geen aifryer hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:15 schreef Bugno3 het volgende:
Pizza-update: " Oh ja, dat was een foutje in het systeem, de bezorger is onderweg"
![]()
Ik heb honger jongens, niet normaal echt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dat had ik (gelukkig) even gemist. Maar er zijn toch wel mooiere nummers te bedenken die een dwarsdoorsnede geven van ons vaderland?
Zo oud ben jij toch nog niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Kim's jonge jaren wou ik dat nog weleens doen.
Nee, kindertjes met diamanten op de zolen van hun schoenen hebben honger.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:15 schreef Bugno3 het volgende:
Pizza-update: " Oh ja, dat was een foutje in het systeem, de bezorger is onderweg"
![]()
Ik heb honger jongens, niet normaal echt.
Nou, die zullen best trek hebben, maar niet zoals ik nu hoor, geloof ik niks van.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, kindertjes met diamanten op de zolen van hun schoenen hebben honger.
ik hoor nooit lyricsquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gekke vraag misschien, maar klopt het dat de lyrics enkel uit de linker speaker komen? Heb zojuist mijn nieuwe pc-speakers genstalleerd en dit valt wel op.
Zou ik niet echt kunnen verklaren. Vind het laatste werk van ze echt niks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:15 schreef koffieleuk het volgende:
Zie net dat alles van Within Temptation meer dan 100 plaatsen stijgt
Waarschijnlijk ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zouden die hebben geprofiteert van de Nightwish/Floor Jansen hype?
quote:
Dit is dus ook een grapquote:
Het gehalte aannames is vrij hoog in jouw posts.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
niks in de vriezer hebben liggen
Meeliften met Floorquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zou ik niet echt kunnen verklaren. Vind het laatste werk van ze echt niks.
Faster wel!
geen zin hebben om iets uit de vriezer in de airfryer te doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het gehalte aannames is vrij hoog in jouw posts.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:17 schreef Kanaroe het volgende:
Koffieleuk, ik heb em nu thx! Desktop toestand
Vroeger stond er echt 10x meer kabbelmuziek in.quote:
Ik had zin in pizza en dat lag niet in de vriezer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:18 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen zin hebben om iets uit de vriezer in de airfryer te doen
als je echt honger hebt, maakt dat niet uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:19 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik had zin in pizza en dat lag niet in de vriezer.
Ok doei.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als je echt honger hebt, maakt dat niet uit
ikniequote:Op zaterdag 28 december 2019 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wie was dat nou gister die meer wilde leren kennen van Paul Simon dan you can call me all en Graceland?
Nu wel.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jazeker, een willekeurig nummer van Famke Louise bijvoorbeeld.
Ja, of gewoon de hitjes van Lubachquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jazeker, een willekeurig nummer van Famke Louise bijvoorbeeld.
MtheBassmanquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wie was dat nou gister die meer wilde leren kennen van Paul Simon dan you can call me all en Graceland?
nu de kans om te luisterenquote:
Het is You can call me Al. Niet allquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Eehm Shine on you Crazy Diamond en Diamonds van Rihanna verder nog?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hoeveel platen met Diamond in de titel staan er berhaupt in de Top 2000?
Dat heb ik dan misschien een ander jaar gezegd. Dit jaar sowieso niet.quote:
stiekem is het gewoon Nick en Thomasquote:
Lucy in the sky with diamondsquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Eehm Shine on you Crazy Diamond en Diamonds van Rihanna verder nog?
Concert in Central Park met Garfunkel is mijlenver boven datquote:
Nick Elback?quote:
Neil ook nog een stuk of at...quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Boxer Rebellion ook gok ik, diamond and pearls van Prins.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De vraag was in de titelquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neil ook nog een stuk of at...
Vind ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Concert in Central Park met Garfunkel is mijlenver boven dat
zie editquote:
https://www.pino112.nl/top2000/titel.php?jaar=2019&titel=diamondquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
6 stuksquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:21 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Tuurlijk wel. Toen had ie die Afrikaanse narigheid nog niet.quote:
kom op koop hun albumsquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ken dit alleen van de Top 2000
Laat hiermee, maar jouw username, BB en BCS genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ken dit alleen van de Top 2000
Oh, mijn fout danquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat heb ik dan misschien een ander jaar gezegd. Dit jaar sowieso niet.
dan had je om 12u al moeten bestellen.quote:
Jezus man, ik heb al gekookt, gegeten n afgewassenquote:
Jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moeten die topics nou vol of niet?
quote:
nooit te lang bij Paul en Simon en Thomas en Nickquote:
Racist.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Toen had ie die Afrikaanse narigheid nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |