SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Hier spreekt een kennerquote:Op zondag 29 december 2019 02:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Casablanca natuurlijk. Thats one light that never goes out.
Goede plannen man, mooie plannen!quote:Op zondag 29 december 2019 02:22 schreef Kyran het volgende:
Ik zie dat we een Top2000 meet in een karaoke bar gaan houden?
Misschien kan een mod dit korresjeren.quote:Op zondag 29 december 2019 02:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik huillach de uitspraak van Dion Graus, even voor de goede orde.
Van alles wat ik daar gedaan heb weet ik niets meer.quote:Op zondag 29 december 2019 02:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb echt te vaak op het podium gestaan daar
Gewoon zo'n "private" karaoke bar en gaaquote:Op zondag 29 december 2019 02:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Goede plannen man, mooie plannen!
Synthesizer Greatestquote:Op zondag 29 december 2019 02:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken dit oorspronkelijk van Syntesizer Greatest. Is dat raar?
drommels drommels en nog eens drommels.quote:Op zondag 29 december 2019 02:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze niet ver weg zijn
Wat zeggie
Duke of Tokyo in Reguliers is goud.quote:Op zondag 29 december 2019 02:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon zo'n "private" karaoke bar en gaa
Even mijn macht misbruiken.quote:Op zondag 29 december 2019 02:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Misschien kan een mod dit korresjeren.
quote:Op zondag 29 december 2019 02:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Gewoon zo'n "private" karaoke bar en gaa
GodModequote:Op zondag 29 december 2019 02:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even mijn macht misbruiken.
WLR mods zijn overal.quote:Op zondag 29 december 2019 02:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Even mijn macht misbruiken.
Geluktquote:Op zondag 29 december 2019 02:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wel allemaal even meezingen met dit nummer he?
en jij gaat meequote:
Beste subforum.quote:
Verzonken Stadgodquote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is jullie lievelings Bassie en Adriaan serie?
Ik kom nooit in DRT, dus dan kan het al niet het beste subforum zijn.quote:
Ook geen vagina hoop ik?quote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
I got my boooobies! I got life!!!!
(Ben erg afgevallen dit jaar, heb geen boobies meer!)
Godquote:Op zondag 29 december 2019 02:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kom nooit in DRT, dus dan kan het al niet het beste subforum zijn.
Die door de EU gesponsorde, waar ze in elk land hetzelfde liedje gingen zingenquote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
En de geheimzinnige opdrachtgever.quote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker babbelen.quote:Op zondag 29 december 2019 02:28 schreef Kopiko het volgende:
MAN ... LUL NIET DOOR DEZE LEGENDE HEEN.
Nice, goed gedaan.quote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
I got my boooobies! I got life!!!!
(Ben erg afgevallen dit jaar, heb geen boobies meer!)
In dat geval hadden we het over háár... toch?quote:Op zondag 29 december 2019 02:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoop dat die die sowieso al niet had?
Ik kan niet kiezen. Ik vond alles behalve de huilende professor enorm legendarisch. Kan ze wel dromenquote:
Nou nou nouquote:
Ik vond dit - zeker gezien de lengte van de plaat - echt respectloos.quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
Wat lult hij er doorheen joh. Nummer is amper 2 minuten bezig.
Rick krijg de tyfus we willen muziek niet jouw gelul
Uuuuh, maybe.quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In dat geval hadden we het over háár... toch?
Sowieso De reis vol verrassingenquote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ahh ik ben niet dus niet de enige die zich er aan stoortquote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
Wat lult hij er doorheen joh. Nummer is amper 2 minuten bezig.
Rick krijg de tyfus we willen muziek niet jouw gelul
1) dump manquote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nice, goed gedaan.
Dat was wel een van mijn voornemens van afgelopen jaar die ik heb behaald. 9 kilootjes minder. Mede door de stress van afgelopen jaar trouwens. Moet nu uit gaan kijken dat ik niet doorschiet
En nog een keerquote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Police.... vliegt hier net een politie helikopter over m'n huis
dat was ook de slechtste.quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen. Ik vond alles behalve de huilende professor enorm legendarisch. Kan ze wel dromen
Is die ex van je toch nog ergens goed voor.quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nice, goed gedaan.
Dat was wel een van mijn voornemens van afgelopen jaar die ik heb behaald. 9 kilootjes minder. Mede door de stress van afgelopen jaar trouwens. Moet nu uit gaan kijken dat ik niet doorschiet
En dat deed ie vorig jaar ook al, hoe kan je die vent nog een keer dit podium geven...quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef Slobeend het volgende:
Wat een lul is dit zeg. Het kan dus erger dan Gijs.
Huis?quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Police.... vliegt hier net een politie helikopter over m'n huis
quote:Op zondag 29 december 2019 02:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
1) dump man
2) dump kilo’s
3) ?
4) profit!!!!
Welke mijn huis isquote:
Hij is ook een lieve vader voor onze dochter.quote:Op zondag 29 december 2019 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is die ex van je toch nog ergens goed voor.
Rick is een sukkelquote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vond dit - zeker gezien de lengte van de plaat - echt respectloos.
Hmmm ik heb nog niemand gedumpt en ben toch ook 13 kilo kwijtquote:Op zondag 29 december 2019 02:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
1) dump man
2) dump kilo’s
3) ?
4) profit!!!!
Volgens mij denkt inmiddels iedereen er wel zo over.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 02:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij is ook een lieve vader voor onze dochter.
was ook de enige zonder de TROS, ik heb het boek van Adriaan gelezen.quote:Op zondag 29 december 2019 02:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja die zat slecht in elkaar. Rest was goed tot briljant.
Sorry. Is een meme. Voor mensen die te veel internetten.quote:
Ik ga hierna vertrekken.quote:Op zondag 29 december 2019 02:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hierna Borsato en dan een nieuwe van Imagine Dragons. Ik ga een minuut of tien pissen.
Hoed planquote:Op zondag 29 december 2019 02:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hierna Borsato en dan een nieuwe van Imagine Dragons. Ik ga een minuut of tien pissen.
Aad van Toor was eerst zowel scenarioscrhijver, regisseur, adriaan en de baron.quote:Op zondag 29 december 2019 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
was ook de enige zonder de TROS, ik heb het boek van Adriaan gelezen.
Ohw, okay. Ik word te oud en internet te weinigquote:Op zondag 29 december 2019 02:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry. Is een meme. Voor mensen die te veel internetten.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Profit
Je vergeet: ACROBAATquote:Op zondag 29 december 2019 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aad van Toor was eerst zowel scenarioscrhijver, regisseur, adriaan en de baron.
Wat een god.
Welk land is dat, de 🇺🇸?quote:Op zondag 29 december 2019 02:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil naar het land van mijn vaderrrrrr
klopt en producerquote:Op zondag 29 december 2019 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aad van Toor was eerst zowel scenarioscrhijver, regisseur, adriaan en de baron.
Wat een god.
Ze gaan je vinden!quote:Op zondag 29 december 2019 02:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Helikopter blijft hier rondjes vliegen
Ook maar even van het darkweb af dus?quote:Op zondag 29 december 2019 02:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voelt "Het beste subforum waar ZKH Rotscholier nooit kwam" ook vleiend?quote:Op zondag 29 december 2019 02:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kom nooit in DRT, dus dan kan het al niet het beste subforum zijn.
Sleep well okquote:
Age is just a numberquote:Op zondag 29 december 2019 02:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ohw, okay. Ik word te oud en internet te weinig
Ja, daar krijg ik wel een warm gevoel van.quote:Op zondag 29 december 2019 02:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voelt "Het beste subforum waar ZKH Rotscholier nooit kwam" ook vleiend?
Smiffts én TT geredquote:Op zondag 29 december 2019 02:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voelt "Het beste subforum waar ZKH Rotscholier nooit kwam" ook vleiend?
eigenlijk mogen er ook wel B&A liedjes in de top 2000 Wij zijn de Faeries ofzo.quote:Op zondag 29 december 2019 02:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee liedje uit die serie vol verrassingen
Een oorkonde komt zo snel mogelijk je kant op!quote:
Het is echt prachtig inderdaadquote:Op zondag 29 december 2019 02:35 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Snijdt heerlijk gedoseerd dwars door je ziel en omstreken.
Tweede jeugd was het toch?quote:
Album: THE COLOUR OF SPRINGquote:Op zondag 29 december 2019 02:35 schreef El-Stinho het volgende:
Hier luister ik zelden naar, maar dit is belachelijk goed.
DELETE YOUR INTERNET HISTORY NOW!!!quote:Op zondag 29 december 2019 02:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, maar wel een op mijn 41ste hoorquote:Op zondag 29 december 2019 02:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tweede jeugd was het toch?
Ja minstens eentje. Wat is het beste nummer muzikaal gezien?quote:Op zondag 29 december 2019 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
eigenlijk mogen er ook wel B&A liedjes in de top 2000 Wij zijn de Faeries ofzo.
Joh flikker op met je huillachje joh, teringpuber zonder verantwoordelijkheden.quote:Op zondag 29 december 2019 02:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een oorkonde komt zo snel mogelijk je kant op!
Owww lekker jong dusquote:Op zondag 29 december 2019 02:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, maar wel een op mijn 41ste hoor
quote:Op zondag 29 december 2019 02:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Joh flikker op met je huillachje joh, teringpuber zonder verantwoordelijkheden.
Ik kan me hier wel bij aansluiten ja.quote:Op zondag 29 december 2019 02:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik haat dit nummer met een passie.
Denk niet dat het Viva forum een ernstig vergrijp isquote:Op zondag 29 december 2019 02:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
DELETE YOUR INTERNET HISTORY NOW!!!
Gemiddeld gezien zit je nog niet eens op de helft joh!quote:Op zondag 29 december 2019 02:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
Je bent hartstikke jong met 41.quote:Op zondag 29 december 2019 02:36 schreef djenneke het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 29 december 2019 02:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel bij aansluiten ja.
Jij denkt verkeerdquote:Op zondag 29 december 2019 02:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Denk niet dat het Viva forum een ernstig vergrijp is
Gijs is echt een god vergeleken met deze gast.quote:Op zondag 29 december 2019 02:37 schreef Kopiko het volgende:
Ik ben best wel tegen nodeloos DJ-bashen en zo.
Maar... wat is dit een ongelooflijke lul zeg,
die waar adriaan zingt over vliegen.quote:Op zondag 29 december 2019 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja minstens eentje. Wat is het beste nummer muzikaal gezien?
Dat blijft een cultstukje.quote:Op zondag 29 december 2019 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
Marco Borsato maakt muziek waar je auto vanzelf de berm ingaat rijden.
Aldus Nico Dijkshoorn
Praktisch iedere uitvaart dezelfde meuk. Dit en Time To Say Goodbye.quote:Op zondag 29 december 2019 02:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel bij aansluiten ja.
Ik ben ook jong, maar gewoon met wat meer ervaring dan toen ik nog 19 jaar jong wasquote:Op zondag 29 december 2019 02:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent hartstikke jong met 41.
Als je jong wil zijn tenminste.
Godverquote:Op zondag 29 december 2019 02:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Praktisch iedere uitvaart dezelfde meuk. Dit en Time To Say Goodbye.
Alsof ze de doden nog een trap na willen geven.
quote:Op zondag 29 december 2019 02:39 schreef Gretzl het volgende:
HARCO SORBATO
https://www.facebook.com/watch/?v=1639155423030283
Harcoquote:Het leven is een tranendal
Niemand te vertrouwen. Ze HALEN al je KINDEREN WEG
Ze komen je huis VERBOUWEN
Ze komen je huis VERBOUWEN !
KLOOTZAKKEN zwendelaars..
Vierenele al die LEUGENAARS!
KLOOTZAKKEN zwendelaars..
Vierenele al die LEUGENAARS!
!
Ewbankgodquote:Op zondag 29 december 2019 02:39 schreef Slobeend het volgende:
Kom als de wind die je voelt en de regen.
!
quote:Op zondag 29 december 2019 02:38 schreef hhh38 het volgende:
Afscheid nemen bestaat niet, dus ik zie jullie morgen.
Welterusten
Hahahaha ja ik heb stukjes uit die aflevering nog op Superbeelden gezet. Genot.quote:Op zondag 29 december 2019 02:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat blijft een cultstukje.
Een moeder met een kind op schoot, er is geen eten maar er is nog altijd MUZIEEEEEEEEEEK
Heel af en toe voel ik me jong. Duurt niet erg lang howeverquote:Op zondag 29 december 2019 02:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Soms voelt het nog wel zo, soms wat minder![]()
Neem je ons allemaal even mee als je die gevonden hebt?quote:Op zondag 29 december 2019 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens de theorie van het multiversum zijn er een oneindig aantal verschillende universums.
Dat betekent dat er ook een universum is precies als het onze met als enige verschil dat John Ewbank nooit heeft bestaan.
Ik wil naar dat universum!
quote:Op zondag 29 december 2019 02:39 schreef Slobeend het volgende:
!
Ik vond de liedjes in de plaaggeest wel leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die waar adriaan zingt over vliegen.
Sleep well hhhquote:Op zondag 29 december 2019 02:38 schreef hhh38 het volgende:
Afscheid nemen bestaat niet, dus ik zie jullie morgen.
Welterusten
Dat is de juiste insteek.quote:Op zondag 29 december 2019 02:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben ook jong, maar gewoon met wat meer ervaring dan toen ik nog 19 jaar jong was
Nou, zo oud ben je nou toch ook nog niet? Tenminste, neem aan dat je geboortejaar 1966 is?quote:Op zondag 29 december 2019 02:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heel af en toe voel ik me jong. Duurt niet erg lang however
Ligt aan het nummerquote:Op zondag 29 december 2019 02:41 schreef Fylax het volgende:
Ga ik m’n wekker om 9 uur zetten om een nummer van mijn #2 band ooit te kunnen luisteren?
quote:Op zondag 29 december 2019 02:39 schreef Slobeend het volgende:
!
Jij bestaat al in dag universum. Je leest niet wat ik schrijf.quote:Op zondag 29 december 2019 02:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neem je ons allemaal even mee als je die gevonden hebt?
Wie/wat is dit?quote:Op zondag 29 december 2019 02:41 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is echt kut muziek. 10x erger dan marco borsato hoor
Slaap ze ouwe reusquote:
Ooooh, nouja, misschien kan ik met die HJM ruilen, ik heb al 30 jaar afgezien, dus dan mag die HJM dit wel even aanhorenquote:Op zondag 29 december 2019 02:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bestaat al in dag universum. Je leest niet wat ik schrijf.
Yep, heb dus 41e verjaardag al 12x overgedaanquote:Op zondag 29 december 2019 02:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, zo oud ben je nou toch ook nog niet? Tenminste, neem aan dat je geboortejaar 1966 is?
Sleep well Bugnoreus!quote:
Ik vind coldplay al mwuah en dan ze zo slecht nadoenquote:Op zondag 29 december 2019 02:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is dit voor een mislukte poging om op Coldplay te lijken.
Als je dan toch gaat imiteren kun je beter een goede band uitzoeken...
irritante stem iddquote:Op zondag 29 december 2019 02:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze zouden de stembanden van die gozer van Imagine Dragons best chemisch mogen castreren.
Komt Thunder nog? Je kan me geen groter onrecht aandoen.quote:
Nou, die rollator is nog ver weg hoorquote:Op zondag 29 december 2019 02:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, heb dus 41e verjaardag al 12x overgedaan
quote:
Om 08:00quote:Op zondag 29 december 2019 02:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt Thunder nog? Je kan me geen groter onrecht aandoen.
quote:Op zondag 29 december 2019 02:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Ik denk niet dat iemand komt, hoe hard het ook waait of regent, op Marco Snorsato
Dan draai ik me nog mooi een keer om.quote:
Zeker, en nog 5 anderequote:Op zondag 29 december 2019 02:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt Thunder nog? Je kan me geen groter onrecht aandoen.
quote:Op zondag 29 december 2019 02:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, die rollator is nog ver weg hoor
Hoe kan dat, zoiets onbekends en nietszeggendquote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Huh?
Deze band staat er negen keer in?
Krijg toch de pestpokkepleuris.quote:
Dan een universum waar John Ewbank niet bestaat en dat niet samenspant om het leven van HJM onnodig en compleet onverdiend kut te maken.quote:Op zondag 29 december 2019 02:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ooooh, nouja, misschien kan ik met die HJM ruilen, ik heb al 30 jaar afgezien, dus dan mag die HJM dit wel even aanhoren
Kijk eens goed om je heen.quote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Inmiddels 20 rondjes over het huis
Ik ook, hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 02:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan draai ik me nog mooi een keer om.
Erg groot onder de jongerenquote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe kan dat, zoiets onbekends en nietszeggend
They're coming to get youquote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Inmiddels 20 rondjes over het huis
Dat eerste album was oprecht nog acceptabel.quote:
En waar Rick niet om selfies vraagtquote:Op zondag 29 december 2019 02:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan een universum waar John Ewbank niet bestaat en dat niet samenspant om het leven van HJM onnodig en compleet onverdiend kut te maken.
Het signalement is een groene uit de kluiten gewassen handpop met onverzorgd uiterlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 02:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kijk eens goed om je heen.
Wellicht staat je huis in de fik.
quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het signalement is een groene uit de kluiten gewassen handpop met onverzorgd uiterlijk.
SOW HALLO. Ik blijf wakker. Fuck it.quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Gretzl het volgende:
Ik verwacht nog wel een paar uur wakker te blijven. De mooiste nacht van deze editie![]()
[ afbeelding ]
Je gaat doorhalen?quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Gretzl het volgende:
Ik verwacht nog wel een paar uur wakker te blijven. De mooiste nacht van deze editie![]()
[ afbeelding ]
De vrouwelijke My Way.quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Bugno3 het volgende:
In bed dit op en moet toch deze posten![]()
BOHHHHH
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
SOW HALLO. Ik blijf wakker. Fuck it.
Oh het is niet het komende uurquote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je Baptiste W. Hamon?quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik mag graag naar Franse popmuziek luisteren.
Therapie Taxi bijvoorbeeld, fantastisch.
Waarvan akte.
Gewoon in 2016 definitief uit de lijst gevallen, barbarenquote:Op zondag 29 december 2019 02:48 schreef Gretzl het volgende:
Zou toch liever iets van Françoise Hardy in de lijst zien dat deze overbekende Edith Piaf
Sleep well djennekequote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
Nou, ik ga mijn bed toch ook eens opzoeken. Nog veel plezier allen en alvast welterusten!
Truste Djennekequote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
Nou, ik ga mijn bed toch ook eens opzoeken. Nog veel plezier allen en alvast welterusten!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
Ik ken dit nummer in eerste instantie van de Goo Goo Dolls-versiequote:
Neen. Aanrader?quote:
Slaap lekker 19-jarige held met levenswijsheid!quote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
Waar wacht je specifiek op?quote:
Slaap lekker Djen!quote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]Paul WellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat Friday I'm In Love m'n laatste wordt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Staat genoteerd.quote:
Of Tears for Fears?quote:Op zondag 29 december 2019 02:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Paul Weller
Ik denk dat Friday I'm In Love m'n laatste wordt.
809 Follow You Follow Me Genesisquote:Op zondag 29 december 2019 02:50 schreef Bugno3 het volgende:
Iemand uurlijstje nu? Ik overweeg wakker te blijven
quote:Op zondag 29 december 2019 02:50 schreef Bugno3 het volgende:
Iemand uurlijstje nu? Ik overweeg wakker te blijven
quote:809 Follow You Follow Me Genesis 8
808 Need Your Love So Bad Fleetwood Mac 7
807 Everybody Wants To Rule The World Tears for Fears 6
806 Little Wing The Jimi Hendrix Experience 6
805 Take A Chance On Me ABBA 6
804 Resistance Muse ?
803 What It Is Mark Knopfler ?
802 Come On Eileen Dexy's Midnight Runners 6,5
801 You Do Something To Me Paul Weller 7
800 Almost Cut My Hair Crosby, Stills, Nash & Young 5,5
799 Stand My Ground Within Temptation 4
798 Waterfront Simple Minds 8
797 Friday I'm In Love The Cure 3
796 Miracle Ilse DeLange 2
795 Liefde Van Later Herman van Veen 3
En Leo dan?quote:Op zondag 29 december 2019 02:52 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kom tot de conclusie dat de avondDJ's tussen 18 en 24u het fijnst zijn.
Let It Happen god.quote:Op zondag 29 december 2019 02:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, na 4 krijgen we Tame Impala en You Want It Darker. Ik kan niet gaan slapen voorlopig.
Leo is een beetje te enthousiast.quote:
Komt omdat Stasse er niet isquote:Op zondag 29 december 2019 02:52 schreef El-Stinho het volgende:
Ik kom tot de conclusie dat de avondDJ's tussen 18 en 24u het fijnst zijn.
The Less I Knowquote:
Spijt hebbenquote:Op zondag 29 december 2019 02:53 schreef Bugno3 het volgende:
wat doen mensen die hier de hele nacht posten morgen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |