Dat soort dingen moet je dan weer niet zeggen hèquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste stukje van mijn chocoladetaartje op. Heel de week mee gedaan.
Chips, solly.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je dan weer niet zeggen hè
meerdere, maar die waren een slag kleiner dat waren de gamba's, die grote was volgens mij een tijgergarnaal...waren voorgerechtjesquote:
Chips.quote:
Ohw mên, waarom vraag ik dit ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
meerdere, maar die waren een slag kleiner dat waren de gamba's, die grote was volgens mij een tijgergarnaal...waren voorgerechtjes
Ja, niet normaal meer, stelletje idioten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Charmian het volgende:
en wat gaan die topics fuckin' snel
Groeide er inmiddels geen plantjes op?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste stukje van mijn chocoladetaartje op. Heel de week mee gedaan.
Geniaal topic met dito OP.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Voxs het volgende:
Ik heb helemaal het vuurwerk in je hol gemist
Nope, geen idee wat ze er in stoppen maar was nog steeds lekker en zacht. Geen wit pluisje gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groeide er inmiddels geen plantjes op?
Ik zet het op de terugleeslijst!quote:
maandag maar weerquote:
owjjj gatver neequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met chocopasta, moet je een keer proberen.
Je kan nog teruglezen en dan spuit elven...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Voxs het volgende:
Ik heb helemaal het vuurwerk in je hol gemist
Chocolaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, geen idee wat ze er in stoppen maar was nog steeds lekker en zacht. Geen wit pluisje gezien.
geen poesjesquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope, geen idee wat ze er in stoppen maar was nog steeds lekker en zacht. Geen wit pluisje gezien.
liever ketchupquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaa, gewoon doen is echt lekker en pindakaas kan ook.
Kaas of tosti?quote:
Ik kan ook nóg een topic wachten en dan teruglezen en mega-spuit elvenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je kan nog teruglezen en dan spuit elven...
Kaas misschien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kaas of tosti?
Ik maandag wel weer tosti, op mijn werk staat een tosti-ijzer, ik neem een rauwe tosti mee en dan hop tussen het ijzer
But she was petrifiedquote:
Elven he.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
Dames die spuiten.het gaat wel ver nu.
Heb je dan niet dat je heel veel tostis gaat eten dan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kaas of tosti?
Ik maandag wel weer tosti, op mijn werk staat een tosti-ijzer, ik neem een rauwe tosti mee en dan hop tussen het ijzer
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaa, gewoon doen is echt lekker en pindakaas kan ook.
Je zou er een puntoor van krijgen iddquote:
En een Vuurwerk in je hol II makenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan ook nóg een topic wachten en dan teruglezen en mega-spuit elven
kun je je wel goed voorbereidenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan ook nóg een topic wachten en dan teruglezen en mega-spuit elven
Urbanus.quote:
ik wil sokken met cavia'squote:
waaropquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
kun je je wel goed voorbereiden
altijd die baas boven baas zijnquote:
Per dag of per week? Want per dag neem ik maar twee boterhammen mee en daar moet ik het mee doen en ik werk drie dagen per week, dus dat mag welquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je dan niet dat je heel veel tostis gaat eten dan?
Ze deed ook aan hockey,compleet onvoorspelbaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond jou niet echt een garnaal-type.
Nu alvast kapen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En een Vuurwerk in je hol II maken
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vond jou niet echt een garnaal-type.
op een super-mega-gevat-spuit-elf-postquote:
Wil je sokken ofzo?quote:
maar ik ben zijn meisje nietquote:
Ja, sommigen wel inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn geboren voor het geluk.
quote:
quote:
hoeiquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
op een super-mega-gevat-spuit-elf-post
en het is trouwens 'garnaal in je hol'quote:
Hottiequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, alleen sambal lijkt me niet zo lekker.
Zit je weer aan de drugs?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
hoeiJa..
ehm, ik ben te wazig om terug te lezen nu
Ja, die kan ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
en het is trouwens 'garnaal in je hol'
Lekker spul he dat Licor 43quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
hoeiJa..
Zitten blowen weer zekerquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
hoeiJa..
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef shiitake het volgende:
Met die sokken moet ik nu steeds aan de Red Hot Chili Peppers denken.
Een donutkussentje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef Voxs het volgende:
Zeg ehm, nog advies voor de mensen die vijl, stoom, stokbrood, broodmes, boer + tig andere dingen en vuurwerk in hun hol hebben gestopt en wat moeite hebben met zitten?
Jaquote:
Nee, dat is verleden tijd.quote:
je hebt van die donutkussens zeg maarquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef Voxs het volgende:
Zeg ehm, nog advies voor de mensen die vijl, stoom, stokbrood, broodmes, boer + tig andere dingen en vuurwerk in hun hol hebben gestopt en wat moeite hebben met zitten?
watquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef Voxs het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt van die donutkussens zeg maar
Dit zal de lurkers opluchtten!quote:
quote:
wij hadden een *PLOP*quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet de enige met dit idee.
morriconequote:
Ik ben liever helder. Zover dat kan.quote:
Zo ja, dan nog zal hij niet snel weer hier posten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Hij kan toch alweer posten hier dacht ik..?
volgens mij wel, hij wil niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
[..]
Hij kan toch alweer posten hier dacht ik..?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben liever helder. Zover dat kan.
Ik dacht ook dat-ie dat niet meer wilde, maar kan 't mis hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo ja, dan nog zal hij niet snel weer hier posten.
Hij wil het niet meerquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat-ie dat niet meer wilde, maar kan 't mis hebben.
Laatst 2 trekjes en ging gelijk out.quote:
There goes she.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef mario390 het volgende:
![]()
maar englische version is echt beter
oeh multifunctioneelquote:
Maar het ontziet wel bepaalde gebiedenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ook maar is niet zo zacht vermoed ik.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ook maar is niet zo zacht vermoed ik.
En vaak niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer, ik moest vaak om hem lachen.
Dat zeker en is na al die dingen in je hol wel nodig dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het ontziet wel bepaalde gebieden
Er zijn hier zoveel mensen om wie ik vaak niet kan lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, het werd nog een aardige bevalling ook want ik had al 3 dagen op bed gelegen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen je in het ziekenhuis lag zeker?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt meer iets voor mannen die zwaar geschapen zijn.
Aai pijnlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Inderdaad, het werd nog een aardige bevalling ook want ik had al 3 dagen op bed gelegen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn hier zoveel mensen om wie ik vaak niet kan lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Voxs het volgende:
GADVERREDAMME ROKEN IN DE BADKAMER GA BUITEN STAAN MAN
Je leest echt alles terugquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Voxs het volgende:
Weet ik ook wel.beter nog gewoon stoppen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Voxs het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Voxs het volgende:
Moest even die vuurwerk in je hol OP bekijken (quote:
Ik had deze keer alles goed gedaan.quote:
Alles nog aanwezig in hun hokken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze keer alles goed gedaan.
Heb je een sticker gekregen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze keer alles goed gedaan.
Zat ik net ook te lezen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef sacha het volgende:
GC / Wie gaan er dood in 2020?
#guiltypleasure
Gewoon niet doen. En als je niet kan stoppen, dan gewoon buiten roken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.beter nog gewoon stoppen.
zo en kutvolkquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef sacha het volgende:
#guiltypleasure
Daar wordt Mario niet blij van !!!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef sacha het volgende:
#guiltypleasure
Sokken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je een sticker gekregen?
Vindt Soul het ook niet ontzettend goor om in een badkamer te douchen waar jij rookt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet ik ook wel.beter nog gewoon stoppen.
Ik bef graag,ben er goed in ook nog.quote:
Domme volgorde.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik.
Ben dit jaar al gestopt met zuipen en blowen, het roken moet nog even wachten.
Dat vind jij. Vind @Soulraven dat ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bef graag,ben er goed in ook nog.
Een beetje badkamer heb afzuiging.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vindt Soul het ook niet ontzettend goor om in een badkamer te douchen waar jij rookt?
Ja, dat las ik al in een screenshot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bef graag,ben er goed in ook nog.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef mario390 het volgende:
en plaats daar bij deze conjosn en kritik,werd het straks verwijdeerd
Moet hij wel eerst sokken voor Soul kopen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Een beetje badkamer heb afzuiging.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet hij wel eerst sokken voor Soul kopen.
Eensquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Voxs het volgende:
Ik zit ook met open mond een whut? te lezenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is niet tegen te scrollen, laat staan lezen.
Idd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er is niet tegen te scrollen, laat staan lezen.
Ik snap jou niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef mario390 het volgende:
nu zingt dieter bohlen live en moet konzerte met band en voellt hallen,dat snap ik niet
Toch wel.Ik beloof dat ik volgend jaar buiten ga roken.quote:
slappe hap dat. Gewoon vanaf nu.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch wel.Ik beloof dat ik volgend jaar buiten ga roken.
Priekwakrollieproewiepie?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zit ook met open mond een whut? te lezen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Zoveel topics vandaag
Jullie zijn niet normaal
Als je hulp nodig hebt, roept u maarquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef Deisyy het volgende:
Zoveel topics vandaag
Jullie zijn niet normaal
Geef me even tijd jah?quote:
Om jas aan te trekken?quote:
Alles is onder controlequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt, roept u maar
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, je baard en knotje moeten er ook al af. Alles heeft zijn tijd nodig.
Slaap lekker Charmian!quote:
Lekker slipe.quote:
We krijgen binnenkort een nieuwe,dus ik was al van plan om daar te stoppen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar de badkamer is wel wat heftig hoor. Dus probeer maar buiten te staan of zo.
dieter bohlen gevt konzertequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
De post van jou die ik heb gequote.
ienieminemuttequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
Ik weet niet wie ik de lelijkste vindt
Geen idee. Ik weet verder niets van ze.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Is die Price nou echt zo'n kwal of lijkt dat maar zo?
Ohw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tipte me dat Coldplay op tv kwam.
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Price wint het evengoed wel, al staat de tent in brand.
Oh, mag ik vragen waar?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tipte me dat Coldplay op tv kwam.
Dat zou ik maar doen dan ja. En zit je plee in de badkamer, wij hebben een aparte plee, dan zou je op de plee kennen roken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We krijgen binnenkort een nieuwe,dus ik was al van plan om daar te stoppen.
Dat zie je goed Chocoquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw.Wel lief van hem, maar chuf is ook lief.
Ik was twee keer bij deze tour, een keer in Amsterdam en een keer in Brussel, leuk om weer te zien op tvquote:
NPO3quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Oh, mag ik vragen waar?
Goedeavond<-koppie thee
OK nou geniet er maar van.. Ik kijk niet als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was twee keer bij deze tour, een keer in Amsterdam en een keer in Brussel, leuk om weer te zien op tv
Buiten! Soul moet ook wel eens naar de plee en dan zit ze in zijn rooklucht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou ik maar doen dan ja. En zit je plee in de badkamer, wij hebben een aparte plee, dan zou je op de plee kennen roken.
Whitlock draait al heel lang mee en is volgens mij wel een aardige vent, maar Price is in ieder geval niet geliefd bij het publiek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet verder niets van ze.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben er uit. Ik ben voor Price omdat ie meteen uitgejouwd werd
Beetje jammerquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
OK nou geniet er maar van.. Ik kijk niet als je het niet erg vindt
Wij zijn toen naar Frankfurt gereden voor Coldplayquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was twee keer bij deze tour, een keer in Amsterdam en een keer in Brussel, leuk om weer te zien op tv
De moeite waard hè?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:27 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Wij zijn toen naar Frankfurt gereden voor Coldplay
Klopt. Of ie aardig is weet ik niet. Ik ben nu voor Price juist omdat ie uitgejouwd werdquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:27 schreef shiitake het volgende:
[..]
Whitlock draait al heel lang mee en is volgens mij wel een aardige vent, maar Price is in ieder geval niet geliefd bij het publiek.
Oh ja, maar leek me toch beter dan een badkamer. Anderzijds is de badkamer dan toch weer handiger want daar ben je minder, alleen gaan je handdoeken wel stinken dan. Tja, eigenlijk allemaal ruk dus beter snel stoppen dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Buiten! Soul moet ook wel eens naar de plee en dan zit ze in zijn rooklucht.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Klopt. Of ie aardig is weet ik niet. Ik ben nu voor Price juist omdat ie uitgejouwd werd
Of buitenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, maar leek me toch beter dan een badkamer. Anderzijds is de badkamer dan toch weer handiger want daar ben je minder, alleen gaan je handdoeken wel stinken dan. Tja, eigenlijk allemaal ruk dus beter snel stoppen dan.
Welk liedje mario?quote:
quote:
quote:
Nee hoor ...quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:28 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Chufi kijkt alleen naar Julio Iglesias
Waarom emotioneert het zo?quote:
Ja mijn man en zoon waren zeer onder de indruk, des te meer omdat er na het concert het wegverkeer stil werd gelegd wegens een aangetroffen Bom uit WO 2. Gelukkig zaten we niet in de zones waar de hotels ook ontruimd moesten wordenquote:
Je bent de enige niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:30 schreef shiitake het volgende:
Ik was vroeger echt ABBA-fan, maar ik draai echt nooit meer wat van ze. Ik vind nu hele andere nummers uit die tijd veel mooier.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet er bijna ook van janken maar dat heeft andere redenen dan mario vermoed ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |