Krijg toch de pestpokkepleuris.quote:
Dan een universum waar John Ewbank niet bestaat en dat niet samenspant om het leven van HJM onnodig en compleet onverdiend kut te maken.quote:Op zondag 29 december 2019 02:43 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ooooh, nouja, misschien kan ik met die HJM ruilen, ik heb al 30 jaar afgezien, dus dan mag die HJM dit wel even aanhoren
Kijk eens goed om je heen.quote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Inmiddels 20 rondjes over het huis
Ik ook, hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 02:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan draai ik me nog mooi een keer om.
Erg groot onder de jongerenquote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe kan dat, zoiets onbekends en nietszeggend
They're coming to get youquote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
Inmiddels 20 rondjes over het huis
Dat eerste album was oprecht nog acceptabel.quote:
En waar Rick niet om selfies vraagtquote:Op zondag 29 december 2019 02:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan een universum waar John Ewbank niet bestaat en dat niet samenspant om het leven van HJM onnodig en compleet onverdiend kut te maken.
Het signalement is een groene uit de kluiten gewassen handpop met onverzorgd uiterlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 02:46 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Kijk eens goed om je heen.
Wellicht staat je huis in de fik.
quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het signalement is een groene uit de kluiten gewassen handpop met onverzorgd uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |