hoeiquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
op een super-mega-gevat-spuit-elf-post
en het is trouwens 'garnaal in je hol'quote:
Hottiequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, alleen sambal lijkt me niet zo lekker.
Zit je weer aan de drugs?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
hoeiJa..
ehm, ik ben te wazig om terug te lezen nu
Ja, die kan ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
en het is trouwens 'garnaal in je hol'
Lekker spul he dat Licor 43quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
hoeiJa..
Zitten blowen weer zekerquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
hoeiJa..
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef shiitake het volgende:
Met die sokken moet ik nu steeds aan de Red Hot Chili Peppers denken.
Een donutkussentje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef Voxs het volgende:
Zeg ehm, nog advies voor de mensen die vijl, stoom, stokbrood, broodmes, boer + tig andere dingen en vuurwerk in hun hol hebben gestopt en wat moeite hebben met zitten?
Jaquote:
Nee, dat is verleden tijd.quote:
je hebt van die donutkussens zeg maarquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef Voxs het volgende:
Zeg ehm, nog advies voor de mensen die vijl, stoom, stokbrood, broodmes, boer + tig andere dingen en vuurwerk in hun hol hebben gestopt en wat moeite hebben met zitten?
watquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef Voxs het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt van die donutkussens zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |