We krijgen binnenkort een nieuwe,dus ik was al van plan om daar te stoppen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar de badkamer is wel wat heftig hoor. Dus probeer maar buiten te staan of zo.
dieter bohlen gevt konzertequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
De post van jou die ik heb gequote.
ienieminemuttequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:23 schreef tonja het volgende:
Ik weet niet wie ik de lelijkste vindt
Geen idee. Ik weet verder niets van ze.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef shiitake het volgende:
[..]
Is die Price nou echt zo'n kwal of lijkt dat maar zo?
Ohw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tipte me dat Coldplay op tv kwam.
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Price wint het evengoed wel, al staat de tent in brand.
Oh, mag ik vragen waar?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die tipte me dat Coldplay op tv kwam.
Dat zou ik maar doen dan ja. En zit je plee in de badkamer, wij hebben een aparte plee, dan zou je op de plee kennen roken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We krijgen binnenkort een nieuwe,dus ik was al van plan om daar te stoppen.
Dat zie je goed Chocoquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw.Wel lief van hem, maar chuf is ook lief.
Ik was twee keer bij deze tour, een keer in Amsterdam en een keer in Brussel, leuk om weer te zien op tvquote:
NPO3quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Oh, mag ik vragen waar?
Goedeavond<-koppie thee
OK nou geniet er maar van.. Ik kijk niet als je het niet erg vindtquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was twee keer bij deze tour, een keer in Amsterdam en een keer in Brussel, leuk om weer te zien op tv
Buiten! Soul moet ook wel eens naar de plee en dan zit ze in zijn rooklucht.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou ik maar doen dan ja. En zit je plee in de badkamer, wij hebben een aparte plee, dan zou je op de plee kennen roken.
Whitlock draait al heel lang mee en is volgens mij wel een aardige vent, maar Price is in ieder geval niet geliefd bij het publiek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet verder niets van ze.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben er uit. Ik ben voor Price omdat ie meteen uitgejouwd werd
Beetje jammerquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
OK nou geniet er maar van.. Ik kijk niet als je het niet erg vindt
Wij zijn toen naar Frankfurt gereden voor Coldplayquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was twee keer bij deze tour, een keer in Amsterdam en een keer in Brussel, leuk om weer te zien op tv
De moeite waard hč?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:27 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Wij zijn toen naar Frankfurt gereden voor Coldplay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |