Heel mooi! Is dit werk ook van de kunstenares van de website? Ik vermoed van niet.. Ik keek even naar haar werk: heel mooi!quote:Op zondag 29 december 2019 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit vind ik ook erg fraai:
[ afbeelding ]
Maar hoezo klagen ze dan? Het was te verwachten met dit weer dat er een laagje ijs vormt. Of willen ze een brander van je?quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel mooi! Is dit werk ook van de kunstenares van de website? Ik vermoed van niet.. Ik keek even naar haar werk: heel mooi!
Heb je in 1 seconde meestal wel gezienquote:Op zondag 29 december 2019 09:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nu ga jij ijsmeester spelen en de knoop doorhakken?
Hier is te lezen hoe het tot stand kwam.quote:Op zondag 29 december 2019 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heel mooi! Is dit werk ook van de kunstenares van de website? Ik vermoed van niet.. Ik keek even naar haar werk: heel mooi!
Nee ze komen allemaal om te roeien en dan kan het niet en dan stuur ik ze op het indoor apparaat en dat is saai en zwaar.quote:Op zondag 29 december 2019 09:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar hoezo klagen ze dan? Het was te verwachten met dit weer dat er een laagje ijs vormt. Of willen ze een brander van je?
Plup gaat straks met een ijsbijl op stap.quote:Op zondag 29 december 2019 09:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maar hoezo klagen ze dan? Het was te verwachten met dit weer dat er een laagje ijs vormt. Of willen ze een brander van je?
Verwende sikken zijn het. Laten roeien tot ze een ons wegen.quote:Op zondag 29 december 2019 09:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ze komen allemaal om te roeien en dan kan het niet en dan stuur ik ze op het indoor apparaat en dat is saai en zwaar.
quote:Op zondag 29 december 2019 09:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Plup gaat straks met een ijsbijl op stap.
Goede morgen Mario , ben je nog wel naar je bed geweestquote:Op zondag 29 december 2019 09:17 schreef mario390 het volgende:
730 Tunnel Of Love Dire Straits
729 Magic Coldplay
728 Hald Mich 's Vas Neet Oét Lottum
727 Amsterdam Nothing But Thieves
Dan hoop ik hierbij toch op ijs.quote:Op zondag 29 december 2019 09:37 schreef pullup het volgende:
Ik ga checken![]()
Als er ijs is komt er wel een foto. Dan heb ik tijd zat
724 Ben van MJquote:Op zondag 29 december 2019 09:17 schreef mario390 het volgende:
730 Tunnel Of Love Dire Straits
729 Magic Coldplay
728 Hald Mich 's Vas Neet Oét Lottum
727 Amsterdam Nothing But Thieves
Het is heerlijk buitenquote:
quote:
Dank!quote:Op zondag 29 december 2019 09:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier is te lezen hoe het tot stand kwam.
op de stoel eingeschlafen ,bij de spel DTS om half 4quote:Op zondag 29 december 2019 09:38 schreef PTLe het volgende:
[..]
Goede morgen Mario , ben je nog wel naar je bed geweest![]()
Heb je een sportschool ?quote:Op zondag 29 december 2019 09:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ze komen allemaal om te roeien en dan kan het niet en dan stuur ik ze op het indoor apparaat en dat is saai en zwaar.
Ah, zij willen varen, en jij moet de verstandigste zijn en aan het materiaal denkenquote:Op zondag 29 december 2019 09:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je in 1 seconde meestal wel gezienMaar inderdaad is er wel eens ruzie omdat die roeiers ergens een open stuk hebben gezien en beloven daar dan op te blijven
Ik heb in coma gelegenquote:Op zondag 29 december 2019 09:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, puzziepie! Lekker geslapen?
Dan knal je straks plat neer van vermoeidheidquote:Op zondag 29 december 2019 09:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
op de stoel eingeschlafen ,bij de spel DTS om half 4
quote:Op zondag 29 december 2019 09:43 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dan knal je straks plat neer van vermoeidheid
Nou beter dan ik ...........de halve nacht de WC gezienquote:
Ga nou toch eens gewoon in je bed slapenquote:Op zondag 29 december 2019 09:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
op de stoel eingeschlafen ,bij de spel DTS om half 4
waarom? misselijk?quote:Op zondag 29 december 2019 09:45 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nou beter dan ik ...........de halve nacht de WC gezien
Goedemorgen meneer Lucky.quote:Op zondag 29 december 2019 09:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, nottederedinges!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |