voortgezet. Ben niet zo'n oliebollen fan, maar die waren steengoed. Dan zei muis dat ze goed van kleur waren, maar mijn pa vond dat ze nog wel even konden. Gingen ze bemiddelen.quote:Op zondag 29 december 2019 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar had ze ook eigenlijk wel gelijk in
Mooie herinnering Lucky!
in radio yep maar nur dit liedquote:Op zondag 29 december 2019 11:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wel eens van The Cats gehoord in Oostenrijk ?
quote:Op zondag 29 december 2019 11:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was traditie met haar vader om die reden en dat hebben ze voortgezet. Ben niet zo'n oliebollen fan, maar die waren steengoed. Dan zei muis dat ze goed van kleur waren, maar mijn pa vond dat ze nog wel even konden. Gingen ze bemiddelen.![]()
En ja, fraaie herinnering ook. Daar zijn er vele van.
O echt, om het weer of om de feestdagen?quote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef puzziepie het volgende:
Je bakt ze eerst, toch?quote:Op zondag 29 december 2019 11:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks alle ingrediënten voor de Goudse moppen scoren. Dan dump ik het morgen bij mijn ouders.Hebben ze wat lekkers bij de koffie, om te vieren dat de identiteitsbewijzen binnen zijn.
Naar de keuken.quote:Op zondag 29 december 2019 11:15 schreef mario390 het volgende:
mother doesnt know where love has gone..![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 11:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niet vergeten de rfid chip onschadelijk te maken
Goed puntquote:Op zondag 29 december 2019 11:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam identiteitsbewijzen bakken?
Weer een paar nieuwe Nederlanders erbijquote:Op zondag 29 december 2019 11:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks alle ingrediënten voor de Goudse moppen scoren. Dan dump ik het morgen bij mijn ouders.Hebben ze wat lekkers bij de koffie, om te vieren dat de identiteitsbewijzen binnen zijn.
Dat zullen ze vast waarderenquote:Op zondag 29 december 2019 11:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die dingen die ze hadden waren zo oud dat ze niet meer in het systeem van de gemeente te vinden waren.quote:Op zondag 29 december 2019 11:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Weer een paar nieuwe Nederlanders erbij
En een paar via DM, toch?quote:Op zondag 29 december 2019 11:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Altijd. Alleen al omdat je de moeite neemt om het te maken. Dankbare mensen.
Mooi is dat.quote:Op zondag 29 december 2019 11:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Altijd. Alleen al omdat je de moeite neemt om het te maken. Dankbare mensen.
Ik heb voor vandaag nog helemaal geen inspiratie met wat te gaan doen.quote:Op zondag 29 december 2019 11:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi is dat.
Ik wilde nog verjaardagstaart maken, maar nog geen inspiratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |