Mooie herinnering.quote:Op zondag 29 december 2019 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader bakte ook altijd in de tuin of als het regende op het balkon, hij was dan echt een hele dag bezig met beslag en vet enzo, oliebollen zonder, oliebollen met krenten, appelflappen. Emmers beslag bij de kachel om te rijzen.
Ik ga nog ff op de bank tv kijken denk ikquote:Op zondag 29 december 2019 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je er niet nog even in kruipen dan?
tofquote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben met meerdere kippenboeren aan het onderhandelen voor twee kippen
Leuk 2 kipjes!quote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader bakte ook altijd in de tuin of als het regende op het balkon, hij was dan echt een hele dag bezig met beslag en vet enzo, oliebollen zonder, oliebollen met krenten, appelflappen. Emmers beslag bij de kachel om te rijzen.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
hannes reichelt,saison vorbij ,wat en pech![]()
Handjeklap?quote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je hebt er minimaal drie nodig, anders heb je dikke kans dat het mis gaat. Alleen is helemaal geen aanrader.quote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ok dank voor de tip zal er over nadenkenquote:Op zondag 29 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt er minimaal drie nodig, anders heb je dikke kans dat het mis gaat. Alleen is helemaal geen aanrader.
Mijn pa midden in de zomer, samen met MaryMouse. Want ze vond het stom dat het alleen met oudjaar gebakken werd. En een lol die 2.quote:Op zondag 29 december 2019 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja en contant afrekenenquote:Op zondag 29 december 2019 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
Handjeklap?
Zo heet dat toch, bij vee-onderhandelingen?
Nee kippie heeft het niet lang volgehouden alleenquote:Op zondag 29 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt er minimaal drie nodig, anders heb je dikke kans dat het mis gaat. Alleen is helemaal geen aanrader.
Ze kunnen niet goed alleen zijn, maar pip wás al ziek toen je haar kreeg. Die heeft nog een prachtige tijd bij je gehad.quote:Op zondag 29 december 2019 11:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee kippie heeft het niet lang volgehouden alleen
Kloptquote:Op zondag 29 december 2019 11:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze kunnen niet goed alleen zijn, maar pip wás al ziek toen je haar kreeg. Die heeft nog een prachtige tijd bij je gehad.
Daar had ze ook eigenlijk wel gelijk inquote:Op zondag 29 december 2019 10:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn pa midden in de zomer, samen met MaryMouse. Want ze vond het stom dat het alleen met oudjaar gebakken werd. En een lol die 2.
Was traditie met haar vader om die reden en dat hebben ze voortgezet. Ben niet zo'n oliebollen fan, maar die waren steengoed. Dan zei muis dat ze goed van kleur waren, maar mijn pa vond dat ze nog wel even konden. Gingen ze bemiddelen.quote:Op zondag 29 december 2019 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar had ze ook eigenlijk wel gelijk in
Mooie herinnering Lucky!
in radio yep maar nur dit liedquote:Op zondag 29 december 2019 11:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wel eens van The Cats gehoord in Oostenrijk ?
quote:Op zondag 29 december 2019 11:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was traditie met haar vader om die reden en dat hebben ze voortgezet. Ben niet zo'n oliebollen fan, maar die waren steengoed. Dan zei muis dat ze goed van kleur waren, maar mijn pa vond dat ze nog wel even konden. Gingen ze bemiddelen.![]()
En ja, fraaie herinnering ook. Daar zijn er vele van.
O echt, om het weer of om de feestdagen?quote:Op zondag 29 december 2019 10:24 schreef puzziepie het volgende:
Wat zal ik blij zijn als het weer maart is
Je bakt ze eerst, toch?quote:Op zondag 29 december 2019 11:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks alle ingrediënten voor de Goudse moppen scoren. Dan dump ik het morgen bij mijn ouders.Hebben ze wat lekkers bij de koffie, om te vieren dat de identiteitsbewijzen binnen zijn.
Naar de keuken.quote:Op zondag 29 december 2019 11:15 schreef mario390 het volgende:
mother doesnt know where love has gone..![]()
![]()
quote:Op zondag 29 december 2019 11:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niet vergeten de rfid chip onschadelijk te maken
Goed puntquote:Op zondag 29 december 2019 11:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam identiteitsbewijzen bakken?
Weer een paar nieuwe Nederlanders erbijquote:Op zondag 29 december 2019 11:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks alle ingrediënten voor de Goudse moppen scoren. Dan dump ik het morgen bij mijn ouders.Hebben ze wat lekkers bij de koffie, om te vieren dat de identiteitsbewijzen binnen zijn.
Dat zullen ze vast waarderenquote:Op zondag 29 december 2019 11:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Die dingen die ze hadden waren zo oud dat ze niet meer in het systeem van de gemeente te vinden waren.quote:Op zondag 29 december 2019 11:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Weer een paar nieuwe Nederlanders erbij
En een paar via DM, toch?quote:Op zondag 29 december 2019 11:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Altijd. Alleen al omdat je de moeite neemt om het te maken. Dankbare mensen.
Mooi is dat.quote:Op zondag 29 december 2019 11:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Altijd. Alleen al omdat je de moeite neemt om het te maken. Dankbare mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |