En nog een keerquote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Police.... vliegt hier net een politie helikopter over m'n huis
dat was ook de slechtste.quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen. Ik vond alles behalve de huilende professor enorm legendarisch. Kan ze wel dromen
Is die ex van je toch nog ergens goed voor.quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nice, goed gedaan.
Dat was wel een van mijn voornemens van afgelopen jaar die ik heb behaald. 9 kilootjes minder. Mede door de stress van afgelopen jaar trouwens. Moet nu uit gaan kijken dat ik niet doorschiet
En dat deed ie vorig jaar ook al, hoe kan je die vent nog een keer dit podium geven...quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef Slobeend het volgende:
Wat een lul is dit zeg. Het kan dus erger dan Gijs.
Huis?quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Police.... vliegt hier net een politie helikopter over m'n huis
quote:Op zondag 29 december 2019 02:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
1) dump man
2) dump kilo’s
3) ?
4) profit!!!!
Welke mijn huis isquote:
Hij is ook een lieve vader voor onze dochter.quote:Op zondag 29 december 2019 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is die ex van je toch nog ergens goed voor.
Rick is een sukkelquote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vond dit - zeker gezien de lengte van de plaat - echt respectloos.
Hmmm ik heb nog niemand gedumpt en ben toch ook 13 kilo kwijtquote:Op zondag 29 december 2019 02:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
1) dump man
2) dump kilo’s
3) ?
4) profit!!!!
Volgens mij denkt inmiddels iedereen er wel zo over.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 02:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij is ook een lieve vader voor onze dochter.
was ook de enige zonder de TROS, ik heb het boek van Adriaan gelezen.quote:Op zondag 29 december 2019 02:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja die zat slecht in elkaar. Rest was goed tot briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |