Die shake staat in de OP.quote:Op zondag 29 december 2019 09:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga voor een shake, en een broodje kipfilet
Een wit bolletje
quote:
Lekker BDS en een goede morguhquote:
Maar dit is echt een geweldige sitequote:Op zondag 29 december 2019 08:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was aan het scrollen en ineens verscheen het volgende:
DON’T BE A TOURIST HERE ANYMORE
Zo'n hekel aan.
Goedemorgen BoonDockSaint!quote:
Er staan prachtige tekeningen op ja. Die diepte!quote:Op zondag 29 december 2019 09:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dit is echt een geweldige siteAllemaal leuke artikelen en dingen.
De tourist slaat op het feit dat het in het begin vooral ook een reisblog/ Parijs was.
quote:Op zondag 29 december 2019 09:07 schreef FANN het volgende:
wat een bagger staat er allemaal op Fok eigenlijk
effe rondgezapt
En de kleuren en de verbeelding.quote:Op zondag 29 december 2019 09:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er staan prachtige tekeningen op ja. Die diepte!
Dit is de enige baggerloze SC. En mijn eigen topic reeks natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 09:07 schreef FANN het volgende:
effe rondgezapt
Ja, daar wordt je over het algemeen niet vrolijk vanquote:Op zondag 29 december 2019 09:07 schreef FANN het volgende:
effe rondgezapt
Schuiten is ook altijd mooi.quote:Op zondag 29 december 2019 09:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar dit is echt een geweldige siteAllemaal leuke artikelen en dingen.
De tourist slaat op het feit dat het in het begin vooral ook een reisblog/ Parijs was.
Kwaliteit staat hier hoog in het vaandelquote:Op zondag 29 december 2019 09:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit is de enige baggerloze SC. En mijn eigen topic reeks natuurlijk.
quote:Op zondag 29 december 2019 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Kwaliteit staat hier hoog in het vaandel
Niet zo, denk ik, al speel ik al wel een tijdje met de gedachte art deco stijl achtige elementen te verwerken in een schilderij. Omdat het zo heerlijk voor het oog is.quote:Op zondag 29 december 2019 09:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou jij dat kunnen maken in die stijl?
Ik kende hem niet en nu gelukkig welquote:Op zondag 29 december 2019 09:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Schuiten is ook altijd mooi.
Die gaat echt al meer dan 40 jaar mee volgens mij
De combinatie van jouw werk en die stijl kon wel eens hele verrassende resultaten opleveren.quote:Op zondag 29 december 2019 09:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Niet zo, denk ik, al speel ik al wel een tijdje met de gedachte art deco stijl achtige elementen te verwerken in een schilderij. Omdat het zo heerlijk voor het oog is.
Ik krijg al weer een boel foto's door op de app van klagende roeiers met bevroren water.quote:
Zo dik dat je er niet doorheen kunt roeien?quote:Op zondag 29 december 2019 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik krijg al weer een boel foto's door op de app van klagende roeiers met bevroren water.
Ga zo even kijken hoe het hier is
De stijl is eigenlijk heel vlak ondanks de diepte. In combinatie met mijn stijl, zou het meer het klassiek realisme zijn, maar in omgevingen met art deco elementen. Ik denk er nog even over na. Wel een uitdaging.. portretten waarin lijnvoering.. hm over na denken.quote:Op zondag 29 december 2019 09:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De combinatie van jouw werk en die stijl kon wel eens hele verrassende resultaten opleveren.
Ijs is meestal te hard en scherp voor de huid van die boten, ook als het nog relatief dun is.quote:Op zondag 29 december 2019 09:22 schreef D. het volgende:
[..]
Zo dik dat je er niet doorheen kunt roeien?
Ja, het zijn geen Titanics natuurlijkquote:Op zondag 29 december 2019 09:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ijs is meestal te hard en scherp voor de huid van die boten, ook als het nog relatief dun is.
Dit vind ik ook erg fraai:quote:Op zondag 29 december 2019 09:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
De stijl is eigenlijk heel vlak ondanks de diepte. In combinatie met mijn stijl, zou het meer het klassiek realisme zijn, maar in omgevingen met art deco elementen. Ik denk er nog even over na. Wel een uitdaging.. portretten waarin lijnvoering.. hm over na denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |