Verzonken Stadgodquote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is jullie lievelings Bassie en Adriaan serie?
Ik kom nooit in DRT, dus dan kan het al niet het beste subforum zijn.quote:
Ook geen vagina hoop ik?quote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
I got my boooobies! I got life!!!!
(Ben erg afgevallen dit jaar, heb geen boobies meer!)
Godquote:Op zondag 29 december 2019 02:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kom nooit in DRT, dus dan kan het al niet het beste subforum zijn.
Die door de EU gesponsorde, waar ze in elk land hetzelfde liedje gingen zingenquote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
En de geheimzinnige opdrachtgever.quote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
Lekker babbelen.quote:Op zondag 29 december 2019 02:28 schreef Kopiko het volgende:
MAN ... LUL NIET DOOR DEZE LEGENDE HEEN.
Nice, goed gedaan.quote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef PippenScottie het volgende:
I got my boooobies! I got life!!!!
(Ben erg afgevallen dit jaar, heb geen boobies meer!)
In dat geval hadden we het over háár... toch?quote:Op zondag 29 december 2019 02:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hoop dat die die sowieso al niet had?
Ik kan niet kiezen. Ik vond alles behalve de huilende professor enorm legendarisch. Kan ze wel dromenquote:
Nou nou nouquote:
Ik vond dit - zeker gezien de lengte van de plaat - echt respectloos.quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
Wat lult hij er doorheen joh. Nummer is amper 2 minuten bezig.
Rick krijg de tyfus we willen muziek niet jouw gelul
Uuuuh, maybe.quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
In dat geval hadden we het over háár... toch?
Sowieso De reis vol verrassingenquote:Op zondag 29 december 2019 02:27 schreef RensAjacied het volgende:
Ahh ik ben niet dus niet de enige die zich er aan stoortquote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
Wat lult hij er doorheen joh. Nummer is amper 2 minuten bezig.
Rick krijg de tyfus we willen muziek niet jouw gelul
1) dump manquote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nice, goed gedaan.
Dat was wel een van mijn voornemens van afgelopen jaar die ik heb behaald. 9 kilootjes minder. Mede door de stress van afgelopen jaar trouwens. Moet nu uit gaan kijken dat ik niet doorschiet
En nog een keerquote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Police.... vliegt hier net een politie helikopter over m'n huis
dat was ook de slechtste.quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen. Ik vond alles behalve de huilende professor enorm legendarisch. Kan ze wel dromen
Is die ex van je toch nog ergens goed voor.quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nice, goed gedaan.
Dat was wel een van mijn voornemens van afgelopen jaar die ik heb behaald. 9 kilootjes minder. Mede door de stress van afgelopen jaar trouwens. Moet nu uit gaan kijken dat ik niet doorschiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |