geen aifryer hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:15 schreef Bugno3 het volgende:
Pizza-update: " Oh ja, dat was een foutje in het systeem, de bezorger is onderweg"
![]()
Ik heb honger jongens, niet normaal echt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dat had ik (gelukkig) even gemist. Maar er zijn toch wel mooiere nummers te bedenken die een dwarsdoorsnede geven van ons vaderland?
Zo oud ben jij toch nog niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Kim's jonge jaren wou ik dat nog weleens doen.
Nee, kindertjes met diamanten op de zolen van hun schoenen hebben honger.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:15 schreef Bugno3 het volgende:
Pizza-update: " Oh ja, dat was een foutje in het systeem, de bezorger is onderweg"
![]()
Ik heb honger jongens, niet normaal echt.
Nou, die zullen best trek hebben, maar niet zoals ik nu hoor, geloof ik niks van.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, kindertjes met diamanten op de zolen van hun schoenen hebben honger.
ik hoor nooit lyricsquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gekke vraag misschien, maar klopt het dat de lyrics enkel uit de linker speaker komen? Heb zojuist mijn nieuwe pc-speakers genstalleerd en dit valt wel op.
Zou ik niet echt kunnen verklaren. Vind het laatste werk van ze echt niks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:15 schreef koffieleuk het volgende:
Zie net dat alles van Within Temptation meer dan 100 plaatsen stijgt
Waarschijnlijk ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zouden die hebben geprofiteert van de Nightwish/Floor Jansen hype?
quote:
Dit is dus ook een grapquote:
Het gehalte aannames is vrij hoog in jouw posts.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
niks in de vriezer hebben liggen
Meeliften met Floorquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zou ik niet echt kunnen verklaren. Vind het laatste werk van ze echt niks.
Faster wel!
geen zin hebben om iets uit de vriezer in de airfryer te doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het gehalte aannames is vrij hoog in jouw posts.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:17 schreef Kanaroe het volgende:
Koffieleuk, ik heb em nu thx! Desktop toestand
Vroeger stond er echt 10x meer kabbelmuziek in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |