Bij vlagen een prima lijst, maar ik vind het absurd dat ruim 90% van de nummers die in de lijst staan door een man zijn ingezongen en dat de gitaarrock zo zwaar dominant. Verhoudingen zijn een beetje scheef, maar dat krijg je als er slechts 3000 mensen op een lijst stemmen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:02 schreef Kanaroe het volgende:
Iemand al eens van de Snob 2000 gehoord? Ook een fijne lijst
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
THE JIMI FUCKING HENDRIX EXPERIENCE
Mooi lied van Clouseauquote:
Da's ook geen pizza...quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
NY Pizza, omdat dat de enige pizzatent is die hier bezorgt
Veel te dure tent imo, hoewel hun pizza's al stukken beter smaken dan die van domino's.quote:
En SCHAGEN.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat Wouter van der Goes in Egypte heeft gewoond?
Ah, dat had ik (gelukkig) even gemist. Maar er zijn toch wel mooiere nummers te bedenken die een dwarsdoorsnede geven van ons vaderland?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is een nieuwe versie en Baas B en hij zijn weer vriendjes
je kunt op chrome ook de desktopweergave instellen. Werkt op mobiel, dus op jouw tablet zou dat vast moeten lukkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:11 schreef Kanaroe het volgende:
Thx, ik zit op tablet en moet idd verversen, ga nog wel eens op pc klooien
Jep, daar heb je wel gelijk in, ieder zijn meug ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bij vlagen een prima lijst, maar ik vind het absurd dat ruim 90% van de nummers die in de lijst staan door een man zijn ingezongen en dat de gitaarrock zo zwaar dominant. Verhoudingen zijn een beetje scheef, maar dat krijg je als er slechts 3000 mensen op een lijst stemmen.
Jazeker, een willekeurig nummer van Famke Louise bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dat had ik (gelukkig) even gemist. Maar er zijn toch wel mooiere nummers te bedenken die een dwarsdoorsnede geven van ons vaderland?
Ah, bedankt!quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:13 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
je kunt op chrome ook de desktopweergave instellen. Werkt op mobiel, dus op jouw tablet zou dat vast moeten lukken
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi verhaal over dit nummer, dat totstandkwam dankzij aardappelpuree:
De geliefde van Jimi Hendrix wilde lekker koken voor haar vriend, dus na uren in de keuken te hebben gestaan kwam ze met een schotel met aardappelpuree. Maar dat lustte Jimi niet. Dus er ontstaat een hele discussie hierover ("je weet toch dat ik geen ap lust" "nou ik heb wel de hele middag in de keuken voor je gestaan") waarna zn vriendin overstuur het huis verlaat en een paar dagen wegblijft. In die tijd schrijft Jimi dit als een excuussong aan zn vriendin Mary
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |