Dat blijft een cultstukje.quote:Op zondag 29 december 2019 02:37 schreef RensAjacied het volgende:
Marco Borsato maakt muziek waar je auto vanzelf de berm ingaat rijden.
Aldus Nico Dijkshoorn
Praktisch iedere uitvaart dezelfde meuk. Dit en Time To Say Goodbye.quote:Op zondag 29 december 2019 02:37 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel bij aansluiten ja.
Ik ben ook jong, maar gewoon met wat meer ervaring dan toen ik nog 19 jaar jong wasquote:Op zondag 29 december 2019 02:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je bent hartstikke jong met 41.
Als je jong wil zijn tenminste.
Godverquote:Op zondag 29 december 2019 02:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Praktisch iedere uitvaart dezelfde meuk. Dit en Time To Say Goodbye.
Alsof ze de doden nog een trap na willen geven.
quote:Op zondag 29 december 2019 02:39 schreef Gretzl het volgende:
HARCO SORBATO
https://www.facebook.com/watch/?v=1639155423030283
Harcoquote:Het leven is een tranendal
Niemand te vertrouwen. Ze HALEN al je KINDEREN WEG
Ze komen je huis VERBOUWEN
Ze komen je huis VERBOUWEN !
KLOOTZAKKEN zwendelaars..
Vierenele al die LEUGENAARS!
KLOOTZAKKEN zwendelaars..
Vierenele al die LEUGENAARS!
!
Ewbankgodquote:Op zondag 29 december 2019 02:39 schreef Slobeend het volgende:
Kom als de wind die je voelt en de regen.
!
quote:Op zondag 29 december 2019 02:38 schreef hhh38 het volgende:
Afscheid nemen bestaat niet, dus ik zie jullie morgen.
Welterusten
Hahahaha ja ik heb stukjes uit die aflevering nog op Superbeelden gezet. Genot.quote:Op zondag 29 december 2019 02:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat blijft een cultstukje.
Een moeder met een kind op schoot, er is geen eten maar er is nog altijd MUZIEEEEEEEEEEK
Heel af en toe voel ik me jong. Duurt niet erg lang howeverquote:Op zondag 29 december 2019 02:38 schreef djenneke het volgende:
[..]
Soms voelt het nog wel zo, soms wat minder![]()
Neem je ons allemaal even mee als je die gevonden hebt?quote:Op zondag 29 december 2019 02:40 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens de theorie van het multiversum zijn er een oneindig aantal verschillende universums.
Dat betekent dat er ook een universum is precies als het onze met als enige verschil dat John Ewbank nooit heeft bestaan.
Ik wil naar dat universum!
quote:Op zondag 29 december 2019 02:39 schreef Slobeend het volgende:
!
Ik vond de liedjes in de plaaggeest wel leuk.quote:Op zondag 29 december 2019 02:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die waar adriaan zingt over vliegen.
Sleep well hhhquote:Op zondag 29 december 2019 02:38 schreef hhh38 het volgende:
Afscheid nemen bestaat niet, dus ik zie jullie morgen.
Welterusten
Dat is de juiste insteek.quote:Op zondag 29 december 2019 02:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben ook jong, maar gewoon met wat meer ervaring dan toen ik nog 19 jaar jong was
Nou, zo oud ben je nou toch ook nog niet? Tenminste, neem aan dat je geboortejaar 1966 is?quote:Op zondag 29 december 2019 02:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heel af en toe voel ik me jong. Duurt niet erg lang however
Ligt aan het nummerquote:Op zondag 29 december 2019 02:41 schreef Fylax het volgende:
Ga ik m’n wekker om 9 uur zetten om een nummer van mijn #2 band ooit te kunnen luisteren?
quote:Op zondag 29 december 2019 02:39 schreef Slobeend het volgende:
!
Jij bestaat al in dag universum. Je leest niet wat ik schrijf.quote:Op zondag 29 december 2019 02:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neem je ons allemaal even mee als je die gevonden hebt?
Wie/wat is dit?quote:Op zondag 29 december 2019 02:41 schreef RensAjacied het volgende:
Dit is echt kut muziek. 10x erger dan marco borsato hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |