Dat soort dingen moet je dan weer niet zeggen hèquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste stukje van mijn chocoladetaartje op. Heel de week mee gedaan.
Chips, solly.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je dan weer niet zeggen hè
meerdere, maar die waren een slag kleiner dat waren de gamba's, die grote was volgens mij een tijgergarnaal...waren voorgerechtjesquote:
Chips.quote:
Ohw mên, waarom vraag ik dit ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
meerdere, maar die waren een slag kleiner dat waren de gamba's, die grote was volgens mij een tijgergarnaal...waren voorgerechtjes
Ja, niet normaal meer, stelletje idioten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Charmian het volgende:
en wat gaan die topics fuckin' snel
Groeide er inmiddels geen plantjes op?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb net het laatste stukje van mijn chocoladetaartje op. Heel de week mee gedaan.
Geniaal topic met dito OP.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Voxs het volgende:
Ik heb helemaal het vuurwerk in je hol gemist
Nope, geen idee wat ze er in stoppen maar was nog steeds lekker en zacht. Geen wit pluisje gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groeide er inmiddels geen plantjes op?
Ik zet het op de terugleeslijst!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |