SOW HALLO. Ik blijf wakker. Fuck it.quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Gretzl het volgende:
Ik verwacht nog wel een paar uur wakker te blijven. De mooiste nacht van deze editie![]()
[ afbeelding ]
Je gaat doorhalen?quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Gretzl het volgende:
Ik verwacht nog wel een paar uur wakker te blijven. De mooiste nacht van deze editie![]()
[ afbeelding ]
De vrouwelijke My Way.quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Bugno3 het volgende:
In bed dit op en moet toch deze posten![]()
BOHHHHH
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
SOW HALLO. Ik blijf wakker. Fuck it.
Oh het is niet het komende uurquote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
Ken je Baptiste W. Hamon?quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik mag graag naar Franse popmuziek luisteren.
Therapie Taxi bijvoorbeeld, fantastisch.
Waarvan akte.
Gewoon in 2016 definitief uit de lijst gevallen, barbarenquote:Op zondag 29 december 2019 02:48 schreef Gretzl het volgende:
Zou toch liever iets van Françoise Hardy in de lijst zien dat deze overbekende Edith Piaf
Sleep well djennekequote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
Nou, ik ga mijn bed toch ook eens opzoeken. Nog veel plezier allen en alvast welterusten!
Truste Djennekequote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
Nou, ik ga mijn bed toch ook eens opzoeken. Nog veel plezier allen en alvast welterusten!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
Ik ken dit nummer in eerste instantie van de Goo Goo Dolls-versiequote:
Neen. Aanrader?quote:
Slaap lekker 19-jarige held met levenswijsheid!quote:Op zondag 29 december 2019 02:49 schreef djenneke het volgende:
Waar wacht je specifiek op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |