Slaap ze ouwe reusquote:
Ooooh, nouja, misschien kan ik met die HJM ruilen, ik heb al 30 jaar afgezien, dus dan mag die HJM dit wel even aanhorenquote:Op zondag 29 december 2019 02:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bestaat al in dag universum. Je leest niet wat ik schrijf.
Yep, heb dus 41e verjaardag al 12x overgedaanquote:Op zondag 29 december 2019 02:41 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, zo oud ben je nou toch ook nog niet? Tenminste, neem aan dat je geboortejaar 1966 is?
Sleep well Bugnoreus!quote:
Ik vind coldplay al mwuah en dan ze zo slecht nadoenquote:Op zondag 29 december 2019 02:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat is dit voor een mislukte poging om op Coldplay te lijken.
Als je dan toch gaat imiteren kun je beter een goede band uitzoeken...
irritante stem iddquote:Op zondag 29 december 2019 02:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ze zouden de stembanden van die gozer van Imagine Dragons best chemisch mogen castreren.
Komt Thunder nog? Je kan me geen groter onrecht aandoen.quote:
Nou, die rollator is nog ver weg hoorquote:Op zondag 29 december 2019 02:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, heb dus 41e verjaardag al 12x overgedaan
quote:
Om 08:00quote:Op zondag 29 december 2019 02:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt Thunder nog? Je kan me geen groter onrecht aandoen.
quote:Op zondag 29 december 2019 02:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Ik denk niet dat iemand komt, hoe hard het ook waait of regent, op Marco Snorsato
Dan draai ik me nog mooi een keer om.quote:
Zeker, en nog 5 anderequote:Op zondag 29 december 2019 02:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Komt Thunder nog? Je kan me geen groter onrecht aandoen.
quote:Op zondag 29 december 2019 02:43 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, die rollator is nog ver weg hoor
Hoe kan dat, zoiets onbekends en nietszeggendquote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Huh?
Deze band staat er negen keer in?
Krijg toch de pestpokkepleuris.quote:
Dan een universum waar John Ewbank niet bestaat en dat niet samenspant om het leven van HJM onnodig en compleet onverdiend kut te maken.quote:Op zondag 29 december 2019 02:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ooooh, nouja, misschien kan ik met die HJM ruilen, ik heb al 30 jaar afgezien, dus dan mag die HJM dit wel even aanhoren
Kijk eens goed om je heen.quote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Inmiddels 20 rondjes over het huis
Ik ook, hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 02:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan draai ik me nog mooi een keer om.
Erg groot onder de jongerenquote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe kan dat, zoiets onbekends en nietszeggend
They're coming to get youquote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Inmiddels 20 rondjes over het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |