oeh multifunctioneelquote:
Maar het ontziet wel bepaalde gebiedenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ook maar is niet zo zacht vermoed ik.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ook maar is niet zo zacht vermoed ik.
En vaak niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer, ik moest vaak om hem lachen.
Dat zeker en is na al die dingen in je hol wel nodig dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het ontziet wel bepaalde gebieden
Er zijn hier zoveel mensen om wie ik vaak niet kan lachen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, het werd nog een aardige bevalling ook want ik had al 3 dagen op bed gelegen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toen je in het ziekenhuis lag zeker?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt meer iets voor mannen die zwaar geschapen zijn.
Aai pijnlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Inderdaad, het werd nog een aardige bevalling ook want ik had al 3 dagen op bed gelegen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn hier zoveel mensen om wie ik vaak niet kan lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Voxs het volgende:
GADVERREDAMME ROKEN IN DE BADKAMER GA BUITEN STAAN MAN
Je leest echt alles terugquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Voxs het volgende:
GADVERREDAMME ROKEN IN DE BADKAMER GA BUITEN STAAN MAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |