Mooie herinnering.quote:Op zondag 29 december 2019 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader bakte ook altijd in de tuin of als het regende op het balkon, hij was dan echt een hele dag bezig met beslag en vet enzo, oliebollen zonder, oliebollen met krenten, appelflappen. Emmers beslag bij de kachel om te rijzen.
Ik ga nog ff op de bank tv kijken denk ikquote:Op zondag 29 december 2019 10:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je er niet nog even in kruipen dan?
tofquote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ben met meerdere kippenboeren aan het onderhandelen voor twee kippen
Leuk 2 kipjes!quote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader bakte ook altijd in de tuin of als het regende op het balkon, hij was dan echt een hele dag bezig met beslag en vet enzo, oliebollen zonder, oliebollen met krenten, appelflappen. Emmers beslag bij de kachel om te rijzen.
quote:Op zondag 29 december 2019 10:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
hannes reichelt,saison vorbij ,wat en pech![]()
Handjeklap?quote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Je hebt er minimaal drie nodig, anders heb je dikke kans dat het mis gaat. Alleen is helemaal geen aanrader.quote:Op zondag 29 december 2019 10:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ok dank voor de tip zal er over nadenkenquote:Op zondag 29 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt er minimaal drie nodig, anders heb je dikke kans dat het mis gaat. Alleen is helemaal geen aanrader.
Mijn pa midden in de zomer, samen met MaryMouse. Want ze vond het stom dat het alleen met oudjaar gebakken werd. En een lol die 2.quote:Op zondag 29 december 2019 10:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ja en contant afrekenenquote:Op zondag 29 december 2019 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
Handjeklap?
Zo heet dat toch, bij vee-onderhandelingen?
Nee kippie heeft het niet lang volgehouden alleenquote:Op zondag 29 december 2019 10:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je hebt er minimaal drie nodig, anders heb je dikke kans dat het mis gaat. Alleen is helemaal geen aanrader.
Ze kunnen niet goed alleen zijn, maar pip wás al ziek toen je haar kreeg. Die heeft nog een prachtige tijd bij je gehad.quote:Op zondag 29 december 2019 11:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee kippie heeft het niet lang volgehouden alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |